zin in een (korte) vakantie? |
Reageer
|
| Autheur | ||
marlene
Hobbyguru
Lid sinds: 17 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1512 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: zin in een (korte) vakantie?Posted: 21 November 2010 om 15:30 |
|
|
In "gezocht" heb ik een oproepje geplaatst voor mijn vriendin Gerdina. Nu, hier is zij druk mee: Wij gaan in februari weer een paar daagjes naar ze toe, skiën ik kan jullie deze apartementen echt aanbevelen, ze zijn super schoon, super netjes, en de mensen zijn super vriendelijk |
||
![]() |
||
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 November 2010 om 16:16 |
|
|
Heel mooi ,maar ik kan niet skieen en ik heb daar geen geld voor al zou het mooi zijn om te wandelen
|
||
![]() |
||
Judy
Hobbyguru
Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 November 2010 om 18:31 |
|
|
echt winterwonderland.
|
||
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
||
![]() |
||
marlene
Hobbyguru
Lid sinds: 17 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1512 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 November 2010 om 18:51 |
|
|
o, maar je hoeft er niet te skiën hoor, dat mag ik ook niet meer, Winkelen in Brilon is ook super leuk of in Winterberg Je kan er ook heel goed wandelen |
||
![]() |
||
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 November 2010 om 19:02 |
|
|
Het ziet er geweldig uit, maar zowel mijn man als ik kunnen niet skieën en wandelen is voor mijn man (in de sneeuw) ook niet zo'n goed idee, gezien zijn handicap
|
||
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
||
![]() |
||
Frea H.
Hobbyguru
Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 November 2010 om 20:20 |
|
|
Assinghausen is een heel leuk dorpje en de omgeving is echt schitterend.Wij gaan al jaren naar Niedersfeld,dit is een paar dorpjes verder ook op de weg naar Winterberg. In Winterberg is een drogisterij waar ik afgelopen maand heel veel felle kleuren wol heb gekocht voor 0,69 eurocent per bol. In februari gaan we weer 1 weekje.Verheug mij nu al op de bolletjes wol. Groetjes Frea. |
||
![]() |
||
marlene
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 November 2010 om 14:27 |
|
ik ken wel een handwerkwinkeltje in Winterberg, met erg vriendelijk dames, maar een drogist die wol verkoopt? kun je mij de naam en adres geven? en ken jij die handwerk winkel in Bruchhausen? beetje rommelig. In Bruchhausen hadden Ben en Gerdina ook een huis, maar dat is verkocht aan hun zus en broer |
||
![]() |
||
Frea H.
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 November 2010 om 15:15 |
|
|
Die drogisterij heet IHR PLATZ en is in de grote winkelstraat.Ze hebben echt alle kleuren wol en het gehele jaar door.(heb ik gevraagd).
Het plaatsje Bruchhausen ken ik wel maar heb er nog nooit gewinkeld.Ga ik in Februari dus wel even kijken.De omgeving is schitterend. Groetjes Frea. |
||
![]() |
||
Jolanda_25
Duizendpoot
Lid sinds: 08 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 153 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 November 2010 om 15:24 |
|
|
Zal mn ogen goed open houden want zo te zien gaan er best wat dames naar Winterberg! Geloof dat mn vriend en ik wederom een pre-wintersport vakantie(tje) daar gaan houden. Hoop dat ik het nog kan!
|
||
|
Groetjes Jolanda
|
||
![]() |
||
Lizzi
Hobbywonder
Lid sinds: 17 Oktober 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 844 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 November 2010 om 22:44 |
|
|
Oh, dat zie er gezellig uit!! En niet overdreven duur! Een goeie tip
![]() Ik hou het in mijn achterhoofd! |
||
|
groetjes, Marlies
|
||
![]() |
||
marlene
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Februari 2011 om 13:06 |
|
Wij gaan ook in Februari |
||
![]() |
||
marlene
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 April 2011 om 10:05 |
|
|
ik kreeg net een mailtje van mijn vriendin Gerdina: heel erg leuk, ik ben alleen zo nieuwsgierig wie het is en daarmee gelijk dit topic even naar boven gehaald, beetje reclame |
||
![]() |
||
Frea H.
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 April 2011 om 13:04 |
|
|
Hoi Marlene, Ik ga in Oktober met mijn man,zijn broer en vrouw een weekendje naar je vriendin. Ik had het nog niet gemeld,ik denk dat komt tegen die tijd wel.Het huis ziet er prima uit,heb heel veel goede recensies gelezen en we hebben er echt zin in. We zijn al een paar jaar naar Niedersfeld geweest en nu dacht ik :kom ga eens bij die mevrouw ,die toen gemeld werd op het forum kijken.De hond mag mee,dus alles gelijk geregeld. Weer even lekker shoppen in Winterberg (WOLLETJES).Komt helemaal goed. |
||
|
||
![]() |
||
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |