Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

zo, dat was het dan weer

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: zo, dat was het dan weer
    Posted: 26 December 2023 om 20:03
Vandaag, 26 dec '23 toen ik de zwerfpoezen daar ging eten geven, zag ik dat het huis waar broer-zaliger gewoond heeft, nu helemaal plat ligt, en naar ik vernomen heb, zou de kelder er ook uitmoeten. 
Eerste scenario: wat bovengronds is, wordt afgebroken, maar de kelder blijft behouden
Tweede scenario: de helft van de woning bovengronds wordt afgebroken, de andere helft blijft staan, alsook de kelder

Toen ik het  hoorde, zei ik tegen de nieuwe eigenaar: daar ga je nog spijt van krijgen; die kelder is zo lek als een zeef. Als het flink regent, dan sijpelt het water door de muren heen. 
De nieuwe eigenaar die kwam ik deze namiddag tegen aan de winkel en die zei me dat hij iemand had laten komen om te kijken, en die man of vrouw zei dat de kelder instabiel is, (tja daar liep vroeger een kanaal en dat is ergens in 1942/1943 dichtgemaakt) dus alles moet weg, heel de bovenbouw EN de kelder. 

Aan zijn stem te horen, denk ik dat hij niet op die meerkost van slopen en bouwen gerekend had. Maar ja, hij MOEST  het pand hebben om er twee nieuwe woningen op te zetten. 
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2023 om 09:24
Dat viel wel tegen natuurlijk , maar hij mag je wel dankbaar zijn dat je hem gewaarschuwd hebt .

Hij kan het beter nu weten dan straks met de schade zitten .
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns