zo maar |
Reageer |
Autheur | |
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 Oktober 2013 om 17:15 |
Magtelt heeft een huis met een zolder.
Op die zolder zitten schotten Achter die schotten zitten schatten. Deze pop vond ze en die krijg ik, maar bloot mocht de pop niet niet op de foto dus......Magtelt maakt een vijgeblad! Waarschijnlijk is er geen patroon van, maar ik wilde het toch even laten zien. img |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hihi en nu snel wat kleertjes voor t arme poppie maken!
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Schattig!
|
|
Esther1963
Hobbyguru Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
|
Och wat is het toch een laiverd he!
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
De pop heeft al een cape, een probeersel voor een cape voor mij. Het patroon komt uit 100 bloemen om te breien en haken, het bestaat dus echt, alleen is de vijg bij mij wat groot uitgevallen. En als ik naar Pippi ga met de pop, ik heb die voorlopig Clarisse genoemd, dan neem ik mijn boekje voor de 42 cm pop mee, dan kan ze zelf een behaatje en petticoat haken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |