Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

zo mooi

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: zo mooi
    Posted: 13 Januari 2012 om 09:48
Zo mooi allemaal ik durf niet meer op de site komen ,wat een leuke stuks allemaal om te haken en te breien ,zou wel 24u willen doorgaan ,heb nog zoveel plannen ,wil nog zoveel maken ....pfff
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2012 om 10:34
Oooohhhh Pareltje.....ik herken je probleem....heb precies hetzelfde.
Ik zou ook graag meer willen handwerken, maar ik ben heel langzaam met alles....loop moeilijk e.d.Dus hou ik weinig tijd over om leuke dingen te maken. Dat vind ik zo jammer
Ik haak nooit af!

Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2012 om 11:48
ik stel voor dat elke dag 6 uur langer wordt en de weken 2 dagen meer krijgen..... verder wil ik dan ook nog 2 paar handen erbij en een extra stel hersens..... dan moet het wel lukken toch???
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2012 om 12:18
Gewoon in je kennissenkring rondvragen "Houd jij van breien en haken?". Is het antwoord "Nee, bah", dan zeg je dat ze bij jou mogen komen schoonmaken, wassen en het eten klaarmaken. Zij hebben de tijd over die jij tekortkomt. Mooi geregeld toch? En je geeft ze soms een sjaal.

Niet dat dat bij mij gelukt is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2012 om 13:40

Magtelt,

 dat zou te mooi zijn om waar te zijn

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2012 om 14:16
wel magtelt dat ga ik ook proberen

zodra ik een reactie krijg weet ik je iets te zeggen
groetjes christine
Back to Top
droppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 05 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer droppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2012 om 15:38
Dat hebben we denk ik allemaal wel...Al zouden we 7 dagen
in de week de tijd hebben om te handwerken is het nog te
weinig...
Groetjes,
Suzanne
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2012 om 17:22
Ik ken dat bij mij komt het er bijna niet van ik zou veel meer willen doen en ik kom er niet toe
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 926
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2012 om 23:06
Zeer herkenbaar, ook hier weinig tijd over. Deze week had ik vakantie en wat dacht je, ik was van plan te gaan naaien en haken en even iets minder huishouden want volgende week gaan we verbouwen en krijgen we een vaste trap naar de zolder, dus eer van huishoudelijk werk zal ik niet veel hebben. Maar wat denk je? Deze week nog geen haaknaald aangeraakt! Wel lekker patroontjes uitgezocht en geordend in de computer. Maar heb wel veel voldoening want ik ben jarig geweest 2 mooie taarten gemaakt en mijn tijd besteed aan 2 vriendinnen die het momenteel erg moeilijk hebben. Haken heb ik gemist maar ben op een andere manier bezig geweest, dus is het ook weer niet zo heel erg dat ik niet kon haken!
groetjes Annelies ;)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns