zo schattig! |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Koekjes klaarleggen als beloning?
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
hij is geen zoete snoeper, eerder een sosissenknabbelaar.
Maar de koekjes gaan bij mij er wel in dan, als beloning voor het aanwijzen in welke kast, op welke plank wat hoort. Ik vraag hier regelmatig hoe lang hij hier al woont als hij iets niet vindt. Of gewoon de opmerking : gij woont hier nog maar justekes zekers? |
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn huisband kookt altijd in het weekend en als ik een keer niet kan. Wel verlaat ik de keuken, ik kan het geweld niet aanzien/horen.
Ik ga het ook niet verstikken door er steeds op te zitten, dus hij kan al heel wat. Hij zal wel denken als ik kleppen van een motor kan
stellen kan ik ook koken
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn lief doet heel veel in huis, vooral sinds zijn pensioen.
Hij kookt regelmatig. Hij doet ook de vaatwasser in- en uitruimen. Ramen lappen is zijn werk tegenwoordig. En ja...als hij gaat koken blijf ik uit de keuken, en zie wel wat er op tafel verschijnt. Soms gaat het wel eens mis, maar ja, dat was in het begin van ons huwelijk bij mij ook wel eens het geval. Leert hij van, net als ik toen. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
ach,we hebben best een aardige verdeling.ik het meeste in huis,behalve als iets kapot is,(ons huis is van 1898)(dus is er best weleens wat stuk)Buiten,aardig groot,met alle dieren en moestuin,dat alles doet hij ook. En als ik een vraag wil je de kamer(ik bedoel dan eigenlijk beneden) stofzuigen? dan doet hij dat braaf zonder te mopperen.Maar wel tot aan de drempel van de gang,want dat had ik niet gevraagd. hahah.Ja,duidelijke comando's werken bij ons het beste......Haha zonder dollen.wij hebben al 26 jaar kantoor aan huis,waar wij beide dagelijks werken,en dat gaat hartstikke goed.
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |