Zoek atroon |
Reageer |
Autheur | |
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 Oktober 2012 om 14:25 |
Ik zoek de patronen voor de tasjes, bloem, vlinder, lieveheersbeestje
Kan iemand mij deze bezorgen?
Ook zoek ik een haakpatroon van een giraf (Hugo°
|
|
doortje
Hobbyguru Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
Post Options
Thanks(0)
|
het zou heel leuk zijn als je je even zou voorstellen en je email adres bij het vlindertje zou willen zetten, want bij geen email adres ook geen patronen, dat klink niet erg vriendelijk maar het is niet vervelend bedoeld
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
gewoon zoeken op etsy/ravelry, daar staan de kooppatronen
|
|
lydia wijsbroek
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://www.maggiescrochet.com/spring-fever-little-purses-p-1985.html Beter dan dit kan ik ze niet "bezorgen". En anders bij je in de bibliotheek kijken?
|
|
Krissis
Hobbyguru Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Post Options
Thanks(1)
|
Wat een mooi zilvere schaaltje Prideke
|
|
Venaille
Hobbyguru Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dit is een eigen ontwerp van Willewopsie. Zij deelt/verkoopt geen patronen. Dus hieraan kunnen we je niet helpen. |
|
Veel liefs van Marieke
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh die zijn grappig zeg, die kon ik helemaal niet
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt iedereen voor de reacties
Groeten
M-Th
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
wij zijn dan wel een enthousiaste groep handwerksters, maar wij kunnen geen kooppatronen doorgeven en zowiezo niet via het forum, als men patroontjes wil ontvangen, zal men z'n mailadres moeten vermelden op de regel bij msn messenger, zodat alleen ingelogde hobbydozen het kunnen vinden, dan gaat het buiten het forum om, en kan het forum ook niet aansprakelijk gesteld worden over het verbreken van copy-wright.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |