Zoek de verschillen... |
Reageer ![]() |
Autheur | |
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08 Juni 2016 om 17:09 |
Jawel, ik heb er nog 1 gehaakt. M'n dochter vond het zwarte vest zo gaaf, ik gaf hem aan haar.
En dus haakte ik er nog 1, iets anders en een andere kleur, zien jullie de verschillen? ![]() ![]() Verder staat er nog wat info op m'n blog voor de liefhebber
![]() |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
heel mooi!
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Nou deze lijkt bloter, maar ik weet niet of dat waar is, het kan door de kleur komen. En ik vind die rand op "riem" hoogte erg mooi.
Dat was me de vorige keer ook niet zo opgevallen.
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Volgens mij zie ik heel wat verschillen:
--- de sluiting is de ene keer een strikje en de andere keer een soort gespje --- op borsthoogte zit in de zwarte variant een ster en in deze een soort bloem --- op heuphoogte en lager is een rand met motieven gehaakt, de zwarte is doorlopend gaatjespatroon --- de zwarte franjes zijn ongeveer 2 CM langer dan bij deze nieuwste |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
heel erg mooi.
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
prachtig
|
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Wauwwwww.....mooi!!!!
![]() |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Help... ik ben zo enthousiast aan het turen geweest om de verschillen te zoeken dat ik vergeten was een welgemeend compliment te geven: bij deze
![]() Maar ik ben wel benieuwd naar de verschillen tussen dit vest en het zwarte.
|
|
![]() |
|
Geotje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
Wauw, mooi vest.
|
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Ook super mooi.
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14098 |
Ik zie geen verschil, alleen dat ze nu haar mooie hoed voor het gezicht heeft en bij het zwarte vest een of ander masker. En ik vind deze mooier dan de de zwarte. Waarom? Geen idee.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Zo dat is een mooi vest!
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
deze ziet er 'steviger' uit door die 2 'banden' die er in gehaakt zijn. (onderaan en juistekes onder de heupen)
|
|
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Nu ik nog eens een keer kijk, zie ik ook dat made by MG in de liggers boven de schutting. Hé MG, heb je al een soldeerbout ?
Dan kun je dat mooi inbranden in plaats van fotosjoppen, alhoewel dan moet je altijd op de juiste plaats voor de foto staan.
Ah gekkigheid
![]() |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Erg mooi vest.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |