Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

zomer vest

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: zomer vest
    Posted: 07 November 2020 om 09:36
van het oranje garen kocht ik een keer een restant en toen duurde het een paar jaar tot ik bij zeeman het bijpassende garen vond' beiden katoen/acryl mix
het basispatroon is van breien met plezier en de rest bedacht ik zelf (om te verhullen dat ik niet zo netjes brei LOL
verder heb ik een knopen-tic en dit zijn allemaal oude overhemdknoopjes van schelp
prachtig vind ik dat, dat er eerst een diertje in heeft gewoond en men van het 'afval' weer knopen maakte Smile


Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2020 om 09:39
van de resten daarvan breide ik nog een shirt....


Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2020 om 09:41
en dit gebeurt als je te laat bent met je camera Wink


Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2020 om 09:43
en nu heb ik voor het eerst foto's gemaakt met m'n 'nieuwe' telefoon, ze naar m'n nieuwe computer gezet en hier op de site.
allemaal super simpel en toch ben ik heel blij dat het me lukt
yeaeaeaeahhhhhLOL
Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2020 om 12:14
Ik vind ze leuk. Oranje is mijn lievelingskleur. Thumbs Up
Ik hoop dat je kat niet erg verhaart..
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2020 om 13:28
Heel mooi, ook de kat. Mooie kleuren en strepen.

Ik ben een stola aan het haken, terwijl er over de rugleuning van mijn stoel een andere stola hing. Hing zeg ik, onze kat ligt graag op een juten tas met breigerei en die vond de hangende stola een mooi dekentje. Even nageltjes er in, trekken, rondje draaien en slapen. Gelukkig is de nieuwe bijna klaar, ik haak er een randje om heen. De draden zijn al weggewerkt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Stramien View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Stramien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2020 om 15:02
Mooi vest en spencer!
december2011

Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2020 om 20:46
beiden mooi gemaakt en mooie combinatie van garen.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2020 om 08:57
Heel mooi en de kleuren passen netjes bij elkaar,de spencer is hier een race aan t worden bij de jeugd .
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2020 om 09:07
dank jullie wel dames Smile

oranje is ook een van mijn lievelingskleuren Chrissie Thumbs Up

Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2020 om 09:33
Mooie kleurencombi en mooi gemaakt!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2020 om 11:02
Mooi hoor, mooie poes ook LOL
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2020 om 14:16
dank jullie Smile
en de poes zit nu te blozen Embarrassed

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2020 om 10:16
Ze is echt mooi, de onze heeft koe kleuren. Maar ik ben altijd een beetje huiverig voor lapjes, in mijn ervaring zijn ze altijd een beetje humeurig.
Maar dat kan gewoon een jeugdtrauma zijn LOL 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2020 om 11:51
Onze buren hebben een lapje en een schildpadpoes, beide zo lief als maar kan. Natuurlijk ben ik wel de etengever in vakanties. Ik zit dan even bij ze, eentje op schoot, de ander zo dichtbij, dat er geen kattenhaar meer tussen kan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2020 om 13:20
Mijn moeder heeft een bruingrijze ciper geadopteerd. Ze dacht eerst dat het een vrouwtje was, omdat hij ook rode vlekken heeft, maar het is een mannetje. Hij lijkt wel op een lapjeskat.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2020 om 16:16
Lapjeskatten zijn altijd vrouwtjes, maar rode katten kunnen ook vrouwtjes zijn. Ik had ooit een mooie vaalrode cyperse Britse korthaar, lekker bolle toet en ronde poten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2020 om 17:00
Leuk vest en spencer. Mooie kleurencombi. En de poes? Ik houd van poezen in alle kleuren, maakt niet uit welke.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2020 om 18:28
Ik zeg zelfs ach, lief tegen een tijger in een documentaire.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2020 om 19:39
dankjewel Lidwina

ik houd ook van poezen in alle kleuren hoewel een lichte voorkeur voor rood
en ik zou ook wel weer een kater willen; het broertje van mijn poes is twee jaar dood

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns