zoon in ziekenhuis |
Reageer
|
Pagina <1234> |
| Autheur | |
MariaLA
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Mei 2012 om 10:49 |
|
Het herstel heeft tijd nodig. Mijn buurmeisje van 27 is onlangs geopereerd aan een dubbele hernia....
Ze loopt nu weer als een kievit en is pijnvrij, blijven hopen !!!! Sterkte met het hele gebeuren.
|
|
![]() |
|
Janne Marie
Hobbyguru
Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Mei 2012 om 11:29 |
|
Heel normaal hoor, dat je zo in de zorgen zit om je kind. Dat heeft elke normale moeder. Ik heb het zelfs als mijn gezonde kinderen zijn stappen, ben altijd zo blij als ze weer heelhuids thuis zijn.
En het is ook niet niks wat die jongen meemaakt, veel pijn en dan ook nog eens zijn werk kwijt doordat ie ziek is. Dat je ziek bent daar kunt je niets aan doen en toch wordt je erom gestraft. Ik wens jullie heel veel sterkte, ook in de strijd om de uitkering waar je toch recht op hebt. Let wel, het is wel stukken lager dan je gewend was (heb ik gemerkt, ik heb nu nog minder dan de helft van wat ik altijd verdiende). |
|
![]() |
|
Yobsje
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Mei 2012 om 11:30 |
|
Ik wil je heel veel sterkte wensen, ook voor je zoon! Het is niet niks als één van je kinderen zo'n pijn heeft.
|
|
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
|
lollibol
Hobbyguru
Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Mei 2012 om 11:31 |
|
We wensen jou en je zoon heel veel sterkte in het genezingsproces. We hopen dat alles weer leefbaar wordt.
|
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Mei 2012 om 11:41 |
|
ik kan wel zingen van geluk ron belde net en hij heeft een klein stukje gelopen en heeft GEEN pijn meer in zijn been de pijn die hij nu heeft is echt van de operatie vanmiddag gaan ze nog foto's maken dus dan kunnen ze helemaal zien of alles goed is hij ligt in het st lucas andreas wat een geweldig ziekenhuis zeg wat wordt je daar serieus genomen en dat is toch zo fijn dat kan ik gewoon niet onder woorden brengen ik ben zo blij dat zijn been weer goed beweegt en zonder pijn het regent hier maar in mijn huis schijnt de zon nu ik ben zo enorm blij soms kan je gillen van geluk zal het maar niet doen want dan schrikken de buren zo ik doe het maar zachtjes
|
|
![]() |
|
beertje1941
Hobbywonder
Lid sinds: 21 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 906 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Mei 2012 om 11:51 |
|
wat een geweldig bericht ik kan het mij voorstellen dat je heel blij en gelukkig bent en dat de zon schijnt ook al regent het pijpenstelen.
een dikke
|
|
|
Geniet van elke dag!!!
|
|
![]() |
|
RoosjeS
Hobbywonder
Lid sinds: 02 Februari 2012 Locatie: Thuis Status: Offline Points: 989 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Mei 2012 om 11:54 |
|
Doortje, wat lekker dat je zoon nu weer pijnvrij is!
Hopen dat hij snel weer helemaal op de been is en dat alles weer wat positiever wordt!
|
|
![]() |
|
Frea H.
Hobbyguru
Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Mei 2012 om 11:56 |
|
Elma, wat fijn voor je je dat Ron al een stukje gelopen heeft zonder pijn. Is een heel goed teken.Heel veel sterkte en beterschap voor je zoon.Kom jij maar lekker kletsen hier.Wij laten je wel huilen (
|
|
|
|
![]() |
|
MariaLA
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Mei 2012 om 11:57 |
|
ik ben zo enorm blij soms kan je gillen van geluk zal het maar niet doen want dan schrikken de buren zo ik doe het maar zachtjes ![]() |
|
![]() |
|
pippie
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Mei 2012 om 15:42 |
|
O Elma, ik lees nu pas alle ellende rond je zoon.
Ik zou het gek vinden als het je niets deed, dat je zoon zo in de kreukels zit. Kom a.u.b. hier je hart luchten, en het mag ook met p.m. bij mij hoor. Ik heb het hele verhaal even doorgelopen. Wat heerlijk dat er hier een groot vangnet is. En nog heerlijker: je zoon gaat vooruit!!!! JOEPIE!!!!! |
|
![]() |
|
diny183
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Mei 2012 om 15:47 |
|
Had je verhaal vanmorgen vroeg al gelezen maar geen tijd om te reageren, nu lees ik dat er vooruitgang is, wat een geweldig mooi nieuws.
En wat je zorgen over je kinderen betreft, welke moeder maakt zich nu geen zorgen, of ze nu 3 of 30 jaar zijn de zorgen blijven, het liefst zou je ze dicht bij je houden en ze altijd beschermen. Tenminste, zo' n moeder ben ik wel. |
|
|
|
![]() |
|
beertje1941
Hobbywonder
Lid sinds: 21 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 906 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Mei 2012 om 16:42 |
|
daar sluit ik mij helemaal bij aan.
|
|
|
Geniet van elke dag!!!
|
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Mei 2012 om 16:47 |
|
Wens je zoon al veel beterschap en een gelukkige verjaardag.Ik ken dat heb er zelf al 2 gehad nu een discus in en de rug loopt in fassetten en tot hier toe geen rugpijn hout vast houden .En voor jou dat over en weer rijden kruipt niet in de kleren ziet maar dat je voorzichtig bent hoor ,blij dat de pijn al weg is
|
|
![]() |
|
linda1959
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Mei 2012 om 19:58 |
|
groetjes Linda
|
|
![]() |
|
simonevv
Hobbyguru
Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Mei 2012 om 21:04 |
|
Dit is een heel fijn bericht, hier krijg je vleugeltjes van
|
|
|
|
![]() |
|
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Mei 2012 om 09:46 |
|
even snel een berichtje ik was gisteravond zo moe dat ik op de bank plofte en niks meer gedaan heb maar met ron gaat het nog niet zo lekker hij heeft heel veel pijn maar zijn been is nog steeds goed dus daar ben ik zo ontzettend blij mee de pijn die ron nu heeft dat is puur door de operatie dus daar moet ie echt even doorheen is wel zielig hoor maar als hiermee zijn rug weer goed komt is het de moeite waard hoe pijnlijk ook, vanmiddag ga ik weer naar amsterdam en dan ben ik heel benieuwd hoe ie nu kan lopen want dat gaat nog niet echt lekker maarja de operatie is nog maar zo kort. ik zit er gelukkig niet meer doorheen en wil toch nog 1x bedankt zeggen jullie zijn echt schatten ik heb er zo veel aan gehad dus toch nog een keer een hele super dikke
|
|
![]() |
|
Lenie25
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Mei 2012 om 10:30 |
|
Als het de pijn van de operatie is ja dan is het even doorbijten als het met zijn rug maar weer goed is heel veel beterschap voor je zoon en een dikke |
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
rittepetit
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Mei 2012 om 10:43 |
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Mei 2012 om 18:44 |
|
Sterkte en beterschap voor jou en je zoon
|
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Mei 2012 om 21:37 |
|
ik ben net thuis en ik moet zeggen dat ik ondanks zijn pijn ik zo blij ben ik heb ron zien lopen en tjonge wat is zijn been nu goed hij loopt gewoon met zijn been hij reageerd alleen heftig op de morfine bijna flauwvallen enzo, hij komt nog niet naar huis maar de broeder zei dat hij recht op pijn heeft want het is een hele zware operatie dus dat heeft tijd nodig ik heb ook de foto van zijn rug gezien en tjonge dat maakte wel indruk 4 schroeven 2 pennen en een paar plaatjes best heftig hoor maar ik ben echt heel positief dat komt natuurlijk omdat ik hem heb zien lopen en dat ging zo goed duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus ik ben heel blij jippie
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <1234> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |