Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

zoooooo leuk voor een baby!

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: zoooooo leuk voor een baby!
    Posted: 17 Augustus 2012 om 08:55
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 09:23
Moest even goed kijken maar inderdaad heeeeeeeeeeel aandoenlijk
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 09:30
hoi hoi,
dacht even wat is dit? maar nu snap ik m. anne geddes, van die baby s in de bloemen ,naar ,  chantals , van de babys in de haaksels.
groetjes marian
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 10:20
Ik vind het heel erg grappig. Is dit echt voor een baby? Magtelt, kan het ook voor een babybornpop?
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 08 Mei 2012
Status: Offline
Points: 698
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 15:28
Oh, nu snap ik waar het voor is lol. Ik had dit al eens eerder gezien op het internet, maar begreep niet goed waar het voor was, maar dat is zo'n doek waar je normaliter een baby in wikkelt zeg maar. (sorry, helaas hebben wij geen kinderen, dus heb er geen ervaring in en onze kattenkinderen hebben dit nooit nodig gehad Tongue ).
 
Nu vind ik het wel een grappig item, jammer dat mijn nichtje daar al te oud voor is, anders was het heel leuk geweest om te maken, ook in andere uitvoeringen!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns