Zouden jullie voor me willen stemmen? |
Reageer | Pagina <1 5678> |
Autheur | |
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ook maar weer eens gestemd.
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
francisca
Hobbyguru Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(0)
|
heb nogmaals gestemd op alle 3
|
|
Anne-Marie
|
|
lucske
Hobbyguru Lid sinds: 26 December 2009 Status: Offline Points: 1538 |
Post Options
Thanks(0)
|
ga straks ook weer meedoen, we moeten toch ne hobbydoos als kampioen hé, zouden het aantal stemmen in het Guinnes Book of Records komen te staan ?
|
|
engel
Groupie Lid sinds: 28 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 43 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ook op jou gestemd!! er staan leuke dingen bij!!
|
|
lieve groet Constance
|
|
Elgurumi
Duizendpoot Lid sinds: 21 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 217 |
Post Options
Thanks(0)
|
...600...
|
|
Oost West, thuis in je eigen nest!
|
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik laat het gewoon open staan tot ik de laptop afsluit en stem geregeld
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
Tineke01
Hobbyguru Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb ook gestemd.
Staat nu op 602 Groetjes, Tineke01 |
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nu op 620
|
|
Saskia_
Hobbyguru Lid sinds: 23 Oktober 2011 Status: Offline Points: 1199 |
Post Options
Thanks(0)
|
622!
|
|
ladyken
Hobbyguru Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
|
634
|
|
lucske
Post Options
Thanks(0)
|
Even een kleine rechtzetting voor er vragen komen. Er zou een manier bestaan om meerdere keren in een uur op je eigen naam te kunnen stemmen. Ik wil hierbij vermelden dat dit bij Loepke / Hilde niet zo is gegaan. Ik heb zelf meerdere mailkes verstuurd om stemmen te krijgen voor haar en ook op verschillende sites gevraagd om hulp. Wij hebben aan deze vals spelerij dus niet meegedaan, alle stemmen zijn eerlijk verkregen.
groetjes, Luc
|
|
Loepke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1747 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dankje Lucske om mijn "eer" te verdedigen (of hoe moet ik het zeggen?),je bent een schat (maar dat wist je al lang )
Ik ben aan het balen gelijk een stekker sinds ik van de mogelijkheid van foefelen weet... Ik wist dat veel vriendjes je een mooie plaats kon bezorgen en heb daar dan ook gebruik van gemaakt,maar foefelen...daar bedank ik vriendelijk voor... |
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
651
|
|
|
|
francisca
Hobbyguru Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(0)
|
heb nogmaals op onze 3 hobbydoosjes gestemd
|
|
Anne-Marie
|
|
Saskia_
Post Options
Thanks(0)
|
En nu kunnen we niet meer stemmen ....
|
|
Loepke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1747 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nope,de wedstrijd is gestopt dankzij de personen die hebben zitten valsspelen...
|
|
Saskia_
Post Options
Thanks(0)
|
Nou zeg, dat is toch ook jammer! Zeker omdat je net zo leuk aan kop lag.
Ik merkte gisteren wel een keer dat de teller toen ik stemde met 10 stemmen omhoog ging, dat vond ik wel raar.
|
|
Venaille
Hobbyguru Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja jammer genoeg is de wedstrijd stop gezet. Alle deelnemers krijgen wel een gratis patroon.
Ik weet zelf dat Loepke/Hilde niet heeft valsgespeeld, want ik zag op mijn mail en op facebook vaak genoeg de vraag langs komen om op haar te stemmen. Maar ik vond het wel vreemd dat een ander in een uur tijd 200 stemmen omhoog was gegaan...
|
|
Veel liefs van Marieke
|
|
lucske
Post Options
Thanks(0)
|
Het jammere aan deze zaak is gewoon dat anderen de dupe ervan zijn. Als ze enkel de vals spelers moesten diskwalificeren was dat al meer dan genoeg. Had reeds vernomen dat de teller soms rare kuren had, maar dit was voor iedere deelnemer zo, en bleef dus in feite gelijklopend. Vals spelen via stemmen is totaal iets anders en mag nooit aanvaard worden, maar enkel de schuldigen zouden moeten gestraft worden.
|
|
Kaki
Duizendpoot Lid sinds: 06 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 280 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat onzettend jammer! Jullie hadden allebei ook al zo veel stemmen! Ik vind het in elk geval erg lief van jullie allemaal dat jullie steeds op onze creacties gestemd hebben! Ik hoop eigenlijk nog dat alleen ontdekt is dat vals stemmen mogelijk was, maar dat gewoon niemand dat gedaan heeft. Maar misschien is dat een beetje naief.
|
|
Groetjes Claudia
|
|
Reageer | Pagina <1 5678> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |