Zpagetti wikkelarmband |
Reageer |
Autheur | |
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18 Juni 2011 om 08:42 |
Ik heb hier een hele coon zpagetti staan en vind die wikkelarmbanden zo leuk maar geen idee hoe je die maakt en sluit. Iemand ideeën? |
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
Corneliaz
Hobbyguru Lid sinds: 07 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1379 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is dat memory wire niets ? Is metaal dat altijd zijn vorm behoud. Zpagetti eromheen wikkelen en je hebt dan ook geen sluiting nodig. |
|
Groetjes Corneliaz
Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug. |
|
haakmiep
Duizendpoot Lid sinds: 02 December 2010 Status: Offline Points: 143 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou de sluiting maken met veter/leer klemmetjes
|
|
mayolijn
Hobbyguru Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Post Options
Thanks(0)
|
De etos heeft momenteel gratis armbandjes. En die lijken op zpagetti. Hierb is aan de ene kant een grote kraal genaaid. En aan de andere uiteinde is een lus geknoopt. Dan doe je de kraal door het lusje en zit het vast. De lus kun je volgens mij ook creeeren door met een dubbele draad te werken en het uiteinde een lus te laten. Als je dan de andere kant knoopt. Dan doe je het geknoopte deel door het lusje.
|
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
haakmiep
Duizendpoot Lid sinds: 02 December 2010 Status: Offline Points: 143 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hé dat is ook een leuk idee. Lekker makkelijk. Hoef je ook geen extra materialen te kopen. En volgens mij ook wat minder geprigel met om doen. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |