Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenzwangerschapsjaspatroon voor in de winter

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
roseanne View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 11 Augustus 2006
Status: Offline
Points: 9
Direct Link To This Post Onderwerp: zwangerschapsjaspatroon voor in de winter
    Posted: 14 Augustus 2006 om 06:45

Hoi,

Ik ben op zoek naar ideeen, tips en evt, patronen voor een zwangerschapsjas voor de wintermaanden. Wie is er ook zwanger geweest in de winter en hoe heb je dat gedaan met je jas, of weet je tips van zwangere vriendinnen etc. Ik waacht vol spanning af. Groetjes Roseanne

Back to Top
marie-christine View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 15 Januari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7
Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2006 om 18:47

Hoi Roseanne

In de Burda van augustus [2006] staan patronen voor zwangerschapskleding. Er staat ook een jasje in [ik weet natuurlijk niet of dat je smaak is] die zou je van dikkere stof kunnen maken. Ikzelf heb een ruimvallende winterjack gedragen. Het is bijna 4 jaar geleden dat ik zwanger was en toen waren de getailleerde jasjes nog niet zo modern. Dus ik paste er met mijn behoorlijke buik in. Succes en een fijne zwangerschap toegewenst.

groetjes Marie-Christine

marie-christine
Back to Top
roseanne View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 11 Augustus 2006
Status: Offline
Points: 9
Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2006 om 19:48
Dankje wel Marie-christine voor je tip. helaas alleen ik heb de Burda van augustus niet. Zul je net zien.  Dat jasje was dat een colbertje of wel echt een jas. Ben benieuwd, ik kijk ook wel even op de site van de Burda. Toch super bedankt voor je tip. Groetjes Roseanne
Back to Top
marie-christine View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 15 Januari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7
Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2006 om 09:09

Hoi Roseanne

Het jasje is inderdaad een colbertje. Aan de voorkanten zitten twee plooien. Op de foto ziet het er 'stijf' uit maar dat komt vooral door de stoffen die ze gebruiken. Eventueel kun je het jasje ook verlengen. Maar wie weet zijn er nog wel meer patronen. Er is ook een forum voor zelfmaakmode. www.sancho.nl. Daar zou je je vraag ook kunnen stellen.

groetjes marie-christine

marie-christine
Back to Top
roseanne View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 11 Augustus 2006
Status: Offline
Points: 9
Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2006 om 21:01

Hoi heel erg bedankt nogmaals voor je reactie. Heb in de winkel even de Burda bekeken ; het is een jasje maar niet helemaal wat ik zoek. Maar ik heb al een idee. Een poncho/cape van jassen stof met drukkers onder de arm, zodat je armsgaten krijgt.

Ik ga het gewoon proberen.

Groetjes roseanne

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns