Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

zwangerschapsvest(lang model)

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
clasina View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 10 December 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer clasina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: zwangerschapsvest(lang model)
    Posted: 24 Maart 2011 om 21:17

hai

ik zoek een patroon om een zwangerschapsvest te maken

zo gewoon mogelijk, sluitend over de buik en tot ongeveer op de knieen

heeft iemand een idee/patroon(desnoods te koop), dat zou fijn zijn

clasina

 

xxx
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 11:22
Hoi Clasina, dit is een heel interessante vraag. Het enige zwangerschapspatroon, dat ik in mijn uitgebreide handwerkbibliotheek heb, is een tuniek zonder mouwen uit een Filati babyblad. Dus ik ben verder gaan zoeken in mijn haakbladen en ik heb een paar vesten gevonden, die je zelf wijder en langer kunt maken. Haakpatronen.

Het viel me ook op dat in al die haakbladen nog knap veel breipatronen staan. Daar wil ik ook wel naar gaan zoeken.

Ik wil wel gaan scannen, maar geef dan even je mailadres in een PM of zet het in je profiel bij msn messenger.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 15:42
hoi clasina,ik zou je even willen vragen,om je even voor te stellen in het forum,dat praat wat fijner,helaas heb ik geen zwagerschapskleren,
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 16:25
Clasina,

Je hebt er niet bij vermeld wat je voor techniek wil gebruiken. haken, breien, naaien etc. Dat maakt het zoeken sowieso makkelijker
Zelf heb ik zo niet even wat op de plank liggen maar met zijn allen kunnen we goed nadenken en zoeken
Back to Top
clasina View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 10 December 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer clasina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 16:46

hai dames,

bedankt voor de moeite, ik ben een breier, ik kan wel haken maar dat zijn meer randen, ik dacht eigenlijk dat ik het erbij gezet had, maar niet dus!graag een breipatroon, bedankt.

clasina

xxx
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 16:53
Wil je dan in ieder geval de zwangerschapstuniek? Dan zoek ik verder naar breivesten die lang en wijd gebreid kunnen worden (hihi uitgebreid). Oja en graag je mailadres, anders lukt het niet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 17:12

Clasina: wil je je even voorstellen in het daarvoor bedoelde topic? Dat vinden wij leuk en gezellig en dan weten we met wie we praten

Nou dames, dit lijkt me een gat in de markt. We gaan een Hobbydoos Ontwerp Zwangerschapskleding a long beginnen!
Ik kon in nl helemaal niks vinden

Wel in het buitenland:
-Een trui: KLIK
-Een vest: KLIK

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 18:41
Wat absurd,hè, juist breisels zijn zo lekker rekbaar. Toen ik zwanger was, moest je het een beetje verstoppen, net of dat lukt, met wijde tunieken en bloezen van textiel, maar later werd het mode om je buik juist te tonen en dat kan schitterend in een haaksel of breisel. En dan vindt Jips er twee en ik loop toevallig tegen één aan in een babyblad. Meer niet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
clasina View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 10 December 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer clasina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 19:09

hai,

het is zeker raar, de vesten die ik te koop zie zijn heel dun, en de patronen die ikzelf heb gevonden laten de buik vrij of zijn openvallend, maar deze twee van Jips en degene die jij hebt zijn alweer meer dan ik had!

ik heb het emailadres via een pm gestuurd, bedankt alvast en bedankt Jips voor het vinden

clasina

xxx
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2011 om 11:59
Ik heb wat gestuurd, maar ik vergat nog de tip om die vesten in winkels even te passen en op te meten, dan weet je hoe wijd het moet zijn en kun je een beetje bekijken hoe je een gewoon patroon kunt aanpassen met meerderen. Zelfs als je 20 á 25 bollen Saskia nodig hebt, bijvoorbeeld met dubbele draad, ben je nog goedkoper uit.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2011 om 13:50
Hoikes,
Ik heb voor mijn schoondochter mijn eigen gebreide vesten doorgegeven .
Het was in A lijn.
Dat groeide mee en kan achteraf nog gedragen worden.
Ik weet zeker dat er op drops heel wat modellen staan.
Groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
clasina View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 10 December 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer clasina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2011 om 13:56

hai Inge,

bedankt, drops heb ik doorzocht, zij hebben geen speciale zwangerschapsmodellen. Wel bolero's of openvallende vesten, ik zoek echt iets wat dicht kan en lekker lang is.

Wat is een A model?

groet, Clasina

xxx
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2011 om 16:42
A lijn is niet echt een taille, maar een schuine steeds wijder wordende lijn. Dus als een A.
Wat ik jou gegeven heb is niet echt A lijn, maar ik hoop dat je met meerderen vanaf de mouwsgaten er iets mee kan.

Ik had zelf toen ik zwanger was van die Afghanistanjasjes met geitenwol aan zoom, knooprand en manchetten. Die waren net zo ruim, dat het geitenwol me nog warm hield. Lang geleden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns