Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Zwarte pietenlichtje

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 November 2015
Locatie: tricht
Status: Offline
Points: 713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Zwarte pietenlichtje
    Posted: 06 November 2016 om 16:35
Het eerste wat ik dit jaar voor sinterklaas heb gemaakt. Een waxinelichtje met pietjes erom heen.
Foto staat weer op zijn kant, maar heb hem al op zijn zij aangevoerd, maar dan draait hij ook niet. Dus dan toch maar weer zo.Disapprove
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3615
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 17:05
hij is super leuk
echt vervelend die foto's die je op de zijkant erop krijgt
maar je hebt je best gedaan

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 17:19
Via Photobuckett gedaan en is gelukt.
Inderdaad erg leuk.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 17:31
die pietjes zijn mooi. Maar ik vind het spijtig dat de foto's meestal zo klein zijn (niet alleen bij u hoor ook bij anderen).(die van de muis is een goed formaat)

Efkes een vraagske als je de foto trekt, hou je dan je toestel recht zoals je het altijd zou gebruiken of draai je het (liggend) om alles erop te krijgen? Want als ik een liggende foto neem komt die er ook liggend op dan.


sorry zag in een ander topic dat niania ook die bemerking nam en dat zij ook last heeft van liggend laten tevoorschijn komen. Mupload zal zijn geest aan het geven zijn.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 18:39
Een leuk idee. Staat vast heel gezellig.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3615
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 19:07
Originally posted by bep bep wrote:

die pietjes zijn mooi. Maar ik vind het spijtig dat de foto's meestal zo klein zijn (niet alleen bij u hoor ook bij anderen).(die van de muis is een goed formaat)

Efkes een vraagske als je de foto trekt, hou je dan je toestel recht zoals je het altijd zou gebruiken of draai je het (liggend) om alles erop te krijgen? Want als ik een liggende foto neem komt die er ook liggend op dan.


sorry zag in een ander topic dat niania ook die bemerking nam en dat zij ook last heeft van liggend laten tevoorschijn komen. Mupload zal zijn geest aan het geven zijn.


ja bep maar ik heb het sinds kort
dat de foto's op zijn zijkant op de site komen te staan
en dat heb ik sinds ik een ander cd-kaartje gebruik
ik weet niet of dat er iets meet maken heeft
maar dat is wat ik heb opgemerkt
ik begrijp er inderdaad ook niets van

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 19:26
Toen ik de foto opsloeg bij mijn afbeeldingen stond hij meteen recht, heb dus niets hoeven te draaien. Na oploaden bij photobuckett ook nog steeds recht.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5877
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 19:53
heel mooi!
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 20:56
prachtig
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 21:15
toch niet met een echt vlammeke hé want dan heb je geen pietjes meer denk ik want hun kraagskes hangen in het potje
Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 November 2015
Locatie: tricht
Status: Offline
Points: 713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 21:44
Originally posted by bep bep wrote:

die pietjes zijn mooi. Maar ik vind het spijtig dat de foto's meestal zo klein zijn (niet alleen bij u hoor ook bij anderen).(die van de muis is een goed formaat)

Efkes een vraagske als je de foto trekt, hou je dan je toestel recht zoals je het altijd zou gebruiken of draai je het (liggend) om alles erop te krijgen? Want als ik een liggende foto neem komt die er ook liggend op dan.


sorry zag in een ander topic dat niania ook die bemerking nam en dat zij ook last heeft van liggend laten tevoorschijn komen. Mupload zal zijn geest aan het geven zijn.

Ik heb eigenlijk geen idee of ik de foto liggend of staand heb genomen. Ik heb wel de foto met het uploaden in allerlei poses geprobeerd, maar ook dan draait hij niet. Als ik de foto bij mijn afbeeldingen op de pc zet draai ik hem in het goed dus dan verwacht ik min of meer dat hij dan ook zo gekopieerd wordt. 
Muupload gebruik ik nu niet meer, omdat die alleen zwarte foto's geeft. De foto heb ik deze x expres op dit formaat genomen had de hoop dat dat hielp ( niet dus)
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 21:55
als je de foto bij mupload op standaard laat staan geeft hij dan ook een zwarte? Dat is de enigste die marsjeert bij mij.
Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 November 2015
Locatie: tricht
Status: Offline
Points: 713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 22:07
Originally posted by bep bep wrote:

als je de foto bij mupload op standaard laat staan geeft hij dan ook een zwarte? Dat is de enigste die marsjeert bij mij.

Heb het net nog even geprobeerd maar op standaard krijg ik inderdaad wel een foto. ( die dan wel ook gedraaid staat). Maar standaard is klein???
Misschien ligt dat wel aan de manier van foto's maken, maar als hij goed op de pc staat zou hij toch ook recht op het forum moeten komen.
Eerst ging dat eigenlijk vanzelf.
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 22:31
dan zal die foto liggend genomen zijn. Standaard is niet zo klein. Alle foto's die ik erop zet zijn in standaardformaat en misschien bedoelt hij daarmee het formaat waarmee je ze ook getrokken hebt. Ik weet niet op welke afmetingen mijn fototoestel staat.



windows 10? Daar zal het dan wel aan liggen
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 22:53
Bep ik heb aan de stand van de foto totaal niets veranderd. Na het copiëren naar mijn PC stond hij meteen recht. Ik heb hem dus liggend gecopiëerd  en toch was hij gelijk in de goede stand.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 22:57
Raar allemaal. idd die komt er recht op, bij mij ook.

en ik heb hem hier daarjuist efkes geplakt met mupload en de foto kwam er ook recht op.

Juul, misschien is uw computer moe en wil hij alleen nog iets liggend doen.


Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2016 om 06:19
Leuk.
Back to Top
Elizabteh View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juni 2010
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 2524
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elizabteh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2016 om 08:36
Leuk.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3615
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2016 om 08:55
Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 November 2015
Locatie: tricht
Status: Offline
Points: 713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2016 om 09:49
Originally posted by bep bep wrote:

Raar allemaal. idd die komt er recht op, bij mij ook.

en ik heb hem hier daarjuist efkes geplakt met mupload en de foto kwam er ook recht op.

Juul, misschien is uw computer moe en wil hij alleen nog iets liggend doen.

Dat denk ik zo wie zo Bep dat mijn laptop moe is. Zo oud is hij niet maar windows 10 werkt ook niet echt lekker moet ik zeggen.
En dat jullie hem recht krijgen ligt misschien aan het feit dat jullie hem al recht op jullie pc zetten? dus niet van de camera af die misschien wel liggend was? heb geen idee ik roep maar wat. De volgende foto maak ik in ieder geval recht kijken of dat helpt.
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns