Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

zwemtas

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2011 om 10:22
De bodem. Ik ben begonnen met de deksel van een of andere plastic emmer op maat te snijden. Dat bleek veel te stijf. Wat nu. Bodem eraf. Ik had nog 2 stevige geweven verstevingsmaterialen. Eentje was kunstof en de andere katoen. Die heb ik met repen 2-zijdig plakbare strijkvliseline aan elkaar geplakt. Toen 2-zijdige vliseline tegen de gehaakte bodem gestreken. Die 2 andere stukken heb ik tussen de dubbele voering van de tasbodem gesterken. De Gehaakte verstevigde bodem weer tegen die voering gestreken, nadat ik de bodem en de tas aanelkaar had gehaakt. Was behoorlijk ingewikkeld , maar dat kwam ook omdat ik alles al klaar had en niet alles uit elkaar wilde halen. Ik had nl van te voren de gehaakte tas al met de hand aan de naad van de voeringtas vastgezet. Als ik het weer moest doen was het eenvoudiger. Welke versteving ik heb gebruikt weet ik niet er stond geen artikel nummer of iets dergekijs meer op. Iets van stof leek mij beter. Vraag me niet waarom, gewoon een gevoel.
Back to Top
Nancy013 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 177
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nancy013 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2011 om 11:54

Super, ik ga het eens een keer proberen. De tas staat op mijn 'to do' lijstje...

Bedankt voor jouw uitleg!

Groetjes, Nancy
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2011 om 19:17
Iedereen bedankt voor de leuke reacties. Julia was er blij mee. Ook de poncho die ik voor haar gemaakt had viel in de smaak, een probleempje, hij was te klein. Dus weer mee naar huis genomen en er een stuk aangehaakt. Zo gaat dat soms. Groetjes en nogmaals bedankt, Lida.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns