Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

De grote AFVALRACE!

 Reageer Reageer Pagina  <1234 16>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 23:00
ik ben 14 kilo kwijtgeraakt de afgelopen winter, (nou ja kwijtgeraakt, ze liggen tussen de hartige hapjes in de vriezer)Party

nu moet ik zorgen dat ze daar blijven, het Dr Frankdieet was voor mij de beste.



Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 23:22
ik wens jullie heel veel sterkte en dames het is ook niet in een week eraan gekomen, dus je mag er ook iets langer over doen om het eraf te krijgen Thumbs Up
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 08:47
Waarschuwing: ga niet als een gek lijnen!!
Heb ik een keer gedaan, er hoefde maar een kleinigheid te gebeuren, of daar kwamen de tranen. Slapte alom.
Kalm aan dus!!! Succes allemaal, ik volg jullie voor de nodige toespraakjes
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 09:00
hihi alweer 0.9 kilo kwijt!
heerlijk gewoon als de weegschaal je goed gezint is!!!Big smile
het is alleen in het begin val ik goed af en dan kom ik stil te staan maar ja dan doorzetten!
vind wel heel erg leuk om zo eigenlijk toch een beetje een stok achter de deur te hebben!!
 
succes mede afvallers!!!!!!
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 09:14
ben vanmorgen op de weegschaal gaan staan ben bijna 2 kilo kwijt
ik loop tegenwoordig hard in het bos
alleen ben ik geblesseerd mijn linker kleine teen is een beetje ontstoken auw dus kon vanmorgen niet gaan zo jammer
moet straks ook nog voetballen
hhhmmmmmm
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
andrea21 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 568
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer andrea21 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 09:24
Je kan beter over de hele dag verdeeld wat kleine beetjes eten eten je kacheltje moet ook brandend houden zelfs in avond iets eten kan niet echt kwaad je lichaam verbrand nachts ook.
 
Ik had afgelopen januari een maag sleeve gekregen en wij kregen 7 weken voor de operatie elke week les van een dieetiste en nu nog elke maand tot volgend jaar mei over hoe je lichaam werkt met bepaalde eten al die dieeten zijn leuk maar je leert er niet door anders eten en daarna zit het er vaak weer zo aan.
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 09:50
Ikzelf ben ondertussen 15 kilo afgevallen in 18 maand tijd en mijn echtgenoot is er 50 afgevallen.
We eten drie maaltijden: 's morgens toast met marmelade (2 sneetjes), 's middags aardappelen vlees en groenten en 's avonds boterhammen (ik 3 hij 4)
Als tussendoortjes: yoghurt, max 2 koekjes of repen die minder dan 100 calorieen bevatten en 2 stukken fruit. Nooit honger en toch vallen we af. Als dranken: water, koffie, cola light. Mijn man drinkt zelfs een pilsje 's avonds
Raad die ik aan iedereen geef: ga naar supermarkt en vergelijk de calorieën die in voedingswaren zitten. Zo kan je een ontbijtreep hebben die 200 cal bevat maar ernaast ligt er eentje die maar 96 cal bevat. Hoef ik je niet te vertellen welke dan te kiezen.
We gebruiken geen zakjes poeder of andere synthetische hulpmiddeltjes gewoon erop letten wat je eet, en de eerste weken je calorieën in de gaten houden, na een 3 tal weken weet je wel wat je best eet.
Nog 3 kilo en ik ben op mijn streef gewicht, voor mijn man nog 5 kilo.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 09:56
WOW meiden wat een leuke verhalen.
 
We gaan lekker door en we kunnen elkaar stimuleren door elkaar moed in te spreken Big smile
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 14:46
echt leuk om te zien hoe het iedereen vergaat met de lijn!!
vifke succes met de laatste loodjes hopelijk wegen ze niet het zwaarst!!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 15:33
Ik volg geen bepaald dieet. Voor mijn diabetes is het belangrijk dat ik heel goed let op koolhydraten, slechte vetten en natuurlijk suikers.
Voor het ontbijt en de lunch eet ik 2 volkoren boterhammen met light beleg, zoals 20+ smeerkaas, 20+ kaas, sandwichspread, zuivelspread met komkommer en tomaat, noem maar op.
 
Het avondeten is bij mij aardappelen met een klein stukje mager vlees, gekookte groente en sla, als ik rijst of pasta eet, neem ik daar de helft van wat ik normaal at en vul de rest aan met sla, komkommer, tomaat, augurken en uitjes. Nassi en macaroni doe ik minder rijst en pasta in en meer groente.
 
Op zaterdagavond eten wij altijd friet met snacks. Een kroket is voor mij vergelijkbaar met 6 boterhammen, dus neem ik altijd een fricandel (die staat gelijk aan 1 boterham), verder een klein portie frietjes en een flinke portie sla met rauwkost en zuur. Door het zo te eten schiet mijn bloedsuiker niet zo enorm omhoog en is het qua vet voor mijn darmen allemaal te verwerken Wink
 
Verder ben ik wel heel streng voor mezelf. Ik eet tussendoor bij de koffie of thee 2 maria biscuitjes en 2 stukjes fruit. Ik neem op bezoek geen gebak of een stroopwafel oid.
's Avonds, een kwartier voor het slapen gaan, moet ik mijn suikerwaarde prikken om te kijken of deze niet te laag is voor de nacht. Is deze aan de lage kant, moet ik nog iets eten voor het naar bed gaan. Dit om een nachtelijke hypo te voorkomen.
 
Op deze manier val ik de afgelopen 9 weken een pond per week af en dat bevalt me prima!!! Thumbs Up
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 20:37
Heel goed van je Jessica. Ik vind het knap dat je het kunt volhouden. Ik weet hoe het voelt om je strikt aan je dieet te moeten houden
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2012 om 11:19
Meiden,
ik wil me nergens mee bemoeien en als jullie dit niet willen lezen dan is de deleteknop geduldig!!
 
Ik ben al een aantal jaren herbalife distributeur en heb veel trainingen gevolgd door de artsten van herbalife en daardoor veel geleerd
ik ben zelf 38 kilo slanker zonder hangvellen en overtollige zakken, het scheelt 5 kledingmaten en zie er jonger uit dan 4 jaar geleden.
 
Herbalife heeft de naam om duur te zijn maar voor €2,50 eet je een complete maaltijd die bomvol voedingstoffen zit, laag in de suikers en hoog in voedingswaare..... het is "fastfood for smart people"
Daarnaast krijg je bij herbalife altijd een coach erbij die samen met jou naar een goed voedingsprogramma kijkt.
 
Afvallen in vocht en spiermassa is niet goed.... vaak zijn dat wel de klappers van de 1ste weken en dat is zonde
val rustig af een pond per week is redelijk en haalbaar
zorg voor een blijvend resultaat.............. 10 dagen crashen, 10 kilo eraf is vragen om na een vakantie 15 kilo erbij te krijgen
een complete voedingsgroep schrappen, zoals geen koolhydraten eten is vragen om problemen met je darmen
heeeeeeeeel belangrijk is om te ontbijten, en een ontbijt is geen halve cracker zonder boter met een beetje light jam
een ontbijt bevat alle!!!!!!!!! vitamines die je nodig hebt, alle voedingsgroepen en zoveel mogelijk natuurlijke ingredienten...... denk aan yoghurt met fruit en havervlokken, wat sap en water en kruiden thee
eet ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje, avondeten en een avondsnack
zorg dat je verbranding op gang blijft
drink 2 liter water............ kruidenthee of water koffie en sap en light dranken tellen niet mee
zorg voor een actieve leefstijl, doe boodschappen op de fiets, neem een mandje in de supermarkt breng je kind lopend naar school ga na je eten s avonds een blokje om van een half uur
heeeeeeeeeeeeeeel belangrijk............. vaste vuistregel............ zoet vraagt om zoet dus geeeeeen!!!!!!!!!!! light dranken gewoon niet doen is erg slecht voor je lijf en bevat kunstmatige suikers die in je lichaam hetzelfde doen al echte rietsuikers, wil je perse zoet kies dan vruchtensuikers
zorg elke dag voor voldoende eiwitten, je gewicht x 1,2 is het aantal grammen dat je nodig hebt in eiwitten........... te weinig zorgt ervoor dat je spieren afbreken.... is dus tijdelijk gewichtsverlies
 
zo en als jullie nu nog vragen hebben of meer willen weten over herbalife stuur mij dan een mail ik beantwoord het graag en hoe je af valt maakt me niet uit maar doe het alsjeblieft op een gezonde manier want je hebt maar 1 lichaam en gezondheid is niet te koop!!!
 
groetjes Chantal
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2012 om 13:50
Hoi Chantal,
 
Mijn schoonzusje is ook een collega van jou Wink
Ik heb jaren geleden een periode Herbalife genomen, omdat ik af wilde vallen na de geboorte van mijn zoon en dat vond ik echt een soort "straf". Ik was constant bezig met het feit dat ik aan het lijnen was en niet "mocht eten". Dat zat tussen mijn oren hoor LOL
 
Nu er bij mij diabetes is geconstateerd is het geen "tijdelijke dieetperiode" maar een nieuwe manier van leven die ik mij aan moet passen. Mijn hele voedingspatroon is omgegooit en dat moet ook zo blijven. Ik eet gevarieerd en gezond en ben heel streng voor mezelf.
 
Het is prioriteit dat ik eerst op een gezond gewicht kom en dat daarna ook behoud. Dat houdt mijn bloedsuikerwaardes ook constant en daar doe ik het voor! Big smile
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
andrea21 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 568
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer andrea21 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2012 om 14:59
Ik vind het niet echt de manier van afvallen je leert niet anders te eten en je gewicht zit er meestal zo weer aan, met bepaalde dieeten zet je verbranding stil en dat is slecht, van die eiwitten weet ik ik moet minimaal 500 ml melk producten nemen per dag en 150 ml magere kwark voor me dierlijke eiwitten omdat je na een sleeve hard afvalt en daardoor kunnen je spieren afbreken.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2012 om 15:06
Precies Andrea! Big smile
 
Toen ik stopte met Herbalife had ik niks aan mijn eten aangepast en de kilo's zaten er na een aantal maanden weer aan. Nu merk ik dat ik met minder eten genoeg heb en kan ook niet meer schransen zoals voorheen Wink
 
Ik eet alles gewoon en eet lekker, alleen met aanpassingen hier en daar. Ik ben 38 en dit moet ik de rest van mijn leven doen. Eten moet geen straf zijn, maar lekker en gezellig Thumbs Up
 
 
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
andrea21 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 568
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer andrea21 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2012 om 15:20
Ja, precies Jips ik eet nu gewoon mee maar kijk wel uit wat ik eet en natuurlijk kleine porties dat heeft met me sleeve te maken, wij worden door de dieetiste bewust gemaakt wat je eet.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2012 om 16:21
Ik ben ook no altijd bezig met herbalife en ik ben 10 kilo afgevallen en nu na zoveel operatie"s verder terug 8 kilo bij en ik krijg er niets meer van af
Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 07 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1048
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2012 om 17:19
Heel veel succes meiden, er is veel doorzetting voor nodig en ik kan het weten want ik ben vanaf oktober bezig. Zolang je afvalt is het moeilijk, maar gaat het nog, maar zodra je gelijk blijft is het doorzetten om te kunnen volhouden. Ik blijf nu min of meer op gewicht/ val heel langzaam af, maar er moeten nog wat kilo's af. Hopelijk hebben we uiteindelijk allemaal succes.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2012 om 19:00
Kom op dames! Jullie kunnen he.

Ik heb vandaag een balansdagje genomen . Na alle lekkernijen van gisteren heb ik vandaag maar niet zoveel tussendoortjes en lekkere dingen gegeten. Lang leve de rijstewafels:-) en vergeet de eierkoeken niet:-)
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2012 om 19:36
ik wou iedereen heel veel succes toewensen en we laten de kilo's waar ze zijn ...... heeeeeeeeeeeeel ver achter ons Thumbs Up
groetjes Linda
 
ik sta ook nu  op een punt waar ik  niet iedere week er een kilo afgaat , maar die kilo gaat er wel volgende maand dan vanaf zijn . Ik heb geen haast het komt wel . Ik doe gewoon verder hoe ik bezig ben . Het belangrijkste is mijn suiker op peil houden
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 16>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns