Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

De grote AFVALRACE!

 Reageer Reageer Pagina  <12345 16>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2012 om 20:11
Ik vind het heel knap.
Ik ga ook weer is goed opletten.
Ik 2 jaar terug 13 kilo afgevallen waarvan er. Weer 3 aangekomen zijn afgelopen half jaar.
Ik wil er heel graag weer 3 kwijt.
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2012 om 08:02
tsja meiden ieder zijn ding
maar je kan met een goede coach echt herbalife met een goed eetpatroon combineren
ik heb mijn vader als "klant" en die moest afvallen vanwege diabetes 2 en hoge bloeddruk
hij is nu 16 kilo kwijt
van de 3 tabletten terug naar 1
een suiker van gemiddeld 5!!!!!! ipv 17!!!!!!
en bloeddruk onder controle van onderdruk 115!!!!!!!! naar 80!!!! met nu nog 1 tabletje ipv 2
hij is een echte bourgondier............ eet alles wat los en vast zit
maar door s morgens zijn shake te gebruiken heeft hij geen hongergevoel en kan zich prima beheersen
tussen de middag gewoon lekker 2 of 3 boterhammen met mager beleg en s avonds een prakje..... naar mijn idee ben je dan niet met een raar streng dieet bezig!!!
het is echt een kwestie van hulp, volhouden en niet teveel aan denken!..... oh ja en water drinken!!!
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2012 om 08:18
ja sommige kunnen het wel en andere kunnen het niet!
ik vind het heel knap als iemand lijnt (via herbalife/dr.Frab=nk/sonja ga maar door)en dan als hij/zji stopt op het gewicht blijft!
mij lukt dat dus niet!
ik hoop door gewoon mijn eetgewoonte en mijn beweging te veranderen aftevallen!
 
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2012 om 08:35
Originally posted by hobby4you hobby4you wrote:

ja sommige kunnen het wel en andere kunnen het niet!
ik vind het heel knap als iemand lijnt (via herbalife/dr.Frab=nk/sonja ga maar door)en dan als hij/zji stopt op het gewicht blijft!
mij lukt dat dus niet!
ik hoop door gewoon mijn eetgewoonte en mijn beweging te veranderen aftevallen!
 


In mijn opinie is het best gewoon je eetgedrag veranderen. Zo'n pillen en poeder kuur kost je handenvol geld en je eetpatroon veranderen niet. Je stopt met poedertjes en hup je gewicht komt er terug bij. Enige wat je doet is de geldlade van die bedrijven vullen.


Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2012 om 08:36
ja dat is ook mijn mening ik heb thuis bij mijn ouders genoeg gezien qwa dieeten en ik geloof er niet meer zo inConfused
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2012 om 08:43
Ken iemand die een prono-kal dieet doet en dat kost hen om en bij de 10 euro per dag. Die firma's lachen nogal zeker.

Mijn dieet advies is: vul uw bord zoals gewoonlijk en neem er nu bijna een derde van af. Voila en die raad is gratis.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2012 om 09:14
Originally posted by Vifke Vifke wrote:

Ken iemand die een prono-kal dieet doet en dat kost hen om en bij de 10 euro per dag. Die firma's lachen nogal zeker.

Mijn dieet advies is: vul uw bord zoals gewoonlijk en neem er nu bijna een derde van af. Voila en die raad is gratis.
 
Thumbs Up
Precies wat ik ben gaan doen, de warme maaltijd gehalveerd, dat eet ik en de rest van de trek vul ik met sla, komkommer, tomaat, zuur, noem maar op. Heerlijk, gezond en goed voor de lijn!
 
Chantal geeft aan dat Herbalife € 2,50 per maaltijd kost en ik kook hier iedere avond voor 4 personen een warme maaltijd voor € 4,00 - € 5,00.
En mijn 2 boterhammetjes met beleg kosten ook echt geen € 2,50! Ermm
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2012 om 09:28
't Goeie daaraan ook Jips is dat je je maag traint om minder eten binnen te krijgen. Veel van de personen die met zakjes afvallen gooien zich achteraf op eten en eten terug, zoals ze voordien aten, want je leert jezelf niet aan het met wat minder te doen en dan komen de kilo's er rap weer bij.
Ik ben 15 kilo afgevallen en er niks dat ik niet mocht eten, alleen alles in mindere mate. Ik at zelfs friet om de veertien dagen (maar kleinere portie), stukje chocolade at ik ook, maar dan at ik geen andere koekjes die dag.
Als je me nu terug een vol bord voor de neus zet krijg ik het niet eens op.

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2012 om 09:35
Door minder te eten went je maag er ook aan om kleinere porties binnen te krijgen. Je maag krimpt als het ware... Een vol bord met friet dat je eerder met gemak binnen kreeg, past dan gewoon niet meer...
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2012 om 09:50
wat ik al eerder zei ieder zijn ding, een leefstijl moet bij je passen!!!
en kun je €2,50 voor een maaltijd missen? Ik dus wel maar een ander niet!! Dat is beslist geen schande hoor...... maak gewoon gebruik van de goeie dingen uit elk dieet............. alles werkt als jij maar werkt!!!
En hoe je het ook doet, als je stopt EN je vervalt in je oude patroon komt het er altijd aan.......... op zich als je rustig aan afvalt dan val je af in je vetreserves en kwijt is kwijt, je kweek nieuwe reserves door niet je leefstijl aan te passen maar alleen tijdelijk je eetpatroon, stap je weer in je oude valkuil dan komt alles er dubbel aan........... zonde van je tijd moeite energie en geld!!
 
Ik heb respect voor iedereen die op welke manier dan ook met zijn gezondheid bezig is en vandaar ook mijn antwoorden en advies............... voor alle duidelijkheid ik ga hier geen verkooppraatje zitten houden maar als je iets wilt weten mag je het me vragen.
Ik ben van mening dat iedereen af kan vallen maar dat dat heel rustig aan moet en je echt je patroon moet doorbreken............ kan en mag met herbalife maar als dat niet bij je past zoek dan de voor jou meest passende manier!!!!!
 
oh en nog een tip............. gratis en voor niks hahaha
fruit is gezond maar bevat ook best behoorlijk wat (natuurlijke) suikers dus overdrijf het niet, 2 a3 stuks is echt zat
heb je nog tussendoortjes behoefte neem dan komkommer of cherrytomaatjes bevatten nagenoeg geen calorien en wel voedingswaarde en vezels!
 
Succes aan alle strijders!!! ;-)
 
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2012 om 12:35
handig al die tips!!
ik vind het heerlijk om te lezen dat je eigenlijk gewoon alles mag eten alleen in mindere mate!!
ik ben zo blij met dit topic!!!
heerlijk om te lezen hoe iedereen lijnt!!
en handig om je tips uit opteslaan!!!!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2012 om 12:57
Het is leuk en goed elkaar te stimuleren! Big smile
 
Vers fruit bevat voor mij inderdaad veel suikers, Chantal. Dus ik beperkt het tot 1 a 2 stuks per dag. Gisteren had ik verse aardbeien en na een bakje van zo'n 150 gram schoot mijn suiker toch de lucht in Cry
Dus weer wat geleerd moet je maar denken.
 
Als we aardappelen met verse groente en een stukje vlees eten, bewaar ik mijn fruit voor bij het avondeten. Dan maak ik voor mezelf een beetje appelmoes met 2 gewone handappelen, een beetje kaneel een een zoetje, HEERLIJK!!! Clap
En dan bewaar ik mijn schaaltje magere yoghurt met zoetstof voor later op de avond.
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2012 om 13:13
het is wel een goed idee om zo appelmoes te maken!!
ga ik ook eens proberen vind dat er anders zo vreselijk veel suiker in moet!
maar anders vind man lief en de kinders het te zuurWink
Back to Top
andrea21 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 568
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer andrea21 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2012 om 13:17
Je heb ook van hak of ah merk kleine potjes met appelmoes zonder suiker dat neem ik wel eens bij het eten in de avond, ik mag ook niet drinken bij me eten ook geen water dus vind ik dit wel lekker fris.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2012 om 13:21
Ik ben met Weight Watchers op een gegeven ogenblik 20 kilo afgevallen. Kwam op een 'niveau' en viel geen gram meer af. Dat zou vanzelf weer veranderen..... dat klopte. Door een depressie en daarna de overgang zit alles er weer bij. Ik eet nog steeds evenveel als toen ik afviel, geen frisdrank maar water of thee. Geen suiker, het enige wat ik niet aanpas is kaas. Als ik dat eet heb ik beleg voor 1 boterham op twee boterhammen. Voor mij is het zo frustrerend momenteel dat ik het bijlte erbij neer heb gegooid. Ik zou graag willen lopen maar dat lukt niet vanwege een versleten knie. Wie me niet wil zien draait zich maar om. Ben nu oma en hou maar voor ogen dat het als kleinzonn wel lekker is om tegen een zachte oma aan te zitten Big smile.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2012 om 13:42
Is zwemmen geen goed idee? In het water ben je 'gewichtsloos' en kun je gemakkelijker bewegen...
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2012 om 14:45
Originally posted by hobby4you hobby4you wrote:

het is wel een goed idee om zo appelmoes te maken!!
ga ik ook eens proberen vind dat er anders zo vreselijk veel suiker in moet!
maar anders vind man lief en de kinders het te zuurWink
 
Je kunt hier eindeloos mee varieëren Rianne, wat ik ook vaak doe ik half appels, half peren dat is ook super lekker. Als de goudreinetten en peren in het najaar goedkoop zijn maak ik een hele grote pan tegelijk en dan in bakjes in de vriezer.
Wat ook lekker is, is 1 of 2 bananen erdoor.
 
In Frankrijk verkopen ze allerlei soorten gemengde appelmoes in van die kleine bakjes en dan per 4, net als toetjes zeg maar. Dan heb je appel met: pruimen, perziken, aardbeien, bananen, abrikozen, peer, noem maar op. Mijn jongens vinden het heeeeeeerlijk en het is niet aan te slepen Big smile
 
Mijn schoonmoeder maakt al jaaaaaaaaaaren zelf appelmoes met enkel zoetstof en dat vind niemand een probleem. Je man en kinderen eten er gewoon van mee, let maar op Thumbs Up
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2012 om 14:56
Op zich is het al steengoed dat jullie het "samen" doen. Nogmaals van mijn klant: toppie!
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2012 om 16:03
Vandaag ben ik ook weer begonnen. Met al leidraad het boek van Sonja. Gelukkig heb ik mijn zwangerschapskilo's van Krista er al weer af... (was ook maar 8 kilo gegroeid tijdens de zwangerschap en een week later had ik mijn oude kleren alweer aan.) Maar jammer genoeg betekent dit wel dat ik de zwangerschapskilo's van Amy nog kwijt moet...
 
Ik ben nu 92 kilo. Ik wil graag weer terug naar de 80 kilo (is al eens eerder gelukt met Sonja, toen ging ik van 112 naar 80 kilo) en als het lukt zelfs naar de 75 kilo.
 
Vanavond heb ik mijn eerste les Pilates. Eigenlijk de tweede, want vorige week had ik een proefles. Nu ga ik elke maandagavond Pilates doen. Oppas is al geregeld voor elke week, dus ik kan er niet onderuit. Na de zomer ga ik vooraf dan ook nog een les Zumba doen.
 
En ik hoop dat als Krista binnenkort op de avond wat rustiger is, zodat ik ook weer met de Wii kan sporten als Amy op bed ligt. Om dat te doen als Amy erbij is is niet handig, want dan wil zij ook.
 
Verder hoop ik op mooi weer, zodat we lekker kunnen wandelen.
 
Nu maar hopen dat ik het volhoud. Ik ben een enorme zoetekauw en stressvreter. De laatste tijd is er steeds wel weer iets om over te stressen. Maar als ik nu gelijk begin. In de stressperiode. Dan hoop ik dat ik er later ook minder last van zal hebben.
 
Gisteren hebben we bij de Mac gegeten... en voorheen vond ik het heerlijk, maar nu smaakte het nergens naar... dus die kan ik de volgende keer met gemak overslaan...
 
Verder succes allemaal! En erg leuk om elkaar op deze manier te steunen.
Veel liefs van Marieke
Back to Top
andrea21 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 568
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer andrea21 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2012 om 18:26
Weet je hoeveel calorieen een hamburger bevat Cool
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 16>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns