Durf te vragen |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
De gemeentekringlopen hebben veel concurrentie van de particuliere bedrijven, die voor een gigantisch bedrag een kamer of huis leeghalen, de spullen opslaan en later in hun eigen zogenaamde kringloopwinkel verkopen. In Apeldoorn zijn er zo al minstens vier en dan heb ik het nog niet over de marktplaatsverkoop. Ik zou denken dan de gemeentelijke kringloop blij zou zijn, als ze voor een redelijk bedrag een stukje van hun pand kunnen verhuren aan jonge ondernemers.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een leuk idee! Jammer dat het pand niet doorging maar och het heeft je wel een duw gegeven om het op te zetten. Knap van je, om nu door te zetten. Ik hoop dat het je gaat lukken.
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |