Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

En....wat eten wij vandaag!?

 Reageer Reageer Pagina  <1 11121314>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2014 om 18:54
Ze smaken zoet en suikerig, een beetje taai en een hapje smelt in je mond. Niet letten op het uiterlijk of de naam.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2014 om 19:22
En lekker plakkerig ;) Beetje als suikerbrood, maar dan net anders haha
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2014
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2014 om 20:09
Ziet er lekker uit ...doet me een beetje denken aan ronde suisses.
Maar die zijn niet taai...en daar zitten rozijntjes en een beetje pudding is.
En daar is een laagje op.

Krijg al zin als ik eraan denk...

Morgen kip in de oven met gebakken aardappeltjes en verse appelmoes.
Manneke is thuis dus toch een niet zo'n eenzaam dagske...
Want de maandag kan altijd wat triest aanvoelen,he...
Hebben jullie dat ook?
Groetjes Creananske

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12091
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2014 om 20:15
als ik de foto zag dacht ik ook aan een ronde rozijnenkoek. En die zijn heel lekker, dus dat wil wat zeggen als er hier al twee aan het kwijlen zijn bij het zien van die foto.

Ik heb dat niet dat gevoel van een trieste maandag. Ik denk, yes eindelijk weer het huis voor mij alleen.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2014 om 20:52
ik moet wel altijd moed verzamelen voor de maandag.Sinds begin 2014 is ons kantoor(aan huis) vrijdags gesloten en hebben wij dus een heerlijk lang weekend.wij beginnen om 9.00 uur,maar mijn poets(luxe he) komt om 7.45 uur .Dus moet ik om tijd op..... maar om een uur of 10 en na de nodige telefoontjes zit ik er weer helemaal in.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12091
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2014 om 15:23
gisteren was het kip met fruit in currysaus

en voor vandaag is het konijn
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2014
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2014 om 15:33
Vandaag moet het snel gaan...
Dus dat word aardappelpuree met witte bonen in tomatensaus en een spiegeleitje.
Moet zeggen dat dit hier enorm graag gegeten word...
De tomatensaus vermeng zich dan wat onder de puree en dat is zalig.
Verder op het eitje graag een flinke snuif kaneel...hmmmmmmmmmm...
Dus straks...lekker...
Groetjes Creananske

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2014 om 16:52
Puree is bij een heleboel groentes lekker, spinazie, rodekool en bietjes bijvoorbeeld. Eerlijk gezegd heb ik altijd een paar pakjes klaarstaan voor als de kooklust verminderd is. Vooral als ik voor twee dagen vlees had klaargemaakt en het de tweede dag is. Pakje puree, potje van Hak en het vlees opwarmen, dat is 10 minuten kokerellen.

Maar vandaag wordt het scholfilet met sugarsnaps en heus echte gekookte piepers. Die je ook gewassen in de schil in de magnetron kunt garen, 1 minuut per aardaippel, niet schillen, dan brand je je vingers, gewoon doorsnijden en utlepelen. Of in plakjes gesneden bakken. Snufje Losalt, hmmm.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2014 om 17:19
Vandaag eten we een broodje shoarma, zo lekker!
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8325
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2014 om 09:20
snert. want het is Snertweer
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2014 om 10:02
Echt? Hier schijnt de zon in een fletsblauwe lucht. De kat kwam droog maar wel koud binnen, lekker even tegen mijn blote been schuren.

Kip uit de oven met ratatouille vanavond. We zijn alle ijsjes aan het opmaken, voordat het echt gaat vriezen.

Morgen rundvles met een kliekje ratatouille.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8163
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2014 om 10:39
Gisteren hachee . Vandaag bami en morgen kip uit de oven met zelfgemaakte appelmoes en
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2014
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2014 om 10:45
Straks vers stokbrood met beleg...
We moeten tegen 15 u bij oudste in school zijn...
Het is proclamatie ( hoop dat dit juist geschreven is)
Dwz...ze is afgestudeerd en mag nu om haar diploma gaan en dan een glaaje nadien...
Ze heeft een heel mooi kleedje gekocht en een prachtige jas...
Ze is als een plaatje...
Vanavond eten we dan warm...
Morgen kip met frietjes en verse appelmoes...

Hier ook een hele mooie zonnige dag...maar wel koud.

Groetjes Creananske

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2014 om 13:46
Als de oudste afstudeert is het zeker een zonnige dag, hartelijke gelukwensen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12091
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2014 om 14:12
proficiat met en voor de afstudeeroudste.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2014 om 17:42
soep van pastinaak en peren, gekookte aardappelen, bieten gekookt met appelen en ui, stukje gestoofde kabeljauw en voor toe heb i nog n mango..........alstie in mn buik past Smile
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2014 om 17:47
Broek op de vreethaak, zeiden ze vroeger.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2014 om 18:19
aardappelen, varkensfilet, bieten en spinaie!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12091
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2014 om 21:30
wij gingen chique eten
gekookte aardappeltjes met meerval op een bedje van gebakken venkel en witlof heel fijn gesnipperd.

Tegen dat ik het op het bord had gekieperd was het nen patat met meerval en de venkel en het witlof erbovenop en ernaast.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2014 om 11:17
Vandaag roti, als de huisband tenminste niet vergeet lekkere vulling bij de toko te halen LOL
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 11121314>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns