Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenafgesloten

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: afgesloten
    Posted: 09 Oktober 2009 om 17:24

hoi allemaal,

even een niet zo'n leuk berichtje maar ik moet het even van mij af schrijven.

een tijdje geleden heb ik ook een stukje geschreven over de ruzie met mijn ouders. toen was het vakantie tijd en ik weet niet of iedereen het meegekregen heeft. ik zal het even samenvatten.

op de verjaardag van mijn oudste (8-7) kreeg ik ruzie met mijn ouders omdat mijn vader foto's probeerde te maken van michael terwijl hij zich aan het verkleden was en net z'n broek uit had om een droge broek aan te trekken. ik vond dat niet nodig en michael wilde dat niet maar mijn vader ging maar door. van het een kwam het ander en mijn vader en moeder zijn uiteindelijk kwaad vertrokken.ik was toen 34 weken zwanger. na die dag heb ik ruim 1,5 niks van hen vernomen. op vrijdag was mijn vader jarig.(17-7) wij zijn toen niet geweest maar ik heb hem een kaartje gestuurd. toen kwam de briefwisseling op gang. ze wisten niet waarom wij niet waren geweest op de verjaardag, en wij kregen overal de schuld van. vooral mijn man. wij waren overal over aan het liegen terwijl dingen die wij schreven wel degelijk gebeurt waren en daar ook getuigen van zijn. maar dat willen ze niet inzien. na 2 weken heb ik een mail naar hen gestuurd omdat mijn bloeddruk zo hoog werd dat het gevaarlijk werd. ik wilde rust voor mij en mijn gezin. dat heb ik dan ook gekregen.

nu het vervolg hierop.

de dag dat silvia geboren is heb ik hen op de hoogte gebracht dat ze er een kleindochter bij hadden. de volgende dag zijn ze geweest. niet vragen hoe het met mij was. alleen maar met silvia en de andere kinderen bezig zijn. ze waren ook zo weer weg.(nog geen uur geweest) geen felicitaties, een boeketje bloemen bij de benzinepomp vandaan. het ging allemaal heel stroef. na 6 dagen was onze middelste jarig en ze nodigde zonder iets te vragen zichzelf uit. maar omdat natasja helemaal blij was dat opa en oma zouden komen op haar verjaardag hebben we dat zo maar gelaten voor haar. maar weer geen felicitaties naar onze kant alleen de kinderen. nou daar pas ik voor. ik ben tenslotte hun dochter. ik heb ze dan ook een brief gestuurt met daarin mijn bevindingen. en dat ik eerst alles uitgepraat wil hebben voordat er weer gewoon contact kon zijn. er was al te veel gebeurt om zomaar voorbij te laten gaan. maar aangezien ik nog in mijn kraamtijd zat en volop last had van mijn hormonen(veel huilen vooral door deze ruzie) wilde ik eerst tot rust komen. dat vond mijn vader maar raar en hij belde mij dan ook op. dat werd een gemeen telefoongesprek waar wim(mijn man) voor grof vuil werd uitgemaakt en dat ik niet wist waar ik over praatte(ik zal jullie de detailles besparen maar die waren niet mild) ik heb op een gegeven moment de hoorn erop gelegt omdat ik er niet meer tegen kon. er is een tijd voorbij gegaan maar afgelopen woensdag stonden ze ineens bij school. ze wilde de kinderen zien  (niet hun dochter) maar wij hadden de kinderen gezecht dat ze niet bij hun in de auto mochten stappen als opa en oma dat vroegen. ze zijn dus ook naar huis gegaan en daar kwamen mijn ouders dus ook naartoe en vroegen of ze binnen mochten komen. (het blijven toch mijn ouders dus ik heb mijn trots maar opzij gezet en ze binnen gelaten) maar eenmaal binnen werden er steeds weer dingen gezecht waar de kinderen bij waren. ik was het zo zat en dat kregen ze ook in de gaten. na 30 minuten zijn ze dan ook weer vertrokken. mij met 2 ontroostbare kinderen achterlatend. ik was zo kwaad dat ze zo op de stoep stonden zonder wat van zich te laten horen. ik heb hen toen weer een mailtje gestuurd dat ik dit niet meer wilde hebben. en dat we eerst moesten praten, maar dat vonden zij niet nodig en ik moest eens bij mij zelf te raden gaan want wim had alles in touw gezet om mij en mijn ouders uit elkaar te drijven. toen was voor mij het hek van de dam. ik wilde geen contact meer met ze, maar wim had toch zoiets van, het zijn wel je ouders dus die heeft ze gisteren een mailtje gestuurd met de vraag of ze nog zouden willen praten, kreeg ik net een mailtje van hen dat ik met wim moest gaan praten ipv met hen en dat wim alles bij elkaar loog en nog veel meer dingen. hoe moeilijk ik het er ook mee heb maar ik voor mijzelf nu het hoofdstuk afgesloten. ik wil en kan geen contact meer met ze hebben. het doet me te veel verdriet.

het enigste waar ik nu mee zit is dat mijn vader vandaag schreef dat hij alles zal doen om maar de kinderen te blijven zien. nu ben ik bang dat ze wat zullen uithalen. ik kan dus de kinderen niet meer met een gerust hart buiten laten spelen of alleen naar school of huis laten gaan. die vrijheid zijn ze nu dus even kwijt. ik heb vandaag de juffen ook hiervan op de hoogte gebracht zodat ze de kinderen niet zomaar zonder dat ik het weet uit school kunnen halen.ik hoop maar dat er nooit wat zal gebeuren maar ben er bang voor.

dit was een lang verhaal maar het lucht wel op om er even over te schrijven.

Back to Top
Tul!p View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2009 om 17:57
Jeetje wat een verhaal Esther, ik wens jou je man en kinderen heel veel sterkte hiermee en hoop dat alles in goede banen wordt geleid en dat de rust terug keert.
GROETJES
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2009 om 18:34

Ik kan me voorstellen,dat jullie heel erg hiermee zitten.het is niet niks om met je ouders overhoop te liggen,maar misschien na een tijdje rust,is er ruimte voor een gesprek.

Heel veel sterkte voor jou en je gezin.

Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2009 om 18:53
Veel sterkte en probeer ondanks de onrust toch te genieten van je gezin en je baby
Groeten Jacqueline
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2009 om 19:00
Soms kan je niet anders dan voor je huwelijk kiezen.
Gun jezelf en je gezin rust en leef gelukkig met Wim en de kinderen. Je gezin gaat boven alles,daar heb je bewust voor gekozen.
De kinderen heb je al verteld dat ze niet met opa en oma mee mogen gaan, maar misschien kun je ook nog zeggen dat ze met niemand mee mogen gaan, ook geen tante of oom enz.
Ik heb het ook moeten doen en het gaf een stukje extra rust.
Ik wens je sterkte en bid dat je de goede beslissingen mag nemen.
Het is echt een heel vervelende situatie.
Groetjes Catharina

Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2009 om 19:31

Wat een narigeheid maar misschien al er een tijdje geen contact is geweest komt het allemaal tot rust en is er wel weer een mogelijk tot contact.

odette
Back to Top
Eeyore82 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2009 om 19:31
Heel veel sterkte! 
Back to Top
TLooman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2009 om 21:20
ik wens jullie heel veel sterkte want het blijft toch een moeilijke beslissing en voor kinderen is het in deze tijd goed om te weten dat je niet met iemand mee mag gaan als mama het niet weet ook al zijn het opa en oma of een oom of tante dikke
groetjes Thea
Back to Top
tootjeko View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2009 om 07:56
Ach Esther, wat een verhaal en dat dit juist afspeelt aan het einde van je zwangerschap en je kraamtijd.
Ik hoop dat er nu voor jou en je gezin rust komt en wil je veel sterkte wensen.
Groetjes Tootje

[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg">
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2009 om 08:18
Bah wat een vervelende situatie en wat moeilijk om zo'n keuze te moeten maken. Maar je gezin gaat voor alles. Wens je veel sterkte en ik hoop dat de rust terug komt in je gezin.
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2009 om 08:53
Goh Esther wat een gedoe. Maar je gezin gaat voor alles dat is een ding dat zeker is. Ik hoop dat uiteindelijk alles nog goed komt tussen jullie. In ieder geval heel veel sterkte in deze moeilijke situatie.
Groetjes Teunie
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2009 om 08:58

veel sterkte en ik hoop veel rust voor jouw en je gezinnetje

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2009 om 09:41

Wie zegt dat het leven leuk is?

Maak er met man en kinderen maar iets heel erg leuks van dat is heeeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijk................en wie weet komt er later een gesprek maar dan moet dat wel zonder de kinderen erbij .

HEEL HEEL VEEL STERKTE  GROETJES CORRIE

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2009 om 10:07
wat naar allemaal... Een gesprek misschien ooit als de emoties wat gezakt zijn, maar de kinderen zouden hier beter buiten blijven, lijkt me erg verwarrend voor ze... Veel sterkte!
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2009 om 11:09
Esther ik wens jou en je gezin heel veel sterkte en ik hoop en bid dat het ooit weer goed komt tussen jullie. Groetjes Mistig
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2009 om 13:07
Dat is meer dan vervelend zeg! Je neemt het initiatief om het uit te praten maar wat ik zo lees hebben ze totaal geen oog voor jou en jouw verhaal. Hoezo een blok voor het hoofd hebben...
Vind de rust in je eigen gezinnetje en de liefde die je van je man en kinderen krijgt. Geniet van de kleine Silvia en al haar ontwikkelingen. Prijs je andere kinderen voor wie ze zijn. Uiteindelijk telt je eigen geluk en is je gezin de bouwsteen van jou.

Heel veel sterkte en wie weet wat de toekomst je brengt.

Simone
Back to Top
Mupke View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2009 om 13:28

Ik kan heel goed begrijpen wat je schrijft, zelf heb ik ook 10 jaar geleden de stap gemaakt en het contact met m`n zus en ouders afgebroken. Tuurlijk doe je dit niet ZOMAAR maar de emmer is ooit een keer vol. Het heeft ons gezin heel veel rust gebracht, en dat is het belangrijkste !!!!!! Je hebt er nu nog heel veel gemengde gevoelens bij maar dit slijt. Probeer ook de mensen in je omgeving duidelijk te maken dat je deze keus hebt gemaakt.Er zijn mensen die het toch nodig vinden om je dingen over je ouders te vertellen en dan blijf je onrust houden!!! Wat betreft de kinderen zal altijd moeilijk blijven.Ze zijn nog te klein om het te begrijpen.

Geniet van je gezinnetje en laat de rest denken wat ze willen.....

Heel veel sterkte, dikke knuffel

Anita

~~ Gif a little of love and you get it back ~~
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2009 om 16:13
Heel veel sterkte ik weet waar je het over hebt ik heb zo een broer die ik in maanden niet hoor en dan komt hij zonder te verwittigen af en dat doet hij of zijn neus bloed en er niets is gebeurd ,en dan denk ik ook het is tenslotte mijn broer en ik heb maar 1
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2009 om 19:39
Oh Esther, wat vervelend voor jullie.
Fijn dat je hier je hart hebt gelucht!
Wat maken ze het jullie moeilijk op deze manier.
Wens jullie veel sterkte toe.
Groeten Creaans
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2009 om 22:54

dank jullie wel voor alle steun. dat doet veel goed. als er ooit gepraat kan worden met mijn ouders dan gaat het idd zonder dat de kinderen er bij zijn. want 7 en 9 jaar is veel te jong om er bij te zijn en het te snappen. en voor het geval er nare dingen gebeuren tijdens zo'n gesprek: daat wil je kinderen niet mee opzadelen. maar eerst ga ik genieten van ons gezinnetje en probeer ik rust te krijgen in mijzelf.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns