Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ben ik nu de enige ????

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Ben ik nu de enige ????
    Posted: 11 April 2012 om 16:09
Ben ik de enige die alweer met iets anders bezig is in haar hoofd terwijl het ene nog niet af is?????
De giraf is bijna klaar.

Nu ben ik (alweer) naarstig op zoek naar allerlei leuke Granny's om te haken. Wil een strook over het voeteneinde van ons bed haken in wit en grijs.
Een hele sprei is te groot!!! 1.80 x 2.10 mtr en dan nog overhangen............neeeeeeeee dat wordt 'm niet. Heb me wel voorgenomen dat het even mag duren voor het klaar is. Het moet vooral een caravanproject worden.....

En al surfend kom je ook weer andere leuke dingen tegen die daar ook weer heel goed bij passen.

http://attic24.typepad.com/weblog/  is zo'n gevaarlijke site!! Jullie zijn gewaarschuwd LOL

Kortom, onrust in de bovenkamer van iets waar je eigenlijk rustig van zou moeten worden Big smile
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 16:15
Geloof me, je bent niet de enige!!

Moet mijn giraf nog afmaken (2 benen en alle stipjes nog te gaan), tijgetje ligt hier nog, een panda en een giraf sleutelhanger.. En dan nog de dingen die ik allemaal nog wil maken en moet maken.. lol..

Die site ken ik!! Daar ga ik nu even niet op kijken als je het niet erg vindt.. LOL
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 16:24
Nee hoor je bent zeker niet de enige!
Ik heb ook nog wat onaffe projecten liggen ... en kijk ook regelmatig rond en zie dan van alles wat heel leuk is! Dat onrust gevoel ken ik ook heel goed, maar daar probeer ik korte metten mee te maken, want met hebberigheid maak je het niet echt vind ik ... dus als ik zogenaamd perse van alles MOET hebben en maken, dan stop ik en ga ik iets doen waar ik al mee bezig ben. Negen van de tien keer is de volgende dag het andere al weer vergeten Smile. Kijken is ook leuk denk ik dan maar ... er is zoveel te doen en te maken, dat kiezen eigenlijk alleen maar goed is ... 
Back to Top
KimmvBritt View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer KimmvBritt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 16:30
Hahahaha zo herkenbaar.

Ben momenteel bezig met heel wat uiltjes als uitdeelproject. Ben ook nog bezig met een hele grote panda van Conchita en heb alweer een patroon of 2 liggen die ik wil gaan doen.

En ik wil overal het liefst NU mee beginnen....
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 16:35
Oh je bent niet alleen hoor.
Ik bent met 2 dingen bezig, en heb nog wel een lijstje wat ik nog wil.
Daarbij weet Ik dat iik snel een naaimachine krijg, en heb daar al zoveel leuke patronen voor gezien
Heb al stofjes enzo.

Tijd tekort:)
Back to Top
Nomi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nomi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 16:36
ja, heeeeel herkenbaar!
Grotere projecten doe ik in delen en tussendoor een ander project. Het liefste doe ik alles tegelijk.... soms is dat idd niet onspannend ..
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 18:22
Ja, dat ken ik!!!!
Er ligt hier ook nog een lijkje in de kast.......het spul in elkaar zetten vind ik toch minder leuk dan het haken of breien zelf Ermm
En dan is er tussendoor weer iemand jarig voor wie ik iets wil maken..... of ik zie weer zóóóóóóó'n leuk patroon tussendoor..... Misschien niet rustgevend, maar de voorpret alleen vind ik ook al leuk!
Back to Top
andrea21 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer andrea21 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 18:57
Ik probeer wel altijd af te maken waar ik mee bezig ben ik kan me eigen te goed anders soms als het garen op is dan moet ik wel , maar heb nu net een poncho af en bijna een libelle dan ga ik een poke mon maken en een draakje voor me aanstaande kleinkind Wink en dan een tas voor me zelf dussss ............... genoeg te doen.
Back to Top
Daymoon View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Daymoon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 19:01
Oh ik heb overal *halve* projecten liggen, een hele lappenmand vol zou je haast zeggen. Allemaal nét niet af en dan wil ik weer wat anders leuks... dus nee, je bent zeker niet de enige!
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 19:04
ooo ja Lucy van attic24 ken ik ook
kijk maar naar mijn ripple blanket bij creaties
en de blooming pillow staat op mijn verlanglijstje haha

ik moet ook verder met mijn grannydeken
de kleerhangertjes zijn ook af
en ik loer ook alweer naar iets anders
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Lilyishere View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lilyishere Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 19:05
Heleboel halve projecten inderdaad. Hier ook dus
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 19:05
toch wel grappig om te zien wat zo'n vraag teweeg brengt.
Ga nu eerst écht de giraf afmaken en ga me dan focussen op mijn Granny. Als ik eerst maar een begin heb gemaakt met de kleuren en een proef heb gemaakt komt de rust wel weer vanzelf. Ter afwisseling ga ik verder met de sokken die ik nog moet afmaken.......Smile
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 22:08
Originally posted by drempt drempt wrote:

ooo ja Lucy van attic24 ken ik ook
kijk maar naar mijn ripple blanket bij creaties
en de blooming pillow staat op mijn verlanglijstje haha

ik moet ook verder met mijn grannydeken
de kleerhangertjes zijn ook af
en ik loer ook alweer naar iets anders

dat bedoel ik dus, je ziet het een en meteen iets wat erbij past.....Big smile
Back to Top
KaVL View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer KaVL Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 22:25
ik neem me steeds voor om een project af te werken voor ik een nieuw begin, maar dat lukt me dus niet
ik werk vaak wel ieder deeltje af, maar dan kom ik er niet toe om iets in mekaar te zetten :/
ach ja, we blijven bezig hé :)
*Groetjes*
° Karen °
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 22:29
Allemaal erg herkenbaar hoor LOL
Groetjes van Jolly

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 23:14
Hahahaha Marlies.......ik herken het heeeeeeeeeeeelemaal!!!!!
Ik ben ook aan een paar dingen bezig, en al weer in m'n hoofd bezig mt iets nieuws.
Zou zo graag willen dat ik meer tijd te besteden had om te hobby`en Confused
Ik haak nooit af!

Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2012 om 06:55
Herkenbaar, ik heb hier een "ziekenhuis doos" dat is een doos waar mijn projecten, meestal amigurumi, in liggen die nog niet helemaal af zijn. Meestal moeten ze enkel nog aaneen genaaid worden. Aan dat werkje heb ik namelijk een hekel. 
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2012 om 09:50
Wat dat betreft heb ik geluk dat ik makkelijk dingen vergeet. Ik zie zo vaak leuke dingen, die wil ik dan echt gaan maken, maar ik schrijf ze niet op. En dan is de volgende keer altijd de vraag wat ik nou ook al weer wou gaan maken.
En ik heb altijd de neiging om aan nieuwe dingen te beginnen, omdat ze voor iemand worden. Blije gezichten vind ik leuker dan half afgemaakte werkjes. 
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2012 om 09:50
Tot nog toe had ik het allemaal onder controle, maar nu is het uit de hand gelopen.
Ëven"harmonicahond"getest, voor Vifke een sleutelhangerpopje aan het testen, Kaas met muizen is klaar op één muizenkopje na, katoen was op, gisterenavond aan de giraffe begonnen, moest oppassen en wilde geen vulling meesjouwen.
Eigenlijk word ik er onrustig van, en dat is niet de bedoeling natuurlijk. Maar er is zoveel mooiis te haken en te brreien!!
Back to Top
Karina View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2012 om 10:18
ik herken het ook. Ben nu bezig met bambi te haken voor mijn grote bambi liefhebber. Heb het hoofd af. Moet nog een aantal sleutelhangers maken die ik aan de vriendinnen van mijn oudste heb beloofd. (is al voor de helft klaar) en nu ben ik al heel de week internet aan het afstruinen voor een leuke tas (ook voor de oudste)
Verder heb ik nog een half konijntje liggen. Vorig jaar aan een kussen begonnen die ook nog niet af is.  Ga dus maar weer snel verder
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns