Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenweight watchers hier?

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Onderwerp: weight watchers hier?
    Posted: 28 September 2010 om 13:25

ik weet het, ze hebben ook een eigen forum, maar daar zie ik door het bos de bomen niet... Mijn "eigen" form voelt prettiger...

daarom dus maar met de deur in huis vallen... Volgt er nog iemand dit programma hier? ik ben ooit gestopt maar nu terug met goede moed begonnen. Ja, het is een lekker draaiende commerce, maar ik haal er uit wat me zelf bevalt... Je hoeft al die dure extraatjes niet te kopen, alleen het lesgeld vind ik al hoog genoeg!  Maar daar heeft ieder de vrijheid in gelukkig! (al ben ik dan weer tevreden over wat ik wél kocht, eerlijk is eerlijk)

Was een kilootje af, vond ik straf, want ik heb geen honger geleden en zeer lekker gegeten..; (wel veel gekookt, maar gelukkig heb ik daar de tijd voor, voor anderen is dat niet zo vanzelfsprekend soms, hé...) het voelde niet als lijnen, ben er wel happy mee en het helpt nog ook, hihi!

nog iemand??? Dan kunnen we elkaar een beetje supporteren...

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Direct Link To This Post Posted: 28 September 2010 om 13:33
Ik wil je graag steunen, maar ik watch mijn weight niet meer, ik heb het losgelaten

De voorlaatste keer dat ik bij de dietiste was, was er 5 kg af, ik had om de dag vlees gegeten, dus dan was er ook geen bakboter naar binnen gekomen. Maar dat was dan weer niet goed vanwege gemiste pitamientjes A en D, hoewel ik het hele jaar Dagravit slik. En toen was ik het zat en at en snoepte ik gewoon wat ik lekker vond. De kg's zijn terug en ik ga nog eens per jaar gewoon om te laten zien dat het me geen moer meer kan schelen.

Ik kan je dus niet als ervaringsdeskundige helpen, maar je mag bij mij uithuilen, mopperen, klagen, kermen en steunen. Of jubelen en dan jubel ik mee.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 28 September 2010 om 13:38

hihi, ik moet ondanks alles toch weer erg om je manier van vertellen lachen, magtelt, is ook al wat waard! en voorlopig alleen jubelen, kan ook niet anders na een weekje, haha! bedankt in ieder geval!

Ik had me voorgenomen dat ik erg tevreden was met mijn gewicht, en dat zo ging houden, dus geen lijnen meer maar gewoon gezond. Helaas heb ik het karakter niet, geef ik grif toe! Het lolletje van gezonde was er weer snel af, en dat zelfde maatje ook!  Het is bij mij de stok achter de deur die werkt, anders eet ik mezelf gewoon dicht, en in de naaste familie helaas ook veel diabetici...  

Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Direct Link To This Post Posted: 28 September 2010 om 13:41
geen weight watchers maar ga morgen weer beginen bij de dieetiste.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Direct Link To This Post Posted: 28 September 2010 om 13:52
Ik doe herbalife en op het ogenblik bevalt het mij,alleen van de dafalgan hou ik water op en dat is niet zo goed
Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2880
Direct Link To This Post Posted: 28 September 2010 om 14:09
doe op het ogenblik ook niet veel. probeer alleen niet meer te snoepen, maar dan gaat het maar langzaam. ga er maar vanuit dat ik nooit heel slank zal zijn.heb ook al van alles geprobeerd.probeer goede moed te houden maar het valt niet altijd mee
quality=
Back to Top
Romy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1508
Direct Link To This Post Posted: 28 September 2010 om 14:29

Ik ben in drie maanden tijd 10 kilo kwijt en zit bijna op een kilo na op mijn streefgewicht ik voel me heerlijk en me gewrichten doen lang zo zeer niet meer (met name heup en knieën), ik heb geen dieet gevolgd ja de schijf van vijf maar dan beperkte hoeveelheid geen koek geen snoep en veel water maar gewoon drie keer per dag eten en ik moet je eerlijk zeggen het ging goed en ik vindt het ook makkelijker om op gewicht te blijven om normaal te eten en tot nu toe geen jojo effect meer terwijl ik nu wel gewoon af en toe een koekje of snoepje neem.

Ik wens je heel veel succes

<a rel=nofollow href="http://img638.imageshack.us/i/signature1l.gif/"></a>
Back to Top
hbootsman View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 306
Direct Link To This Post Posted: 28 September 2010 om 14:41
Geen weight watchers of boekjes voor mij.
Vorig jaar besloten dat mijn levenstijl gewoon anders moest, dus gewoon ontbijt, middag eten en vers avond eten en niet zo veel snoepen (in het weekend wat lekkers goed genoeg) En ook ik eet gewoon nog patat/chinees enz maar gewoon als avond eten en daar maken veel mensen ook de fout, en snoepen en patat en dan ook nog maar een koek tussen door.

Mijn zus heeft de weight watchers ook gedaan, bakken met geld naar toe gebracht en uiteindelijk... aangekomen. Ik denk dat het soms ook aan wilskracht ligt aangezien zij op een avond gewoon een zak chips naar binnen werkt. En maar klachen over haar gewicht
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3238
Direct Link To This Post Posted: 28 September 2010 om 15:27
Kwam vanmorgen een vriendin op visite met een aardbeien slagroomtaart........en daar gink ik weer

Ik ben niet echt te zwaar, wel enkele kilo's aangekomen met het slikken van Seroquel. Ik heb vroeger anorexia gehad en was blij dat ik met mijn 1.83 mtr. op 72 kg. bleef. Tot ik Seroquel ging slikken. Weeg nu ongeveer 78 kilo's met zwembandje

Het aanvaarden ging stap voor stap en nu is het genieten en opletten en in balans blijven (mentaal en emotioneel).

Niet meer op een psychose afgaan is mijn prioriteit, de anorexia is weg en ik mag zeker niet klagen. Heb deze zomer wel een nieuwe garderobe aan geschaft i.v.m. 1 maat groter. Mijn oudste dochter was daar weer blij mee.
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1337
Direct Link To This Post Posted: 28 September 2010 om 16:28
Ik ben vanaf februari nu 13 kilo kwijt, ben 166 lang (kort, dus..) en ik weeg nu 62 kilo. Tijdens elke zwangerschap is er iets bijgekomen, en daar moest een eind aan komen, vond ik. Ik heb een cursus hypoxitraining gedaan, en anders eten, het ging flitsend, ik voel me uitstekend, en ik heb er ook geen moeite mee gahad om af te vallen. En het leuke.......met name mijn bovenbenen en billen zijn kleiner geworden......da's toch mooi meegenomen, hihi!!!
**************
groetjes
Iris
**************
Back to Top
tootjeko View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 562
Direct Link To This Post Posted: 28 September 2010 om 16:35
Geen WW hier meer voor mij.
Jaren geleden wel 30 kg afgevallen met WW, maar die zaten er op 10 kg na weer allemaal aan. Gestopt met WW omdat als er vragen waren over voedingswaarde de cursusleidster de mensen naar mij stuurde omdat ik meer wist dan zij, alleen kreeg zij betaald en ik dus niet.
Wat voor mij vooral werkte was het consequent opschrijven van wat je in je mond stopte.

Inmiddels sinds eind november weer op dieet en nu 20 kg afgevallen met behulp van de internist. Slik geen medicijnen meer voor mijn bloeddruk. En heb zo veel minder last van mijn gewrichten dat ik het 4 weken terug heb aangedurfd om met mijn medicijnen te stoppen.

Ik heb nog vele kilo's te gaan en heb de afgelopen weken een beetje last gehad van een dieetdipje. Maar vanaf gisteren weer in het gareel, dus we gaan er weer voor.

Misschien een ideetje om de titel van het onderwerp te veranderen naar dieet kletshoekje.
Groetjes Tootje



[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg">
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3238
Direct Link To This Post Posted: 28 September 2010 om 17:23
Misschien een ideetje om de titel van het onderwerp te veranderen naar dieet kletshoekje.


Dieet kletskoekje
Back to Top
tootjeko View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 562
Direct Link To This Post Posted: 28 September 2010 om 18:23
Originally posted by tikoes tikoes wrote:

Misschien een ideetje om de titel van het onderwerp te veranderen naar dieet kletshoekje.


Dieet kletskoekje


Haha, als het dan maar wel bij een virtueel koekje blijft.
Groetjes Tootje



[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg">
Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2146
Direct Link To This Post Posted: 28 September 2010 om 18:26
geen weightwatcher maar wel een gewichtkijker. Ben nu 5 kilo kwijt met niet meer snacken, gewoon gezond eten.
Af een toe een smokkelweek, maar wel vol te houden.
Groeten Jacqueline
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 28 September 2010 om 18:38

Haha,goed idee,Chrisje.

Dat is nog es leuk om te beginnen.

De meesten hier weten van m'n crazy brein laten we het luchtig houden.Maar voor tijdens en na m'n opname heb ik enorm veel medicatie moeten slikken.Wat een enorme gewichtstoename teweegbracht.Dus ik voelde en voel me een olifant.Net als chrisje probeer ik me het niet aan te trekken maar (dit ben ik niet)ConfusedIk wil terug m'n broekmaatje 38-40 aan.

Ik ben ondertussen gestopt met alle medicatie(enkel bloeddruk) en voel me eindelijk ontzwellen.Want alles wat ik deed was tevergeefs.De dokter zei me dat het wel 6 maanden zou duren tot ik weer wat zou slinken.

Nu is het 5 maanden.

Ik ben reeds wat centimeters kwijt.Moet reeds gaten bijstekken in broeksriem want die word te ruim.En dat geeft moed.

En als we samen zullen dieeten zal het nog meer stimulans geven(denk ik)

Kunnen we nadien als beloning samen friet gaan eten(grapje)

Dusse...ik doe mee!!!!Yes.

Want door reacties van buitenaf (van wat heb jij gedaan en hoe zie je eruitblikken kom ik haast niet meer buiten)

OOOOOOOo wat heb ik zin in een strak broekje!!!!

Daar gaan we....Perle.

 

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Direct Link To This Post Posted: 28 September 2010 om 18:49

Knap van jullie allemaal,ik doe niet aan een dieet,maar merk dat ik ook niet meer zomaar ongestraft alles kan eten.Sta nu op rantsoen,wat betreft het snoepen.Mag dus niet klagen,maar wil er wel 3 kg. afhebben,zodat de broeken net weer lekker zitten.

Allemaal succes,en petje af,ik zou het niet kunnen.

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Direct Link To This Post Posted: 29 September 2010 om 10:36
ik doe niet echt aan een dieet.
ik wil wel graag 10 kilo afvallen.
en dat voor 1 april als het campingseizoen weer begint.

Ik heb met mijn verjaardag een board voor de wii gekregen
van man en kinderen en sport nu elke ochtend minimaal 30
minuten.
ik ben in 4 weken 2,5 kilo kwijt.
het hoeft net snel te gaan van mij want als het langzaam
gaat heb je vaak het beste resultaat omdat het er dan ook
niet zo snel weer bij komt.
ik kreeg weer veel last van mijn rug dus het moest wel
weer.
ik woog 92 kilo (175cm lang) dus er moet nog wel meer af
dan 10.
maar we moeten ergens beginnen zeg ik maar.
ik vind het wel leuk om elkaar te helpen en ervaringen
uit te wisselen.
ik doe dus mee.

Back to Top
Eeyore82 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Januari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2002
Direct Link To This Post Posted: 29 September 2010 om 10:56
Ik hoef er niet echt wat af, maar ik moet op het moment weer wat meer bewegen. Ben erg veel ziek, daardoor beweeg ik minder, maar daardoor voel ik me ook weer minder.
Dus ik doe vooral mee voor de actieve festiviteiten  ik breng in elk geval mijn dochtertje al op de fiets naar school. Nu na het lezen va de goede plannen hier ook maar de boodschappen in de stad halen vandaag, lopend of fiets.

Groetjes Marije
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 29 September 2010 om 11:01

hm, toch meer mensen met schommel-problemen, hihi! je denkt soms dat je de enige bent die zegt: "Nu ga ik NOOIT meer de fout in!!!" en dan toch weer doen dus...

ik ben niet zo goed in het volgen van klakkeloos wat men voorschrijft, dus ook de WW neem ik met een flinke korrel zout. het is een beetje een leiddraad, en voor mij -ik geef het toe- het idee dat ik daar de weegschaal op moet elke week... wel ben ik "gouden erelid" (dat ben je als je op je streefgewicht bent geweest ooit, haha!), dus vanaf ik daar weer op zit, betaal ik dus ook niks meer!  Er zijn grenzen aan mijn budget, en gezond verstand gaat me bovenal, hoor!

starten we een dieet topic op dze week? Ik ben net een week bezig, en moet maandag steeds wegen.

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Direct Link To This Post Posted: 29 September 2010 om 11:44
Ik weeg me telkens vrijdag maar zoals Perle zegt medicatie nemen is vodden je gewicht schommelt heel hard ,hoe goed je oplet toch kom je bij
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns