|
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
tikoes ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
![]() Posted: 08 Oktober 2010 om 09:50 |
Tranen over mijn wangen gisteren bij het horen van het overlijden van Antonie. Wat een talent en een prachtige man heeft ons verlaten. Ik ben er echt helemaal kapot van. Ik wens Isa, Merlijn, Vlinder en familie heel veel kracht en sterkte toe.
Een bedroefde fan van Antonie. |
|
![]() |
|
Corrie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
![]() |
vreselijk ik kreeg het ijskoud toe Piet het vertelde Heel erg voor Isa en de 2 kindjes heb er verder geen woorden voor. |
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
smimske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
![]() |
Ook ik was erg geschokt,geraakt en verdrietig toen ik dit hoorde...jeetje wat moet die jongen het moeilijk met zichzelf hebben gehad...En wat vreselijk voor zijn vrouw,kinderen en anderen familie en vrienden,wens ze ongelooflijk veel sterkte,kracht en liefde met elkaar om hiermee verder te moeten....Hoop met heel mijn hart dat het niet een van zijn kinderen was die hem gevonden hebben,Gun het niemand,maar zeker zijn kinderen niet. Het raakt me zo, voel me echt verdrietig en vraag me zo af wat een pijn hij wel niet gevoeld moet hebben om deze beslissing te nemen...pfff. Hoop maar dat het hem wel de rust geeft waar hij zo wanhopig naar op zoek was,RIP,Antonie
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Iris74 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1337 |
![]() |
Heftig he, ik geloofde het eerst helemaal niet. Ik vond het zo'n stabiel gezinnetje in bekend Nederland, schijn bedriegt, dus. Wat zal hij het moeilijk hebben gehad, maar Isa en de kinderen natuurlijk ook. Het heeft zo'n mega-impact, zo'n daad, ongeacht hoe het is gebeurd. Wij hebben het zelf ervaren met mijn schoonzusje, dit wil je niemand aandoen, uit deze gebeurtenis blijkt wel hoe hoog zijn nood moet zijn geweest om uit het leven te stappen, zeker als je eigenlijk de rijkdom van een gezin hebt. Echt in - en in triest. |
|
groetjes Iris ************** |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() |
Ik stond gieren bij school toen een moeder het mij
vertelde. Ik was even helemaal stil. Wat moet die jongen het zwaar hebben gehad om tot zoiets over te gaan. Ik wil iedereen veel sterkte wensen met dit grote verlies. |
|
![]() |
|
![]() |
|
tikoes ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
![]() |
![]() Ik wilde zelf toen ik 21 was niet meer leven (vanwege verleden). Toen op een dag heb ik een poging gedaan en werd in het ziekenhuis wakker. Dat gevoel van nog hier zijn was toen vreselijk. Weer wakker worden in datgene wat ik juist wilde verlaten omdat ik echt niet meer wist hoe en wat. Het heeft me 13 jaar hard werken gekost om te kunnen zeggen: mijn poging van toen is gelukt omdat hij mislukt was. Nu in elke dag ben ik dankbaar dat ik gratie Gods nog hier ben. Elke avond voordat ik ga slapen kniel ik voor mijn bed en bid mijn persoonlijk gebed vanuit respect, dankbaarheid, liefde en geloof. Het is zo heftig als je in die wereld zit in je hoofd en niemand, helemaal niemand die je nog aan hier bindt. Dat laatste moment wordt alle verbondenheid "geknipt", alsof je een stuk uit een film knipt om het vooruit anders te maken omdat................. |
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
![]() |
Tikoes, wat ontzettend dapper van je dat je het hier schrijft en vooral het harde en vele werk wat je hebt verzet. respect meid!!! |
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
![]() |
Tikoes, Wat heftig.Ik kan mij er niets bij voorstellen,maar dit moet vreselijk zijn in je hoofd om niet meer verder te willen.Gelukkig is de poging niet gelukt,heeft het heel veel moeite gekost om er boven uit te komen maar nu ben je dus gelukkig en dankbaar.Heel fijn. Liefs Frea. |
|
![]() |
|
![]() |
![]() Zo zonde voor Antonie en velen met hem die hier net dat laatste moment niet meer konden vinden en zijn overgegaan. Aan hen allen..........mijn stille momentjes ![]() |
|
![]() |
|
smimske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
![]() |
Niet uit kunnen leggen,niet snappen waarom een hoofd wat nooit rust,waar nooit stilte heerst weten dat je alles hebt en toch...,zo in-en in moe en verdrietig het zien maar niet voelen het weten maar er niet zijn niet uit te leggen,maar het doet zoveel pijn niet uit te leggen, het ligt niet aan jou het zit in me,het vreet en knaagt Blijf bij me, ook al roep ik,ga weg Hou me vast,al sla ik je van me af want ik weet niet waarom...... |
|
![]() |
|
![]() |
|
natie.83 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 678 |
![]() |
smimske wat mooi verwoord
|
|
groetjes nathalie
|
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
![]() |
Om te beginnen veel sterkte voor de nabestaande,maar wie is Antonie Kamerling |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
![]() |
Ook ik ben er erg verdrietig van.
Erg voor de achterblijvers, die zich toch afvragen: "Hadden we niet......" Verschrikkelijk. Tikoes, deze is voor jou ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Hoi Pralientje, antonie is een nederlandse acteur en zanger, vooral bekend geworden door zijn rol als Peter in "goede tijden,slechte tijden", een ongelooflijk populaire soap die ik geloof alweer 20 jaar draait en door vele dagelijks gevolgt wordt. Antonie trouwde met Isa Hoes, die toendertijd ook een rol in GTST had en samen kregen ze 2 kinderen. Hij heeft in meerdere films en series gespeeld. Voor vele van zijn fans is het iemand waar we tegelijkertijd mee volwassen zijn geworden en waarvan het lijkt alsof je hem persoonlijk kent. Van Antonie was bekend dat hij ernstige depressies kende,afgelopen donderdag werd bekend dat hij zijn leven heeft beeindigt..... Ben je, en misschien anderen een beetje op de hoogte over wie we het hebben in dit topic. |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
P.s. Natie83,dankjewel. Zijn helaas, mijn eigen gevoelens en gedachtes. Hoop er ook een beetje duidelijk mee te kunnen maken wat er mogelijk en waarschijnlijk nog in veel hevigere mate bij Antonie gespeeld heeft..... |
|
![]() |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() |
Peter, Hero, mijn held.... Samen met mijn vriendinnetje op de bank om te smullen van Peter Kelder.
Wat heeft deze man het moeilijk gehad de laatste jaren. Zo graag gelukkig willen zijn en dat niet kunnen bereiken. Ik hoop dat hij zijn rust heeft gevonden. ![]() |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
![]() |
Wat een verdriet hè?
|
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
![]() |
Dank u voor de uitleg nu weet ik wat meer
|
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
![]() |
Lieve meelevende berichten hobbydoosjes....ik heb erg met de familie te doen maar het meest nog met Antoni zelf, die zó alleen moet zijn geweest, in zijn hoofd, in zijn wezen....waar niemand hem kon bereiken en daar kon niemand iets aan veranderen, hij zelf ook niet maar ook zijn omgeving niet....alleen de dood, het niet meer zijn, was de enige oplossing.....en het blijkt toch erg herkenbaar voor velen van ons hobbydoosjes vandaar dat er zo ontzettend warm met iedereen wordt meegeLEEFD, volgens mij....
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
Francis ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 291 |
![]() |
Hier is het gevoel van niet meer willen leven is zo herkenbaar. Ik heb toen gelukkig aan de bel getrokken likte antidepresiva weaar deze gevoelens een bijweng van zijn. Ik vond het leven niet meer leuk wilde niet meer. Heb mezelf in die tijd 2 keer verwond door krassen. Maar het echte werk gelukkig nooit gedaan. Het krassen was weet ik nu meer een schreeuw om aandacht/om hulp. Ik ben er zelf uitgekomen en hoop nooit meer zo diep te komen. Maar ik ken nu de signalen en pak mezelf dan bij kop en kont en zeg er zijn VEEL ergere dingen ik ben (gezond) op de spierziekte na dan maar mijn kinderen zijn zeker gezond en die zijn mijn allessies. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |