Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenSorry dames

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5829
Direct Link To This Post Onderwerp: Sorry dames
    Posted: 17 Oktober 2010 om 11:22
Pffffffffffffffffffffffffff,wat een discussie over de hobbydagen.Dit was dus zeker niet mijn bedoeling.Ik krijg heel wat vervelende berichten mijn kant op,ook via mijn e-mail[via mijn website].Ik word uitgemaakt voor rotte vis en dat verdien ik niet.
Ben er een beetje ziek van.Heb een behoorlijk aantal rot weken achter de rug en zit hier niet op te wachten.Misschien ben ik te fel geweest en is het verkeerd over gekomen ,sorry dan daarvoor.
Ik draag het forum een warm hart toe,het heeft mij in het verleden [en nu nog]door heel wat zware tijden geholpen.Ik lees soms nog terug hoe jullie reageerde op mijn stukje over het overlijden van Rob.Zulke warme reactie's,dat maakt dit forum juist zo bijzonder.Ik hoop dat jullie mij een beetje snappen.
Ik wil hier niet weg blijven maar zo word het er ook niet leuker op voor mij.
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3238
Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2010 om 11:52
Is mij iets ontgaan Renate ? Ik heb geen discussie over de hobbydoosdagen gezien. Er is toch niets aan de hand ? We staan allemaal met onze neus dezelfde richting in en er kunnen meerdere dagen zijn in Nederland en Belgie tegelijk waar we samen kunnen komen.

Zeker belangrijk voor degene die niet zo ver kunnen reizen en toch de kans krijgen om zo'n dag mee te maken.

Lieve Renate, kijk of je het voor jezelf wat gemakkelijker kunt maken; zoveel mensen, zoveel verschillende belevingen, en internet blijft internet. Daarom zijn de dagen om samen te komen ook zo belangrijk, je leert elkaar beter kennen en weet beter wat de ander bedoelt.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2010 om 12:06
Iemand via mail of website uitschelden en lelijke dingen
dingen zeggen hoort niet.
Iedereen leest ( helaas) de woorden en zinnen op zijn eigen
manier. Een discussie is niet verboden, soms wel goed maar
laat het daar dan ook bij.
Renate, jou bedoeling is goed, wie dit anders opvat moet
bij zichzelf te rade gaan.

Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3238
Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2010 om 12:18
Klopt Diny.
Back to Top
Lintequess View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 386
Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2010 om 12:40

Belachelijk dat je voor rotte vis wordt uitgemaakt zeg,. En dan ook nog via de mail. Degene die dat heeft gedaan zou het lef moeten hebben om dit via dit forum te doen. Ik  vind het heel erg jammer dat het zo uit de hand is gelopen voor je Renate. Ik hoop dat je het naast je neer kunt gaan leggen en denken, de mensen die op die manier reageren zijn het niet waard om je druk over te maken.

Hele dikke knuffel van mij Renate.

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2010 om 13:20
Ik heb geen idee waar dit over gaat, die discussie over de hobbydagen, maar schelden hoort niet,  zeker niet over de mail. Net wat Lintequess zegt, dat durven ze niet op het forum. Ik weet dat het onmogelijk is om je er niets van aan te trekken, maar weet dat je ook geliefd bent en geknuffeld wordt op het forum .
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2010 om 13:23
je bent een toffe meid
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2010 om 13:54

Mensen die mailtjes en dergelijke sturen DENK EENS NAals je er iets  over wil zeggen doe het dan niet in het geniep, maar doe het gewoon op het forum. Hierdoor zijn we al heel wat lieve hobbydoosjes kwijt geraakt.

Naatje heeft het met de beste bedoelingen gedaan.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2010 om 16:14
Ik heb heel gezellige hobbydoosdagen beleefd bij Rika en Naatje. Maar de grootbekkige scheldende hobbydozen hoef ik niet zo nodig te ontmoeten. Dus willen die wegblijven? Van de bijeenkomsten en liever ook van het forum.

Richt maar een eigen forum op waar je naar hartelust tekeer kan gaan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5231
Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2010 om 16:19

snap sommige mensen niet??? genieten zo'n mensen daarvan om andere pijn te doen? als je het niet openlijk durft te zeggen, zwijg dan beter.

Naatje laat je niet van de wijs brengen en blijf gezellig bij ons

 

<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
TLooman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1871
Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2010 om 16:23
ik heb denk ik wat gemist maar Renate ik vind je geweldig dus dikke voor jou en blijf maar gezellig bij ons
groetjes Thea
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3238
Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2010 om 16:43
Als ik van tevoren had geweten dat het zo zou lopen had ik geen topic geopend over eventuele regio hobbydoosdagen.

Niet meer en niet minder was dit mijn reactie vanuit een jammer gevoel om weer niet te kunnen komen m.b.t. de afstand. Omdat het een los kan staan van het ander en eigenlijk een toevoeging zou zijn voor velen omdat Nederland groot is en het op te delen valt (zo ook voor Belgie), was het niet meer en niet minder een idee............zonder iets vast te leggen.

Ik vind het echt heel jammer dat het zo een poppenkast is geworden. Waar zomaar een vraag toe kan leiden vanuit emoties

Lieve Renate; het was bedoeld als een toevoeging voor mensen die ook een hobbydoosdag willen bijwonen en niet ver kunnen reizen, en zodoende een toevoeging voor het forum en onderlinge gezelligheid en delen.


Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2010 om 16:55

Lieve schat, je LIJKT niet eens op een vis, laat staan een rotte (hihihihi). Mail je nog privé, knuffel, liefs,

Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2010 om 17:24

Lieve Renate en Tikoes

Jullie hebben beide niets verkeerd gedaan ,een samen loop van omstandigheden.Ik zag er niets verkeerd in ,ik zou graag jullie allemaal willen ontmoeten maar vind het spijtig genoeg een beetje ver zeker als ik geen vervoer heb .Ik heb ook al tegen Dine gezegd ik zou het eens willen organiseren voor de Belgen onder ons dat is toch allemaal plezant elkaar eens te ontmoeten .Maar iemand op zijn prive uitmaken vind ik er wel een klein beetje over ,ik vind dat je iets te zeggen hebt doe het dan hier openlijk of blijf weg zoals Magtelt zegt die horen hier niet we laten ons niet klein krijgen hier moet niemand van ons weg blijven hoor ik wil niemand missen .Jullie zijn een beetje zoals familie alleen heb ik jullie nog niet gezien

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2010 om 17:30

Zielig dat mensen jou voor rotte vis uit maken.

Het forum moet vooral blijven zoals het was dat is voor heel veel mensen heel erg belangrijk

Verder wil ik niet op in gaan ga lekker mijn bed in om uit te zieken

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2010 om 17:38

Conny, je kon het niet beter verwworden,

ben het helemaal met je eens

en Renate,  de mensen die zo laag gevallen zijn door je prive uit te schelden, die laten we links liggen, want het forum is te belangrijk voor de gezellige mensen,

Renate, trek het je niet aan en een

groetjes rita

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2010 om 18:04
nou, laat ik dan ook maar eens een duit in het zakje doen via een hele dikke knuffel voor Naatje want je bedoeling was/is goed, zuiver....ook die van Tikoes was goed en zuiver....alleen kan er wel eens wat ''ruis'' opdoen maar hopelijk is die nu weggenomen door alle lieve woorden voor jullie beiden....zoals ik al eerder tikte: ik kom niet naar een HDdag, nog niet, maar wil wel in de vorm van een Blondlichtje aanwezig zijn en Naatje, als je me via een pm je adres stuurt en Tikoes ook dan stuur ik er 1 op...

Photo

Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2010 om 18:07

Waar een vraag al niet toe kan leiden.

Niemand bedoelt het verkeerd,maar kennelijk is er toch een persoon,die zo nodig wat lelijks moet zeggen,en waarom?

hebben we ons vergist in een hobbydoos?

Probeer het je niet aan te trekken.

 

Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2880
Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2010 om 18:13

renate en tikoes alletwee een

quality=
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2010 om 18:39
Ik lees dit nu pas en begrijp helemaal niet waarom sommige mensen jou negatieve privé-mailtjes hieromtrent sturen .....vind ik persoonlijk achterbaks. Oei, nu opletten dat ik er geen krijg .

Ach, gewoon links laten liggen Renate en je er niks van aantrekken. Zo'n mensen blijven uiteindelijk toch niet op het forum, zoals al zo vaak is gebleken. 
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns