Wat eten jullie vanavond? |
Reageer | Pagina 123 11> |
Autheur | ||
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 November 2011 om 11:09 |
|
Ik ben altijd wel heel nieuwsgierig wat er bij anderen op tafel komt. Vandaar dit topic.
Ik zal zelf het startschot geven: Wij eten vanavond gebakken aardappels, met andijvie (gekookt of rauw, dat hangt er vanaf wat je het lekkerste vind) met een gekruid filetlapje. Toetje doen we niet aan, want na de training is daar nog weinig behoefte aan. |
||
smimske
Hobbyguru Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
eeeeeeuh, ff denken wat ik op het menu had staan voor vanaaf....denk dat we het eea aan groente roerbakken,heb nog wat prei,spitskool en andijvie,gekookte aardappelen en er liggen rundervinken in de koelkast te ontdooien......gaat wel smaken!!
|
||
|
||
kris85
Duizendpoot Lid sinds: 29 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 382 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
geen idee nog, wel een goed moment om daar eens over na te denken. waar heb ik zin in? wat is zo klaar? wat heb ik in huis? ik weet het echt niet, heb zin in pizza, maar mijn dochters mogen dat niet ivm Koemelk allergie. dan moet ik ze zelf maken maar mijn oven is heel bijzonder lastig hoor |
||
In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
|
||
vlijtig liesje
Hobbywonder Lid sinds: 03 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 861 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik weet het Wij eten spaghetti
Mijn kleinkinderen komen eten en die zijn daar dol op Met veel kaas Lekker hoor!!!! |
||
vlijtig liesje 4961
|
||
Karina
Hobbywonder Lid sinds: 28 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 425 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
we eten curry met bloemkool met lekkere pappadums erbij. kinderen lusten geen curry dus die krijgen bloemkool met een aardappeltje |
||
groetjes Karina
|
||
esthertje
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Wij eten vanavond gemakkelijk. Ik moet mijn man om 17.00 uur ophalen van zijn werk en de oudste moet naar zijn trommelles om 18.30 dus weinig tijd om te koken. Ik ga dus vanmiddag als de kleine op bed ligt en de grote 2 naar school zijn alvast een pan spagetie maken zodat ik het alleen even hoef op te warmen. even twee komkommers raspen en die erbij voor wat vitamientjes. |
||
|
||
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik ga zo meteen koken want wij eten warm tussen de middag. wij krijgen: Kippensoep, is over van gisteren, Rode kool, verleden week een hele kool gemaakt en in porties in de diepvries gestopt, met aardappelen en balkenbrei. (Of is dat met lange ij?) Mijn man neemt een toetje en ik niet. Groetjes, Lida |
||
demi
Duizendpoot Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 203 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Wij eten ardeens gebraad met wortelstoemp. lekker in zo'n herfstweertje! groetjes |
||
annettevl
Duizendpoot Lid sinds: 20 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 143 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
ik ga een roerbak schotel maken met italiaanse roerbak groenten, bakje champions ( dat vin dik zoo lekker), kipfile stukjes flesje saus en rijst.\ hmmmm nu al zin in. |
||
liefs Annette
|
||
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Klinkt heerlijk, maar wat is het? Wij eten vanavond spruitjes met gekookte aardappelen en een karbonaadje, restje stoofpeertjes van zondag erbij. Vanillevla/chocoladevla/fruityoghurt toe |
||
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
||
zakdoek
Hobbywonder Lid sinds: 17 Augustus 2011 Status: Offline Points: 774 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Wij eten pasta met zelfgemaakte tomaten-groentensaus.
|
||
demi
Duizendpoot Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 203 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ardeens gebraad is varkensfilet dat gerookt is, (gerookt vlees is typisch voor de belgische ardennen) Wortelstoemp zijn aardappels en wortels samen koken , met een ajuin erbij. En dan pureren. |
||
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Bloemkool met worst en aardappelen
|
||
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Bloemkool (met een papje, anders hoeft hij het niet) en een kipschnitzel en aardappeltjes en griekse yoghurt (van de lidl, en die is lekker joh) met eigengemaakte bramensap toe
|
||
lydia wijsbroek
|
||
Yobsje
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Wij eten vanavond boerenkool met worst, het wordt de eerste keer dit najaar, maar zeker niet de laatste.
|
||
Groet,
Yobsje |
||
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
hm lekker allemaal wij eten straks puree aardappelen met kip versgemaakte appelmoes rauw witloof met hardgekookte eitjes onder en mayo
|
||
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
||
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Broccoli, een karbonaatje en gekookte aardappeltjes. Voor toe yoghurt met een schep boer'n youghurt met bosvruchten
|
||
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
||
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
WIJ ETEN ZOALS MEER ZUSJES.BLOEMKOOL,AARDAPPELEN EN EEN KARBONADE ERBIJ,GEEN TOETJE WANT IK MOET NA HET ETEN NOG WERKEN,
|
||
|
||
diny183
Hobbyguru Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
wij eten vanavond prei met ham en kaas en een karbonade, geen aardappelen geen toetje, dat mag ( nog) niet van Ome Frank.
|
||
|
||
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Vanmiddag heb ik groene erwten in de week gezet. Die moeten straks een uur koken en daar komt wilde rijst bij, tofu en wat roebakgroente zoals prei en wortel uit de tuin.
|
||
Reageer | Pagina 123 11> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |