Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

jeetje, ik ben weg

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: jeetje, ik ben weg
    Posted: 08 Maart 2012 om 11:27
ik heb blijkbaar wat aangehaald met het topic bij creaties. het lijkt me beter dat ik wegblijf van het fotrum, iedereen mag zijn/haar mening hebben, zodra je dat echter ventileert krijg je zoveel heisa over je heen, waar je gewoon misselijk van wordt. Dit alles kan gewoon voorkomen worden met een goede moderator op het forum. het forum is de laatste tijd zo traag, denk door alle berichten die er in blijven hangen.
lydia wijsbroek
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 11:32

Ik ben het met je eens hoor Lydia, er is heel veel vervuiling op het forum.

Er zijn ook zoveel van die off/topics in de Koffiecorner dat ik er ondertussen tureluurs van wordt. Er hoeft ook niet overal een topic over geopend te worden. Toen ik lid werd was dat niet zo.

Jammer dat mensen zich altijd aangesproken voelen en daardoor negatief reageren. Ik zou het jammer vinden als je daardoor wegblijft van dit leuke forum

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 11:46
Zou deze schermutseling niet het resultaat zijn van het feit dat er hier nauwelijks regelgeving is? Vrijheid ...blijheid waarbij ieder naar eigen geweten haar fatsoensnormen mag invullen? Jammer als dit leden gaat kosten.    
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 11:51
Ik ben het helemaal met je eens Lydia.
Zolang opmerkingen niet persoonlijk zijn moeten we het
toch
kunnen ventileren.
Tegenwoordig hebben mensen erg lange tenen is mij
opgevallen, vat niet alles persoonlijk op dunkt mij.
Bovendien kan je niet met iedereen door één deur. Dan
lever je mijns inziens teveel van jezelf in.
We proberen er toch met zijn allen een leuk forum op na
te
houden !!!!

Ga zo door!!

Marlies
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 12:04
Lydia niet weg van hoor dat zal wel erg jammer zijn.

Helaas komt het denk ik ook doordat er geen beheer is,
Als je alleen al ziet hoeveel leden er lid zijn en al jaren niet gereageerd
hebben, dat is dat al veel ruimte.

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 12:25
Lydia blijf alsjeblieft hier
Groetjes van Jolly



Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 12:31
Ik snap het eventjes niet meer, wat is er nu precies aan de hand, zou
iemand mij dat willen uitleggen?

Heb het hele forum al na zitten pluizen of er verkeerde woorden zijn
gevallen maar ik kan niets vinden.

Lydia niet direct weglopen hoor, je hoort echt bij deze club.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 12:56

Heyyyyyyy Lydia, kom op meid, jij hebt het aangekaart en ik vind nog steeds terecht maar ik heb het vuurtje aangewakkerd dus ben ik de boosdoener, jij niet hoor, b l i j v e n jij !!!!! En de reacties waren overwegend : ja, dat vinden wij ook....dus vertolken we toch de gevoelens van het volluk...à la Corrie Vonk.....

Dames, we gaan weer gewoon door met haken en breien en show je creaties en je www .... en niet meer boos zijn 

Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
griet View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 29 September 2008
Locatie: hoogerheide
Status: Offline
Points: 738
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer griet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 13:10
heb ik wat gemist


groetjes grietje
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 13:12
Lydia................niet weggaan......we kunnen je niet missen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik haak nooit af!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 13:26
Lydia, alsjeblief, als jouw naam ergens bijstaat kijk ik altijd wat je gezegd hebt. Ik kan je niet missen. De personen die nu boos op je zijn kunnen we misschien wel missen tenzij ze hun manieren veranderen.

Ik had dit keer niet meteen gereageerd, maar wel tegen mijn laptop geroepen: "Wel ja zet je hele negotie op het forum, zal ik mijn boeken van marktplaats hier ook maar neerzetten?"

Ik las nu net het topic van Marlene weer en ik zag dat er weer op zere tenen was getrapt, er is toch wel verschil of je als newbie je hele negotie in een keer op het foum kwakt of dat je soms een creatie laat zien en vertelt dat die voor de verkoop is.

Iemand had Renske gevraagd om aanpassingen in het aanmeldingsformulier en het antwoord was dat het forum laagdrempelig moest blijven, Ja, zo laagdrempelig dat wij elke keer op ons knieën moeten liggen smeken om e-mailadressen omdat newbies denken dat dat al in hun profiel staat. Met alle gezeur vandien. Daarom heb ik in Even voorstellen het topic WELKOM geopend, wat ik dan tig keer moet ophijsen omdat het anders naar bladzij 2 zakt.

Regeltjes zijn misschien vervelend , maar wel vaak duidelijker dan dit anarchistische gedoe.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 14:22
magtelt jij hebt 100% gelijk als newbie maar even bij
welkom gaan lezen hoe het hier te werk gaat


en lydia blijven hoor meid wij en daar mee bedoel ik
iedereen willen niet dat je vertrekt we gaan je enorm hard
missen ,
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 14:36

Ik weet nog niet precies wat er aan de hand is,ga alles even op mijn gemak met een kopje thee en een stroopwafel lezen. MAAR 1 ding weet ik zeker:

LYDIA,jou kunnen we niet missen dus s.v.p. hier blijven.

groetjes Frea.

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 15:05

Lidia en andere hobbydozen,

De waarheid mag gezegd worden, ook al is die niet altijd even prettig. wij hebben ons hart gelucht en gaan weer over tot de orde van de dag. gezellig met elkaar handwerken op amateur basis en elkaar helpen waar we kunnen. En reclame gaan we voortaan gelijk weren.

 

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 16:41

En morgen beginnen we aan onze sjaal en vergeten we al die heisa  

Lang leve hobbydoos

WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 16:48
Originally posted by pareltje2011 pareltje2011 wrote:

En morgen beginnen we aan onze sjaal en
vergeten we al die heisa  


Lang leve hobbydoos



Hè hè niet vals spelen hè! Zaterdag mogen we toch pas beginnen
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 17:00

Lydia blijf we zijn toch 1 grote familie in alle familie's is het wel al eens een woorden wissel en dan is het nog zo plezant dat het bij gelegd word

PLAESE BLIJF

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 17:12
Lydia, dit kan je niet maken!!!!
Please, blijf hier!!!Als iemand anders zo nodig "brutaal"wil zijn, mag je daar toch wel wat van zeggen?
Ik ben soms zo trots als een aap met zeven staarten als me iets gelukt is, en dat is de reden dat ik ( en velen met mij) het laat zien.
En DAT BLIJVEN WE DOEN!!! Hopsaké, over tot de orde van de dag. Lieve groeten voor alle vriendinnen hier op dit forum.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 17:58
Zolang er niet een verdere duidelijkheid komt omtrent nieuwe leden en gedragsregels zullen we dit houden. We kunnen niet allemaal vriendjes van elkaar zijn en worden maar ik voel me hier thuis. Ik mag en kan zijn wie ik ben. Het zou jammer zijn als wij onze meningen en gevoelens niet meer mogen of kunnen ventileren. Kwestie van gewone fatsoensnormen en waarden.
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 18:06
lydia blijf gewoon lekker hier als het gaat over het geen ik denk dat het gaat stond en sta je gewoon in je recht en dat mag gezegt worden of iemand dat nu leuk vindt of niet zoals al eerder gezegt we kunne je niet missen
Anne-Marie
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns