Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

waar ben je nu mee bezig?

Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lieveheersbeestje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: waar ben je nu mee bezig?
    Posted: 08 Juni 2012 om 13:28
ik ga zo een 2de vingerloze uilen handschoen maken.
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 13:29
ik ben nog druk aan het vaasjes omhaken!!
maar dan wil ik beginnen met leren inbreien!

Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 14:10
ik ben nog bezig met een hoes voor mijn notebook, ik moet nog een voering maken voor een handtas, een sjaal is juist afgewerkt maar moet nog foto's maken en wil beginnen aan een gehaakte armband en daarna nog 1001 dingen Wink
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 14:33
Qua haken ben ik bezig met Guido de Ooievaar en volgens mij Guido giraffe. En Stella de koe staat voor heel binnenkort op het programma. Momenteel ben ik vooral bezig met appeltaart, worteltaart, scones en mini cakejes bakken Big smile en veel afwassen Dead. Straks nog als een gek het huis poetsen.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 14:36
ben bezig met een trui te breien
[/IMG]

komt uit het boekje van Merino van lana grossa, uitgave no. 3, de boekjes kosten maar 2,50 en er staan hele gave patronen in, duidelijker beschreven als de drops patronen.

ben aan de 2e mouw bezig, dan nog blokken en inelkaar zetten en de kraag erop breien.
lydia wijsbroek
Back to Top
KimmvBritt View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer KimmvBritt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 14:46
Pffff waar ben ik eigenlijk niet mee bezig haha.

Momenteel ben ik bezig met 24 uiltjes haken naar het patroon van matawi, dit om uit te delen in de klas als Britt jarig is. 4 Juli moeten ze af zijn en moet er nog 9 doen. Heb nog even de tijd, maar begint wel te dringen.

Ben bezig met Elton the Sheep van DC, Donnie the Mouse van DC, Cordelia the Cobra Snake van DC.

Volgens mij was dat het haha.

Oh nee ik vergeet natuurlijk dat ik tussendoor ook granny's haak voor een deken van 2 x 2 mtr .

Dat is volgens mij ook een 10 jarenplan aan het worden haha.
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 15:29
Ik ben bezig 15 sleutelhangers (uiltjes maar zonder patroon) te maken voor de cursisten van het ontmoetingshuis waar ik als vrijwilligster Engelse les aan geef.
Dinsdag is de laatste dag en dit tot Januari doordat ik in September mijn operatie heb, nog ééntje en ze zijn af. Ondertussen heb ik ook dat gelukspoppetje die in de linken stond(dat kikkertje) effen gemaakt.

Wat volgende project dan zal worden, waar ik morgen waarschijnlijk aan begin, weet ik nog niet zeker, teveel om uit te kiezen :-)
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 15:50
Net ff het 2e decohart afgemaakt, voor mijn moeders verjaardag.. Heb een konijn , een teckel, giraf en tijgertje die liggen wachten tot ik zin heb om ze verder af te maken LOL Maar ik zit nu weer een nieuw patroon te zoeken die ik kan gaan maken (waarschijnlijk ook voor de helft haha)..
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 15:52
Een gehaakte poppentrui voor een vriendin en omgebreide kinderkleerhangers.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 16:06
ik ben ondertussen klaar (zie mijn creaties) en ben nu bezig met een uil.
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 16:09
teveel om op te noemen, ben ook weeral met een test patroon van iemand bezig maar dit is een echt hel patroon rond electrische draad haken en mijn vingers doen al pijn van het vechten met de draad

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 16:13
een vest voor mezelf.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 16:31
ik ben een vlinder aan het ontwerpen.
ik heb een halve oranje leeuw.
en daarna heb ik zulke leuke patroontjes voor stoffen knuffels.

Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 16:58
Mijn "Bo" rabbit, maar die is vrij groot dus dat gaat een beetje langzaam... Dus ben ik ook aan een kleiner konijntje bezig, little spring bunny "Samuel", allebei van Susan Hickson (Mary Jane's tearoom).
Omdat het laatst zo warm was, en het breien een beetje stroef ging ben ik dus aan mijn tas begonnen, die doe ik dus nu lekker 's avonds aan de tv. Mijn "Bo" konijn is voor kerst dus ik heb nog fftjes :-).

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 17:31

heb nog steeds de grannydeken liggen waar eigenlijk momenteel nauwelijks aan gewerkt wordt

Koosje is ook nog niet af
en aan de nieuwe deken ben ik nog niet begonnen
heb echt de tijd niet om te haken helaas
ben zo druk met andere dingen
lees wel regelmatig de berichten hier

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 18:03
De draak en clown van LilikSha liggen samen met 2x Willem van Christel Krukkert (1 voor een bestelling zonder haast en 1 voor een verjaardag) in een doos om in elkaar gezet te worden. Maar kreeg tussendoor een bestelling van 2x Betty van Christel Krukkkert, waarvan 1 omgetoverd als jongentje, ik noem hem Bert. Betty ligt klaar in onderdelen. De onderdelen die van Bert gelijk waren aan die van Betty zijn ook al af... Nu de rest nog en dan alles in elkaar zetten... Ook was ik al begonnen met het haken van de bloempot van een orchidee van SkyMagenta. Betty, Bert en de orchidee moeten allemaal komende week af eigenlijk. Betty en Bert wil eigenlijk maandag opsturen. Zij zijn voor een kraamcadeautje, waarvan de zwangere op 17 juni is uitgerekend. En volgende week zondag (de 17e) hebben we een groot verjaardagsfeest van een oudtante van mijn man. Zij wordt 85 en geeft een bowlingfeest voor 70 man!

De clown is eigenlijk nog een moederdagcadeautje voor mijn moeder... Embarrassed En voor mijn schoonmoeder ga ik ook nog een orchidee haken... Ze hebben met moederdag allebei een tegoedbon gehad. En mijn schoonmoeder heeft Guido de ooievaar ook nog bij me besteld, deze moet halverwege juli af. Halverwege juli is een vriendin van mij ook uitgerekend en voor haar oudste dochter en de baby wil ik ook nog iets gaan haken. Voor de kids van mijn zwager en schoonzusje staan ook nog een tractor en een monster truck op de planning. Voor de kids van mijn beste vriendin (die het servies heeft gehad) wil ik ook nog wat haken voor de verjaardagen (de een is in juni en de ander in september)...

Ook wil ik voor familie in Australië nog wat maken... Nu gaat mijn schoonzusje in Augustus daar naartoe... dus als ik verzendkosten wil besparen, moet ik opschieten...

Met de kerst wou ik op een kerstmarkt gaan staan met gehaakte kerstboomversiering... maar ik weet niet of dat wel wat wordt, gezien de lange to do lijst nog... Want voor de winter wil ik ook een lekkere colsjaal voor mezelf maken, leuke mutsjes en sjaals voor mijn meiden...

Kortom er zitten voor mij gewoon te weinig uren in een dag en te weinig dagen in een week... Vooral nu met 2 kids... die de nodige verzorging nodig hebben... en nu ben ik nog niet eens weer aan het werk... Krista is morgen (alweer) 7 weken, dus heb nog maar 3 weekjes vrij.... 
Veel liefs van Marieke
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 18:19
Shocked wat heb jij een hoop te doen zeg!! krijgen we wel foto's er van te zien?
Back to Top
Rosanne View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rosanne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 18:32
Wat een drukke dames allemaal! Smile
Ik ben bezig met een appeljasje, heb alleen een beetje te strak gehaakt.. oeps!
Groetjes Rosanne!!

Mijn blog met nog meer zelf gemaakte dingen!
rosannebrandenbarg.blogspot.com
pinterest.com/rosannecreatief
facebook.com/Rosannecreatief
Back to Top
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 18:41
ik ben weer iets aanhe tontwerpen . ben er bijna mee klaar en dan moetie in elkaar gezet worden. daarna ga ik denk ik sterren haken heb een leuk patroon gekocht bij ater en ik kreeg een leuk patroontje van een hartje gratis bij haar. dus di ga ik eerst uitproberen en dan nog wat uilen applicaties haken en daarna moet ik nogsteeds het regenboog paard van liliksa afmaken. en ik moet nog voormijn zus een hanger maken voor haar verjaardag maar die hoeft pas 14 juli asf te zijn
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
breijoke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breijoke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 18:45
Ik ben sokken aan het breien, de 2e is bijna klaar en dan ga ik eens haken, wat weet ik nog niet vind de klok erg leuk.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns