vertaald |
Reageer | Pagina 123 8> |
Autheur | |
Koningsdochter
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Post Options
Thanks(1)
Posted: 12 Augustus 2012 om 16:42 |
Lieve allemaal,
Ik heb de laatste tijd via links op dit forum patroontjes die mij aanspraken vertaald vanuit het russisch of het spaans. Ik vond het een leuke uitdaging, een soort sport om dingen te bereiken die vanwege de taal eigenlijk onbereikbaar zijn. Ik heb ze in pdf-jes gezet. Weet niet of alles klopt. Er zullen ongetwijfeld foutjes ingeslopen zijn. En heb ze ook nog niet gehaakt dus heb die foutjes nog niet ontdekt. Maar ik wil ze wel met jullie delen. De patroontjes komen van deze site's: http://amigurumies.blogspot.nl/ en http://translate.google.com/translate?hl=de&rurl=translate.google.com&sl=ru&tl=nl&twu=1&u=http://amigurumi.com.ua/pattern Van de eerste site heb ik bijvoorbeeld het patroon met de dierentassen vertaald. Was een heel werk maar erg leuk. Van de andere heb ik een leuke koe, een giraffe en nog wat dingetjes. Zullen we er een doorgeef systeem van maken. Ik stuur naar de eerste paar door. En die sturen het dan weer verder door. Als je de patroontjes wilt dan gewoon hier reageren. Geen mails en pm's!
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
beertje1941
Hobbywonder Lid sinds: 21 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 906 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi clara ik hou mij aanbevolen ik heb de sites zelf ook bij mij favo staan alleen aan het maken ben ik nog niet toegekomen omdat het haken op dit moment vanwege plijnklachten niet wil lukken.
alvast hartelijk bedankt
|
|
Geniet van elke dag!!!
|
|
TaNichia
Hobbywonder Lid sinds: 12 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou de patroontjes heel erg graag ontvangen, alvast bedankt.
|
|
Liefs Diana
|
|
IngeDeV
Hobbyguru Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou ze ook graag ontvangen hoor
dank bij voorbaat groetjes Inge |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
doortje
Hobbyguru Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
Post Options
Thanks(0)
|
nou heel heel graag, wat lief van je, tjonge je ben een schat
|
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
|
yeee wat een verrassing, alvast DANKJEWEL.......
|
|
groetjes geesje
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh wat een verrassing heeel graag en in ieder geval bedankt voor het werk dat je eraan hebt gehad.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh wat leuk vooral die Russische site heeft leuke dingen, mag ik ook medelen???
|
|
helma
Duizendpoot Lid sinds: 07 Augustus 2012 Locatie: Geldrop Status: Offline Points: 287 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mag ik mij ook melden???
|
|
Groetjes Helma
|
|
Koningsdochter
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zwaantje, Diana, Inge, Doortje, Geesje, Lydia en Marielle jullie hebben mail. Stuurt een van jullie m door naar de volgende? Dank je wel!
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
helma het komt eraan
|
|
lydia wijsbroek
|
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dankjewel Clara.......
..............LYDIA IK STUUR HET DOOR NAAR DE VOLGENDE.............
|
|
groetjes geesje
|
|
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
|
ben heel benieuwd wat het allemaal is.....
Clara bedankt voor het vele werk ook al vindt je het leuk om te doen.
|
|
helma
Duizendpoot Lid sinds: 07 Augustus 2012 Locatie: Geldrop Status: Offline Points: 287 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank jewel ze zijn prachtig
|
|
Groetjes Helma
|
|
geesje
Post Options
Thanks(0)
|
Marlies ze zijn verstuurd naar jou,
doe jij het naar de volgende ?????
|
|
groetjes geesje
|
|
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geesje komt goed, nogmaals bedankt!!
|
|
okkiepowerrr
Hobbywonder Lid sinds: 26 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 625 |
Post Options
Thanks(0)
|
nou ikke wil ook meedelen hoor want die russiche mensen maken bere leuke dingen
|
|
okkiepowerrrcharly.blogspot.com
|
|
MariaLA
Post Options
Thanks(0)
|
Joanne ze zijn onderweg
|
|
Naemi
Hobbyguru Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, ik wil ze ook graag ontvangen en weer doorgeven.
|
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
Wilma00
Hobbywonder Lid sinds: 17 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 703 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mag ik ze ook aub?
|
|
Reageer | Pagina 123 8> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |