Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

veel stiller

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: veel stiller
    Posted: 28 Augustus 2012 om 22:35
is dat nu mijn gedacht of is het hier nu veel stiller geworden, en is iedereen een beetje verschoten van wat er de laatste weken gebeurt is.
Het valt op dat er veel minder gereageerd word en op een heel andere manier veel afstandelijker, of ben ik het nu die dat zo ervaart, maar voor mij komt dat zo over.
Ik zal het nu al zeggen, ik schrijf dit niet dat er weer gezever van gaat komen maar het moest even van mijn lever af

Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 22:47
Het zal gaan beteren als ik terug in Belgie ben ;-)
Deze week nog uit en dan ben ik weer vaker op het forum :-)

Dus nog even volhouden. Ik weet zelfs niet wat er allemaal gebeurt is.

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 23:03
ja ik denk dat het zo is, ik ben ook even weggebleven, ik en dan spreek ik voor mezelf was al het geruzie en gedoe zat, en ik merkte ook dat er bijvoorbaat al sorry werdt gezegd, dus het zat even niet lekker hier op het forum, maar ik denk en hoop dat ook, dat de rust terug is, en ook ik zeg dit nu niet om het weer op te hitsen, want dat vond ik echt heel heel erg, dus zou dat echt niet meer terug willen
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 23:35
Het is idd wel rustiger valt mij op......

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 00:58
Komt omdat ik op vakantie ben met slecht bereik :-)
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 05:29
Ik denk dat het ook een deel door de vakantie komt. Wacht maar af. Over een maandje is het weer drukker

Groetjes Wenke
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 07:53
wat dacht je van het mooie weer, we zitten nu buiten met ons brei- of haakwerkje te genieten van de zomer die dan nu toch eindelijk is gekomen. Thumbs Up
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 08:05
veel werken, minder tijd voor handwerken en forum.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 09:29
Ik kom nog even vaak op het forum, maar ik reageer veel minder.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 09:31
kijk nu vooral mee maar reageer de laatste tijd inderdaad minder was het geharre war onder ling even zat
Anne-Marie
Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 09:56
Vakantie, eindelijk zon, allemaal redenen van minder activiteit.
Wat mij vooral opvalt is de vriendelijke, gemoedelijke, behulpzame sfeer die er nu heerst.

Houden zo ! WinkTongue
Katelijne

kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 10:41
Na een  tijdje wat minder op het forum te zijn geweest ben ik weer terug en viel midden in een discussie erin. Heb er bewust niet op gereageerd want ik kom toch voor de gezelligheid. Mij is inderdaad opgevallen dat het nu toch ineens rustiger is. Het komt wel weer denk ik en inderdaad vakanties en mooi weer... In ieder geval ik ben nu weer meer aanwezig, heb de afgelopen periode veel gehaakt en zal dit binnenkort jullie laten zien!
groetjes Annelies ;)
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 10:43
Ook ik kijk veel mee en reageer niet zoveel maar dat komt door de verandering van thuis!!
De oudste is 4 geworden en dat is wel even wennen met naar school en weer ophalen!!
Moet nog even weer mijn ritme vinden:-) :-) :-)
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 12:01
Het is op alle fora erg rustig. Af en toe heb je van die periodes .Ik weet zoal 3 mensen die op vakantie zijn en dan zijn er ook nog enkele die het hier melden.
IK denk dat  het volgende week al weer aan trekt. 
En ik den ook dat  het het warme weer is.
Plus er heerst  ook wee van alles. 
De meeste scholen zijn weer begonnen, dus de een steekt de ander weer aan en dus ook de ouders die of bezig zijn met de kids of zelf aangestoken zijn.

Ik denk niet dat dat  gedoe er verder wat  mee te maken heeft maar meer gewoon toeval.

Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 13:21
ik moet zeggen dat van het goede weer en de kinderen etc. heeft daarvoor toch nooit de reden geweest dat het stiller was, maar dank aan diegene zoals ik eerlijk zijn komen kijken en lezen maar inderdaad veel minder reageren.
kom nu ook nog maar 1 maal per dag kijken en daarvoor kwam ik toch elk vrij moment even piepen

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 14:03
Het kan ook met de vakantie te maken hebben. Maar ik moet voor mezelf eerlijk zeggen dat, met de agressieve toon die de laatste tijd soms in de berichten gebruikt wordt, ik me wat meer op de achtergrond houd. Het speelt wel mee in elk geval.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 14:49
Ik heb me voorgenomen de laatste week van de vakantie minder op het forum te komen. Ik
wil graag nog wat projecten afwerken, ben bezig met alles school-klaar te krijgen voor de kinderen.
Ik start maandag ook opnieuw met werken (na 9 weken) en wil dus de ramen gepoetst zien ( het zijn er veel), gordijnen gewassen, dekbedden nog een extra opfrisbeurt geven.
Ik ben vandaag ook nog eventjes met de jongens naar Brugge geweest, kledij gaan halen voor volgende week,.... noem het maar op en ik heb het gedaan ;.))
Jaja, ik vruchtbaren weken achter de rug ;.))
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 23:08
Originally posted by vikike vikike wrote:

ik moet zeggen dat van het goede weer en de kinderen etc. heeft daarvoor toch nooit de reden geweest dat het stiller was, maar dank aan diegene zoals ik eerlijk zijn komen kijken en lezen maar inderdaad veel minder reageren.
kom nu ook nog maar 1 maal per dag kijken en daarvoor kwam ik toch elk vrij moment even piepen

Ik snap het even niet.  
Waarom zijn mensen die zeggen dat  het door een boel andere reden komt dan de discussie nou weer niet eerlijk???????????Cry
Dat dat voor jou zo geld kan best  zijn. 

Maar ik voor mezelf, heb 5 dagen 40,5 graden koorts gehad en dan ga ik echt niet achter de computer zitten. 

Dus bij mij komt het echt niet door dezelfde reden als bij jou. 
En met mij zullen er nog een heleboel andere ook een heel andere reden hebben.
Wat ik al zeg ik ken er minstens 3 die met  vakantie zijn.

Zijn wij dan niet eerlijk??????Unhappy

Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 23:13
heb lekker buiten zitten handwerken, even genieten van de zon, mag er wel niet inzitten, maar onder de partytent prima uit te houden. we kwamen vanavond pas om 22.00 uur naar binnen.
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 23:23
heb vandaag samen met m'n man 1850 maisskolven schoongemaakt, 6 kolven in een zakje en de diepvries in. Je moet wat over hebben voor je gaaitjes, Er gaan elke dag 6 kolven doorheen bij het verse fruit en de groente die ze krijgen en lekker dat ze het vinden, maar ik kan geen maiskolf meer zien.
lydia wijsbroek
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns