Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Sorry,verkeerd blad!

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Sorry,verkeerd blad!
    Posted: 16 December 2014 om 10:39
Ik had een vraag neergezet over de Simply Haken.maar het moest de Simply Crochet zijn,de engelse versie.

Nou,zie daar maar eens aan te komen.Vanochtend is het gelukt,telefonisch nog wel.

Ik moest wel lachen,want het is toch raar om in het engels een heel verhaal af te steken,Maar het wordt toe gestuurd.

Ik moest wel aan Allo Allo denken haha
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2014 om 10:57

dan hebt gij da ook. In uw hoofd zijn dat allemaal perfecte zinnen, maar ze komen niet in de juiste volgorde en met de juiste klanken uit uw mond.

In de vlaamse serie eigen kweek wordt er ook plezant engels gesproken.

En nu maar hopen dat het blad er vlug gaat zijn, zodat ge kunt beginnen.
Een nieuw project voor de start van 2015 of moet het al af zijn dan
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2014 om 11:39
Het is meer een kwestie van ;;;hebben;; Ik was op zoek naar een stola met een mooie col en hier was een hele mooie col,de pocho is voor deze grote doos een beetje kort maar die maken we gewoon langer.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2014 om 12:22
Wordt die crochet dan niet vertaald als haken ? Maar ik zou lekker gaan zitten glimmen op de deurmat, het is je met je "allo allo" maar mooi gelukt Thumbs Up 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2014 om 12:53
Er is wel een blad Simply haken, maar of dat precies hetzelfde is in het Nederlands is maar de vraag. Misschien zijn de bladzijnummers anders. Ik vind Engels een veel compactere taal dan Nederlands. En het kan zijn dat ze later begonnen zijn en dan deugen de nummers en jaartallen ook niet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2014 om 13:56
Nee Simply Crochet heeft ook andere patronen als het Engelse,het komt 14 x per jaar en zelfs de voorkant is iets anders,al lijkt het er veel op.In de nederlandse versie staat de poncho niet.De nederlandse komt geloof ik 6 x per jaar.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns