Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Het wordt waarheid: Mijn hobbykamertje :)

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 September 2010
Status: Offline
Points: 1746
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2011 om 18:45

Originally posted by Leo91 Leo91 wrote:

Originally posted by by Ieke by Ieke wrote:

Nope... Ik gebruik het hele huis...

Werkjes waar ik mee bezig ben liggen binnen in de woonkamer.


Het lijkt wel of ik het zelf heb getypt!

 

hier ook zo

Voor mijn kralenbranderij heb ik wel een eigen hoek in de bijkeuken met een afzuigsysteem. En ik wil graag ook op zolder een eigen hoek voor mijn hobbyspullen,want ik kan nu soms omdat het echt overal ligt niet eens vinden wat ik zoek

 

Maar wel enorm fijn voor jou Jips dat er nu een echte eigen hobbykamer voor je komt! Veel plezier met inrichten en met de voorpret

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2011 om 17:19

Dank je wel Els.

Hij heeft 2 jaar piano gespeeld, hij is pas 8 en wilde 2 jaar geleden al bij de Harmonie. Maar toen was hij te jong.

Dus privé pianoles gehad, want meneer moest en zou een instrument spelen
En nu de klarinet. Geen blokfluitles gehad, maar hij gaat als een speer

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Haaknaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haaknaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2011 om 17:04

Hallo Jips,

Ik heb even gekeken hoeveel bollen erin een opbergdoos van Xenos gaan.

Van de  bollen Saskia van 100 gram kunnen er 18 stuks in.

Wat leuk dat jouw zoon nu met klarinet spelen begonnen is. Het scheelt al dat hij al noten kan lezen dan hoeft hij zich alleen maar op de klarinet te concentreren. De grepen op klarinet zijn net even anders dan de blokfluit (misschien heeft hij daar ook op gespeeld??). Wens hem maar veel succes !!

 

Groetjes Els.

http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2011 om 16:41
Ik heb geen eigen kamertje gezellig in de living met wat ik bezig ben ,en mijn gerief op zolder en als ik iets nodig heb ga ik er om
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2011 om 09:39
Ik heb ook mijn eigen hok, maar ik zit er eigenlijk alleen maar als ik iets op de naaimachine moet doen. Verder wordt het alleen gebruikt als magazijn, waar ik mee bezig ben ligt gezellig naast de bank in de woonkamer.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2011 om 09:21

Ik heb 2 weken geleden zoonlief kunnen verhuizen naar zolder, de puntjes moeten nog wel op de i gezet worden maar hij maakt al gretig gebruik van zijn kamer....Is natuurlijk ook wel erg stoer voor een knul van 12....hij heeft een heuse "chill"hoek, met bank, grote zitzak en natuurlijk een tv en de spelcomputer!

Op zijn "oude"slaapkamer is het nu nog opruimen en uitsorteren,zijn oude bed afbreken (hoogslaper) en dan kan ik het gaan inrichten. Er komt sowieso een grote linnenkast waar ik vast al veel in kwijt kan en een grote werktafel. Heb afgelopen weekend bij de praxis nog een scheet van een kastje/roomdivider gekocht,die met die gekleurde mandjes erin dus gaat helemaal goed komen.....Wil er ook nog een lekkere,makkelijke stoel hebben eigenlijk dat als me de drukte allemaal even teveel wordt ofzo ik boven even mijn ontspanning kan vinden. Maar het is me vooral ook te doen om alles bijelkaar op een plek te hebben liggen ipv overal wat....want ik heb me toch een

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2011 om 09:02

Ik heb mijn spullen in een kast staan. en overal wat in huis whahah.

 

Ik hoop ooit als we de zolder op gaan knappen ook een hoekje te creeeren. maar dat dat gaat nog heeeel lang duren.

Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2011 om 08:11
Een eigen kamertje zit er hier niet in. Mijn garen ligt in
van die opbergpoeven van de leenbakker (worden ook gebruikt
om op te zitten met gamen).En waar ik mee bezig ben zwerft
door de kamer.
groetjes miranda
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2011 om 21:50
Ik heb hetzelfde als jij Diny. Op zolder heb ik al mijn wolletjes, mijn naaimachine de restanten van andere hobby's waar ik ooit me mee bezig heb gehouden, en ik droog er mijn was. Maar alles waar ik mee bezig ben, ligt in een picknickmand naast mijn stoel en de laatste afgemaakte knuffels staan op een tafel in de kamer. Als ik ze niet weggeef, verhuizen ze na verloop van tijd naar ..... de zolder en vandaaruit vind ik vanzelf wel weer een goed adresje 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2011 om 20:24
Ik heb voor de tweede keer een eigen hobbykamer. de
eerste keer ongeveer 7 jaar geleden ging de oudste zoon
het huis uit , hij ging samenwonen, en zou ik de
zolderkamer als hobbykamer inrichten, tegen de tijd dat
ik dacht , nu moet het gebeuren kwam zoonlief weer thuis
en kon alles weer terug in dozen,zakken en bakken. 3 jaar
geleden ging hij weer samenwonen en ook de dochter
besloot om te gaan samenwonen, met nog 1 zoon thuis dacht
ik mijn kans te grijpen en de zolderkamer in te pikken,
mooi niet dus, de thuiswonende zoon had snel al zijn
computers en muziekpanelen op de zolder geïnstalleerd,
zijn bed was opeens verhuisd van de kleinste naar de
grotere slaapkamer en moeders mocht het hokje van hem
inrichten.
Gelukkig had ik niet veel meer dan een tafel en een
aantal kasten nodig, daar staat nu de naaimachine en de
strijkplank, de kasten zitten vol met allerlei
hobbymaterialen die ik in de loop van de tijd verzameld
heb. mijn wolletjes liggen nu nog in een open boekenkast
maar gaan nog verhuizen naar een dichte kast.
Ik zit er maar zelden, breien en haken doe ik gewoon
lekker op de bank, alleen wanneer ik iets te naaien heb
zit ik boven, eigenlijk is het meer een hobbyopslag
geworden.
eens in de zoveel tijd ruim ik de bolletjes beneden weer
op maar meestal ligt de kleur die ik nodig heb dicht bij
me in een mand naast de bank.
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 678
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2011 om 20:17
Mijn vriend heeft 2 grote hema
opberg boxen voor me gekocht
hij was alle plastic zakjes met wol
katoen en andere dingen zat dat
ie die voor mij is gaan halen lief
hè....
groetjes nathalie
Back to Top
R.M. View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Mei 2011
Status: Offline
Points: 176
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer R.M. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2011 om 19:50
Ik ben nu eindelijk, na het krijgen van een expedit kast
van de verhuizende buren, maar eens begonnen aan het
opruimen van de zolder.. Een jaar geleden zijn mijn vriend
en ik gaan samen wonen en het staat er nog helemaal vol met
dubbele uitzet en andere dingen die niet in ons huis
passen.. Binnenkort nog maar eens voor wat kasten kijken en
dan kan ik ook al mijn knutselspullen eens kwijt.. Ik
wissel al mijn knutselhobby's namelijk nogal af dus dan heb
je op een gegeven moment wel erg veel in de weg staan!
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2011 om 19:20
Hoi Jips,
Wat leuk dat jouw zoon klarinetles krijgt. Wens hem veel succes ermee.

Je hebt het goed voor mekaar hoor, een eigen kamertje zodat je alles eens netjes en overzichteljk kunt bewaren.
Veel plezier ervan hoor.

Ik heb nog niet zoveel spulletjes in huis om daar een kamertje voor in te richten. Koop af en toe wel eens wat maar meestal heb ik het dan meteen nodig.
De overige bolletjes en andere dingetjes kan ik in een paar plastic boxen kwijt die netjes naast een kast staan.

Groetjes, Tineke01
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2011 om 19:12

Hoi Els,

Mijn jongste zoon speelt sinds kort klarinet. Hij heeft 2 jaar pianoles gehad omdat hij nog te jong was voor de harmonie, maar krijgt nu via de harmonie klarinetles

Mag ik jou iets vragen: kun jij eens voor me kijken hoeveel bollen Saskia/Royal er in zo'n bak van Xenos kunnen? Dan kan ik eens kijken of dat wat is.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Haaknaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haaknaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2011 om 18:50

Ja hoor ik heb ook een eigen kamertje op zolder met uitzicht op het Wolderwijd (vroegere Zuiderzee).

Mijn zoon sliep eerst op die kamer maar ja die ging bij zijn vriendin wonen en vorig jaar heb ik deze kamer gekregen. Ben er super blij mee want je kan tenminste even wat laten liggen.

Mijn wol zit in bakken van de Xenos (3 voor 11 euro) dat bevalt mij heel goed. Heb het een beetje op kleur gesorteerd zodat het overzichtelijk is.

Ook mijn muziek boeken hebben op deze kamer een plekje gekregen, ik speel klarinet en accordeon.

Groetjes Els.

http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2011 om 18:00
Ik heb ook een kamer en daar staat de naaimachine een pc en de boeken en de kratjes met de wolletjes en natuurlijk de breinaalden en haaknaalden, waar ik mee bezig ben ligt in de kamer want ik zit nooit boven.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2011 om 17:53
Als het er erg roerig aan toegaat bij een voetbalwedstrijd zit ik graag in mijn eigen kamertje (ook het op één na kleinste) gewoon te zitten en rond te kijken of te bladeren in mijn breiboeken. Of ik zit te breien onder Dr. Phil. Ton heeft daar altijd veel commentaar bij en dan kan ik niet verstaan wat mijn lievelingspsycholoog te zeggen heeft. Camelot op RTL 8 op 5 oktober ga ik daar ook kijken.

Op het moment is het kamertje onttakeld, want Ton wil de inham van het schuine raam schilderen. Balen. Hij wil eigenlijk ook witten en behangen, maar zo lang kan ik mijn kamer niet missen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 Januari 2011
Status: Offline
Points: 643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2011 om 16:55
Voor op te bergen zou ik het ook wel willen, maar ik zit liever bij mijn man of kinderen in de buurt en niet alleen in een kamer te handwerken...
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2011 om 16:50

Ik gebruik het halve huis. Boven staan geen breispullen,alleen al mijn legpuzzels en boeken.

Ik heb beneden ook een kamer over.De linnenkast ligt vol wol en breiboeken maar in de kamer staat een tweepersoonsbed waar mijn moeder zeer regelmatig slaapt en een kinderledikantje waar mijn kleindochter dikwijls vertoeft.

Breiwerkjes waar ik mee bezig ben liggen in de woonkamer.

groetjes Frea.

Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 07 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1048
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2011 om 16:14
Originally posted by by Ieke by Ieke wrote:

Nope... Ik gebruik het hele huis...

Werkjes waar ik mee bezig ben liggen binnen in de woonkamer.


Het lijkt wel of ik het zelf heb getypt!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns