Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haakpatroon Barbapapa

 Reageer Reageer Pagina  <1 23456 13>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1080
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jenlon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2007 om 18:58

Originally posted by Martine_1 Martine_1 wrote:

Barbamama is leuk geworden! Ik heb net nog een patroontje gevonden van een soort van barbapapa-achtig iets. Nog interesse hiervoor?

ja hoor, wil ik best wel :-)

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2007 om 11:17

Originally posted by Martine_1 Martine_1 wrote:

Barbamama is leuk geworden! Ik heb net nog een patroontje gevonden van een soort van barbapapa-achtig iets. Nog interesse hiervoor?

Wat moet ik me voorstellen bij een soort van barbapapa-achtig iets? Maar graag, ik kan altijd kijken wat ik ermee kan. Ben wel echt van plan om nog een Barbapapa te maken :)

Back to Top
Martine_1 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 22 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 62
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Martine_1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2007 om 11:51

Geef jullie mail-adressen maar, dan mail ik het door!

 

Martine.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2007 om 13:25
Originally posted by Martine_1 Martine_1 wrote:

Geef jullie mail-adressen maar, dan mail ik het door!

 

mijn mailadres is elo_schrijft@hotmail.com

Bedankt!

Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1080
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jenlon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2007 om 13:32

wenninksmits@zonnet.nl

Enne, alvast hartelijk dank voor de moeite :-)

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
MissWithBird View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 132
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MissWithBird Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2008 om 20:32

hoi allemaal,

het is al een tijdje geleden dat hier op gereageerd is, maar goed.
misschien dat er nog eentje voor mij in het archief wil duiken. want ik ben er best benieuwd naar of dat nog een beetje aanslaat om de gehele familie barba's te verkopen.

heb straks in het voorjaar een bazaar waar ik wat knuffels samen met m'n moeders knuffels wil gaan verkopen. misschien dat het verkoopt als ik de familie maakt..

(het hoeft niet persé, maar ik zou het wel graag willen)

groetjes arianne

ontdekken is een lust in ieders leven

Je bent zoals je bent
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2008 om 12:22
Originally posted by MissWithBird MissWithBird wrote:

hoi allemaal,

het is al een tijdje geleden dat hier op gereageerd is, maar goed.
misschien dat er nog eentje voor mij in het archief wil duiken. want ik ben er best benieuwd naar of dat nog een beetje aanslaat om de gehele familie barba's te verkopen.

heb straks in het voorjaar een bazaar waar ik wat knuffels samen met m'n moeders knuffels wil gaan verkopen. misschien dat het verkoopt als ik de familie maakt..

(het hoeft niet persé, maar ik zou het wel graag willen)

groetjes arianne

 

Hoi Arianne,

Natuurlijk verkoopt Barbapapa, Barbapapa is hip! Alleen heb ik er nog steeds geen patroontje van gevonden. Ik heb dus zelf een tijd geleden een Barbamama gehaakt, maar dat was vanuit het niets proberen en overnieuw beginnen en weer proberen  En naar Barbapapa ben ik nog steeds op zoek, want de patroontjes die in dit topic genoemd werden vond ik niet echt mooi. Dus ik kan je niet verder helpen, helaas.

Groetjes van Pluk

Back to Top
MissWithBird View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 132
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MissWithBird Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2008 om 17:51

hoi,

Pluk
ik vind het jammer dat je de patroontjes niet hebt. ik ben wel benieuwd naar die van jou..

aan alle andere:
wie kan me wel helpen?

ik zou je graag willen maken..

groetjes van arianne

ontdekken is een lust in ieders leven

Je bent zoals je bent
Back to Top
mamadenl View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 07 Augustus 2008
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mamadenl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2008 om 16:13

Dag haaksters!

Het is al even geleden dat de meesten van jullie gereageerd hebben, maar ik was toevallig vandaag op zoek naar een patroon van een barbamama.

Helaas, behalve leuke plaatjes vond ik niets, tot... een blog van een zweedse dame: http://ninashorna.blogspot.com/search/label/m%C3%B6nster

Op deze site staan gratis de brei- én de haakpatronen van de complete barbapapafamiele!! Ik was heel erg blij en ga meteen aan de slag. Wie weet kunnen jullie er ook nog wat mee. Wel eerst even vertalen...kent er iemand toevallig een beetje Zweeds?

 

 

 

pluk de dag!
Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1080
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jenlon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2008 om 16:20

Grappig.

Ik denk dat een groot deel zich wel laat raden maar een woordenboek is soms wel handig inderdaad.

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2008 om 18:17

ze zijn erg leuk,we zouden hier een talenbarba moeten hebben.

groetjes puck

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2008 om 18:45

daar komen we met z'm allen toch wel uit,ziet er niet alte moeilijk uit,maar wat betekent GGR.????

Back to Top
monica View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 20 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 335
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monica Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2008 om 20:06
corry je hebt mail
groetjes janny
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2008 om 21:26

Om te gillen,zo'n vertaling,maar waarschijnlijk gaat het wel lukken,jullie horen het wel.

Janny,bedankt.

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2008 om 07:28

ik heb vannacht een kleine cursus zweeds gedaan,en het gaat lukken,kost even tijd om het op te schrijven,maar het komt goed.

ik ga het niet uittypen,dan zit ik te lang achter de pc.

maar wie straks een geschreven patroon wil,geef maar een gil,na het weekend is het wel klaar,dan heb ik de hele familie.

Back to Top
mamadenl View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 07 Augustus 2008
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mamadenl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2008 om 08:21

 

Corry, wat super dat je er helemaal ingedoken bent!

Ik ben benieuwd hoe de vertaling wordt. Zelf kom ik daar echt niet aan toe met

twee kleintjes om me heen.

Alvast dank voor de moeite!!

Groetjes Annemarie

 

pluk de dag!
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2008 om 11:19

ik wlil wel zeg de hebbert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

groetjes puck

Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2008 om 11:47

SUPER Corry, ik wil ook wel de patroontjes krijgen. (Misschien kun je ze meenemen op 12 oktober naar Leusden, dat scheelt weer een hoop postzegeltjes.

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Petra T. View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 736
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Petra T. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2008 om 13:41
Super, Corry.

Zou ik de barbafamilie ook mogen hebben?
Alvast bedankt.
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2008 om 16:03
Ik kan ze gewoon inscannen,en dan mailen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 23456 13>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns