Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenWaar ben jij nu aan bezig?

 Reageer Reageer Pagina  <1 7475767778 79>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 28 April 2009 om 17:34

PERLE???? Hoe gaat het nu? Dikke knuf!

 

Ik ben bezig (haken) aan een wit communietasje op aavraag in katoen met linnen

Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 28 April 2009 om 18:39

 

Hallo iedereen.

Door het drukke schema (lange werkdagen)nog geen kans gehad om bij dokter te gaan.Hopelijk morgen(vrije dag) .Dan ben ik terug sterker.Want heb er net terug een lange dag opzitten was pas om 16u30 thuis.Als je weet dat ik om 4u 15 vertrek(s'morgens)

Perlefientje is me er ook eentje.Ze heeft vorig weekend een ketting voor me gemaakt en ze was zo blij dat ze die kon geven.dat deed superdeugd.

Ik moet me proberen sterk te houden en moet vooruit.Maar het moe zijn maakt me wat vatbaar.Vandaar m'n boordgevallekes waar ik bang voor ben (om niet te diep te geraken).Ook zijn er zoveel dingen die ik wil maken voor de meisjes en met m'n werk kan ik nooit es iets regelen enzo.Ik weet wanneer ik begin maar nooit wanneer ik mag stoppen.Ze hebben bij ons de tweede ploeg ontslagen en nu moeten we doorwerken tot af.Weiger je dan kun je vertrekken.Ben een wat andere functie aan het zoeken op het werk maar vrees wat.zal het daar dan beter zijn?

Een andere job zoeken is voor mijn poot niet evident.Want het is bijna niet mogelijk dat dit lukte.

Ochgottekes!Ben wat ten einde van m'n latijn!Ik slaap héél raar, nachmerrie's (de meest vreemde dingen) onrustig en ben reeds enkele weken druipnat als ik wakker word.Inderdaad Dokter gaan want pillen bloeddruk zijn uit en mag er niet mee sjoemelen.Weet ik.

Bedankt lieverds dat jullie er zijn voor me!!!Perle!

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 28 April 2009 om 19:09

bedankt dat je ons even komt vertellen hoe het gaat, hé! ik weet hoe moeilijk het is om nog langeberichten te schrijven als het al zo krap zit met tijd en alles!

Ik hoop dat je morgen van je vrije dag geniet en tijd hebt om naar de dokter te gaan!!! nog een dikke knuf!!!!

Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2146
Direct Link To This Post Posted: 28 April 2009 om 19:23

Perle,

 

veel sterkte enne die dagen lijken me niet vol te houden. Ik lees ook dat je weinig keus hebt. Ik verdwijn een poosje van dit forum omdat ik (ja ik wel, sorry) een weekje op vakantie ga en ook gaat de buurman mijn laptop reanimeren. Vanaf morgen heb ik sávonds behalve huishoudelijk werk en haken, niet veel om handen. enne geen laptop en de tv staat ook opgeslagen.

Ik hoop wel als ik weer verschijn dat het met jou (perle) een stuk beter gaat. 

 

Groeten Jacqueline
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Direct Link To This Post Posted: 28 April 2009 om 19:52
Originally posted by perle perle wrote:

 

Hallo iedereen.

Door het drukke schema (lange werkdagen)nog geen kans gehad om bij dokter te gaan.Hopelijk morgen(vrije dag) .Dan ben ik terug sterker.Want heb er net terug een lange dag opzitten was pas om 16u30 thuis.Als je weet dat ik om 4u 15 vertrek(s'morgens)

Perlefientje is me er ook eentje.Ze heeft vorig weekend een ketting voor me gemaakt en ze was zo blij dat ze die kon geven.dat deed superdeugd.

Ik moet me proberen sterk te houden en moet vooruit.Maar het moe zijn maakt me wat vatbaar.Vandaar m'n boordgevallekes waar ik bang voor ben (om niet te diep te geraken).Ook zijn er zoveel dingen die ik wil maken voor de meisjes en met m'n werk kan ik nooit es iets regelen enzo.Ik weet wanneer ik begin maar nooit wanneer ik mag stoppen.Ze hebben bij ons de tweede ploeg ontslagen en nu moeten we doorwerken tot af.Weiger je dan kun je vertrekken.Ben een wat andere functie aan het zoeken op het werk maar vrees wat.zal het daar dan beter zijn?

Een andere job zoeken is voor mijn poot niet evident.Want het is bijna niet mogelijk dat dit lukte.

Ochgottekes!Ben wat ten einde van m'n latijn!Ik slaap héél raar, nachmerrie's (de meest vreemde dingen) onrustig en ben reeds enkele weken druipnat als ik wakker word.Inderdaad Dokter gaan want pillen bloeddruk zijn uit en mag er niet mee sjoemelen.Weet ik.

Bedankt lieverds dat jullie er zijn voor me!!!Perle!

Fijn even iets te horen,ik hoop dat je bij de dokter je verhaal goed kwijt kan.

heel veel sterkte.

Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4454
Direct Link To This Post Posted: 28 April 2009 om 21:03

Hallo Perle,

Fijn dat er even was... hoop dat het morgen een echte rustdag wordt en na een goed gesprek met de dokter en de nodige medicatie, er weer tegenaan kunt !!! Wees toch voorzichtig met jezelf !!!

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Direct Link To This Post Posted: 29 April 2009 om 12:36
Ik heb vanmorgen even snel een "Hobbydoosarmbandje" in elkaar geknutseld. Dat ga ik voortaan aan mijn muishand dragen als ik met jullie klets. En ik ga het gebruiken om speciaal aan iemand te denken. Allereerst aan Perle. Ik heb er niet aan gedacht dat bedeltjes vrij moeten hangen, ze zitten er heel gek strak aan vast, maar de bedoeling is goed. Het zijn een zon, maan en ster, een poes, engel, paraplu, sleutel, vlinder, bloemen, balletschoentjes, een handtas en een klein hartje in een groter hart. Met blauwe kralen ertussen. Gewoon aan een elastiekje, dat ik tegen mijn pols kan laten klappen voor de extra intentie.

Gaan we weer eens samenkomen om elkaar kracht en vriendschap te betuigen? Zeg maar op welke dag en welk uur. Dan zal ik in ieder geval mijn symbolische armband dragen. Want dat doe ik nu ook al bij mijn computer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Direct Link To This Post Posted: 29 April 2009 om 12:42
Hoi perle,
Fijn dat je even iets van je heb laten horen!
Wens je veel sterkte toe!
Groeten Creaans.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Direct Link To This Post Posted: 29 April 2009 om 12:52
Ik begin vandaag aan in ecru de katoen gehaald in Sint-Niklaas ik moest nog geen 20 euro geven en daar ging korting af
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 29 April 2009 om 14:39
MAGTELT WAT BEN JE TOCH EEN ONWIJZE SCHAT. SUPER LIEF DAT JE ZO'N ARMBAND IN ELKAAR ZET. EN PERLE IK DENK OOK AAN JE. WEET EVEN NIET WAT IK MOET ZEGGEN. WILDE WEL EEN OPLOSSING VOOR JE BEDENKEN MAAR WEET ER GEEN. MAAR IK DENK DAT JE OOK NIET DIRECT OP OPLOSSINGEN ZIT TE WACHTEN. ALS JE AF EN TOE JE VERHAAL MAAR KWIJT KAN. EN DAT MAG! MIJN OREN STAAN WAGENWIJD OPEN. EEN HELE DIKKE KNUFFEL VOOR DE KOMENDE WERKDAGEN!
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Direct Link To This Post Posted: 29 April 2009 om 18:27

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik heb vanmorgen even snel een "Hobbydoosarmbandje" in elkaar geknutseld. Dat ga ik voortaan aan mijn muishand dragen als ik met jullie klets. En ik ga het gebruiken om speciaal aan iemand te denken. Allereerst aan Perle. Ik heb er niet aan gedacht dat bedeltjes vrij moeten hangen, ze zitten er heel gek strak aan vast, maar de bedoeling is goed. Het zijn een zon, maan en ster, een poes, engel, paraplu, sleutel, vlinder, bloemen, balletschoentjes, een handtas en een klein hartje in een groter hart. Met blauwe kralen ertussen. Gewoon aan een elastiekje, dat ik tegen mijn pols kan laten klappen voor de extra intentie.

Gaan we weer eens samenkomen om elkaar kracht en vriendschap te betuigen? Zeg maar op welke dag en welk uur. Dan zal ik in ieder geval mijn symbolische armband dragen. Want dat doe ik nu ook al bij mijn computer.

wat goed van je Magtelt,noem maar een dag en ik ben er.Er zijn er genoeg die wat extra steun kunnen gebruiken.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Direct Link To This Post Posted: 29 April 2009 om 19:47
Ik dacht aan a.s. zaterdag of zondag. Ik weet niet hoe we qua tijd zitten met Australie en Egypte; het zou fijn zijn als de hobbydozen aldaar ook mee kunnen doen. Als ik meer tijd heb zal ik een armband haken, want dat is mijn favoriete hobby. Ik dacht dat brei- en haakgaren, borduurzijde en naaigaren de verbindende draad tussen ons is. Als iedereen nu een sieraad maakt met zijn meest geliefde materiaal, dan zijn we echt als hobbydozen verbonden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2009 om 11:51
Gisteravond mijn gehaakte/gebreide tuniek met veiligheidsspelden in elkaar gezet, was ie te wijd. De mouwen zijn wel goed. Dus nieuw patroon uitgeschreven en de gehaakte pas al uitgehaald en overnieuw begonnen. Dat houdt me dan weer van de straat deze zomer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2009 om 18:28

Jurkje aan het haken,en net als Magtelt al tig keer uitgehaald,verkeerde maat.Confused

maar nu op de goede weg.

Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2009 om 21:00
Ik ben sweet annabel(jean greenhowe) Photoaan het breien en bob marley aan het haken.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2009 om 22:11

...........ik ben voor mijn nichtje bezig met een muis te breien..........want ze vond die van mijn dochter erg mooi................

tussen door heb ik vanmiddag mijn armbandje gehaakt.........

groetjes geesje
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2009 om 23:36
Ik ben een hello kitty aan het haken!
Groeten Creaans.
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2009 om 10:03
ik heb 4 dagen migrane achter me en nog steeds is het niet helemaal over dus doe niets ppppffffffffffffffffffffff
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2009 om 20:30
Och, Corrie wat vervelend! Sterkte!
Groeten Creaans.
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2009 om 22:35

Ja,Corrie!!!

Lastig en héél vervelend! Helpt medicatie niet?

Ook veel sterkte gewenst,hé!!!!!!Beterschap!!Perle.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 7475767778 79>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns