Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat heb jij op de naalden, etc. staan?

 Reageer Reageer Pagina  <1 234
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
willie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 19 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 491
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2013 om 19:00
Ik ben nu bezig met een houtje touwtje babyjasje voor de winter.En verder heb ik nog veeeeel onafgemaakte halve dingen liggen.Vanmiddag lekker buiten zitten haken.
Ik denk dat veel mensen het er niet mee eens zijn,ik kan genieten van het zonnetje hoor,maar een donkere koude winteravond vind ik ook heerlijk.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5765
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2013 om 20:29
ik ben nu bezig aan een notenkraker en moet nog de kerst vrouw, kerstman en nog een notenkraker in elkaar naaien.
Dit is allemaal gebreid
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2013 om 22:21
[QUOTE=xxy]mijn vest

en ga binnenkort beginnen met een lace sjaal......... wil patroon nog even natekenen op ruitjespapier omdat ik 1 patroon extra wil breien, net iets breder
spannend want dat is dan voor het eerst dat ik patroon ga lezen met hokjes en steepjes, rondjes etc

Effe een tip(je), ik maak dan altijd een copie van het patroon en plak dat aan elkaar, gaat veel sneller. En als ik een patroon meerdere keren moet herhalen maak ik net zoveel copieen als ik nodig heb om de hele sjaal te maken, kan ik lekker steeds de toeren die klaar zijn wegstrepen
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2013 om 22:07
Ik ben nog bezig met de ripple deken van de cal en nu ben ik wat kleertjes voor de Barbies aan het haken, maar het vlot nog niet zo goed, het is nogal een gepriegel.
Groet,

Yobsje
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2013 om 08:48
Ik ben nog steeds verslaafd aan sokjes breien ...jaren probeer ik al sokken te breien en kon niet overweg met de naalden en nu ik korte naalden heb kan ik niet meer stoppen hihiParty
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
denise View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 07 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer denise Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2013 om 14:50
Kikker van zij maakt het
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.266 seconden.
Lang Yarns