Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

En....wat eten wij vandaag!?

 Reageer Reageer Pagina  <1 56789 14>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2014 om 18:39
Originally posted by engeline engeline wrote:

Getver! mijn speklappen zijn in de prullenbak beland.Daar zat mij toch een vies smaakje aan.Gelukkig hadden wij nog een paar kroketten in de vriezer,De sla is een maissalade met tonijn,gedroogde tomaatjes en zwarte olijven geworden.De sla was al door de schildpadden opgegeten.
Berensmaak ? Als in smaakt naar mannetjesvarken = een beer, omdat ze stoppen met castreren en soms zit er dan eentje tussen,
die die geur heel erg meedraagt - dat ruik je met bakken al. Hoort eigenlijk niet bij de consument thuis te komen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2014 om 19:22
Wij zijn tussen bioscoop en huis bij Hans z'n frietje beland: patatje met, goulashkroket, Amsterdamse kroket. November man met Pierce Brosnan, een aanrader voor wie van actie, spanning en een verhaal houdt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2014 om 22:51
Vanavond was het bietjes, aardappelen en varkensfilet
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 08:27
nou.,LW dat zal het geweest zijn,rook al vreemd(lees niet lekker)bij het bakken.Getsie.Maar dat van die beer dat wist ik niet,,,,,bedankt.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3618
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 08:33
vanavond in ieder geval wortelen en doperwtjes
met gekookte aardappelen of rijst
en het vlees daar moet ik nog over nadenken

groet nia
Back to Top
iepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 September 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 309
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer iepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 08:38
Wij eten vanavond zelfgemaakte foe yong hai.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 10:43
Originally posted by engeline engeline wrote:

nou.,LW dat zal het geweest zijn,rook al vreemd(lees niet lekker)bij het bakken.Getsie.Maar dat van die beer dat wist ik niet,,,,,bedankt.
Voor die kennis koop je weinig, als het dat was . . . dan was, schrale troost, het vlees niet bedorven (maar wel je eetlust).
Maar daar gaan dus die wel/niet castreren van biggen discussies over.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 10:47
als iets niet lekker ruikt ,durf ik het al niet meer te eten..Durf in het buitenland eigenlijk ook nooit geen vlees te kopen of te eten.Manlief wel,,en die eet smakelijk,ik kies dan altijd iets zonder vlees.zal wel tussen mijn oren zitten haha
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 11:52
Mwah sommige mensen zijn wat avontuurlijker aangelegd dan anderen., ik heb speciaal geleerd hoe je "goed doorbakken" in het
Frans zegt, want ik hou niet van dat half rauwe vlees. En als ze de sla niet goed wassen (of hun handjes) dan kun je daar van
rauwe groente ook behoorlijk ziek van worden. Dus ja . . . dan kun je net zo goed wel vlees eten, niet dan ?
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 12:46
eigenlijk wel.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 20:25
Bietjes met een kinderappeltje en een sjalotje, piepers en een rundervink.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12077
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2014 om 00:21
ik denk vanavond gekookte aardappelen met, sla tomaat en komkommer en een kippenbil met appelmoes.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3618
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2014 om 07:56
zelf gemaakte babi-pangang

groet nia
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2014 om 11:18
Vanavond word het aardappelen met sla en een lekkere gehaktbal :)
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2014 om 11:21
Vandaag wordt het aardappelen, kipkluifjes (oftewel drumsticks) en sperziebonen. Lekker en oer hollands!
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2014 om 11:26
Wij eten verse zuurkoolstamppot,spek n Hema rookworst,
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2014 om 14:13
Onze ene kat moet tegen zessen een prikje halen bij de dieranarts, ik houd het makkelijk met biologische kantenklare hetebliksemstammpot. Morgen scholfilet, ik weet nog niet wat voor groente ik daar bij serveer, ik denk aan ovenfriet en appelmoes. Vrijdag naar de bios en daarna naar MacDonalds, ik vind zo'n kindermenu altijd wel lekker, maar wat voor dingetje zou je er bij krijgen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
iepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 September 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 309
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer iepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2014 om 17:21
Wij gaan voor makkelijk vandaag, kipshoarma met pitabroodje, knoflooksaus en wat sla.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2014 om 17:31
Hmmmmm
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2014 om 19:56
Hier was het saucijs, piepers en geklaag dat hij de courgette toch liever echt gaar heeft Stern Smile 
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 56789 14>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns