Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

En....wat eten wij vandaag!?

 Reageer Reageer Pagina  <1 678910 14>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12077
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2014 om 20:48
hier was het wat anders dan gepland. het is tortilla geworden met een varkenslapje.
waarschijnlijk het geplande voor vandaag zal voor morgen zijn.
(eens gaan we dat wel eten)
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 12:19
ha vanavond de spagetti, die voor gister bestemd was (was de verse groente vergeten)
gister dus andijvie stampot met kipfilet en zonder spekkies, die was ik ook al vergete!
had al zo weinig boodschappen, brood ook vergeten!
mn fiets staat bij de fietsenmaker en die leenfiets heeft alleen een oenig mandje, dus on weinig meenemen en vergeet dan ook nog de helft
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 14:03
Vanavond voor man en dochter ,mosselen en voor kleinzoon en mij,patatjes met kaassoufle
Back to Top
iejoor8 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 05 Februari 2014
Locatie: Amsterdam
Status: Offline
Points: 88
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer iejoor8 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 14:19
Vers gemaakte kippensoep met stokbrood en kaasjes.
Waar een wil is is een weg. Nou ik heb de wil wel gevonden maar de weg nog niet
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3618
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 14:20
vandaag eten we ..........
macaroni

groet van nia
Back to Top
Amethyst View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2014
Locatie: Nijmegen
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Amethyst Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 15:51
Vanavond, waarschijnlijk een pizza, gaan uit eten bij Italiaans restaurant.
All true artists, whether they know it or not, create from a place of no-mind, from inner stillness
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 15:51
Vandaag wordt het makkelijk: aardappelpuree (uit een zakje), rode kool (uit een pot) en gehaktstaven. 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12077
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 16:09
gehaktstaven? weer wat nieuw wat is dat? ik ken de frikandellen, bouletten, curryworsten, hamburgers maar gehaktstaven??????
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12077
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 16:22
mensen, mensen mensen wat ben ik vlijtig vandaag. De kiekebillen staan al op het vuur en het vuur is al aangestoken.
pluim voor mezelf
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 16:32
Ik heb vanavond aardappelen met haricots en een krokante kip schnitzel. Hmmmm
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12077
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 17:03
Originally posted by Ien Ien wrote:

Ik heb vanavond aardappelen met haricots en een krokante kip schnitzel. Hmmmm


klinkt idd véél lekkerder dan patatten me boontjes en nen snitzel.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2014 om 10:22
Was ook lekker Bep.
Voor vanavond moet ik het makkelijk houden.
We eten niet samen. Jeroen ivm draaien van late dienst.
En ik ivm orkest repetitie.
Dus.... Beide een kant en klaarmaaltijd
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2014 om 10:30
Vandaag worden het frietjes met bijlage. Lekker! 1 x in de week gunnen wij ons dit.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3618
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2014 om 10:33
ja wij gaan ook patatjes eten
en we gaan zelfs halen
hoef ik een keer niet te koken
dat gunnen wij ons ook soms een keer
niet te vaak
dat is niet goed voor onze geldbeurs

groet van nia
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2014 om 11:22
Ik kan al dat zout niet velen, niet van de gehaalde patatten en niet van de kant en klaar maaltijden, raak ik helemaal raar en dorstig van.
Dus ik kook zelf (soms ook van woede LOL) en in het weekend mijn betere helft.
Er staat nu van alles te ontdooien (bouillon, jus van sucadelappen en poulet) en dan ga ik straks de tuin in en mogen jullie raden wat ik eet.
 
Hutsefluts soep met snel brood. 
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2014 om 11:27
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:


Hutsefluts soep met snel brood. 


Nieuwsgierig, wat is dat voor soep
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3618
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2014 om 11:31
duurde het te lang dat we gingen raden hahahihi

nia
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2014 om 11:44
Originally posted by niania niania wrote:

duurde het te lang dat we gingen raden hahahihi

nia
Nee nou ja, ik dacht ik schrijf wel gewoon hutsefluts. Mijn soepen zijn altijd heel wisselend van kwaliteit en ik weet nu eigenlijk
alleen nog maar dat het soep wordt, verder ben ik nog niet. Ik dacht ik gooi alle rijpe tomaten erin, maar ik vond dat eigenlijk jammer.
In de koelkast liggen nog courgettes en buiten zijn vast nog wat bonen en een wortel en en zo denk ik dan en ik moet eerst even een tijdje
twijfelen en denken en voor je het weet is het de hoogste tijd om er eindelijk aan te beginnen. Dan ren ik vaak eerst nog heel druk rond
en dan is het misschien eerder gehaaste soep dan hutsefluts - tis wat niet dan ?
Want ik weet het, ik moet nog boodschappen doen en de kringloop is open en de bieb is open en ik moet nog poetsen - ow niet te
veel aan denken - hup in de benen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12077
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2014 om 11:50
als je dat er allemaal inkiepert zou ik het buurtvolendamseminestronesoep noemen, alhoewel hutsefluts heeft ook wel iets.
als ik het echt nog niet weet dan noem ik het boeksbonen in tomattesaus met kloekestront. (is heel varierend en soms heel lekker maar altijd verrassend)
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2014 om 12:04
Het klinkt in ieder geval heerlijk :)
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 678910 14>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns