Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Weerpraatje

 Reageer Reageer Pagina  <1 192021
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2016 om 16:52
Vandaag hadden we van alles wat, zon, wind, motregen, tropische bui en donder.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2016 om 13:39
Het is hier stalend weer. Zomerse temperaturen. Toch is de zon een beetje gesluierd. Daarstraks heb ik foto's gemaakt van mijn moestuintje. Alles staat er mooi bij. Alhoewel de bonen wel achterstand hebben ten gevolge van de regen en lage temperaturen. Die houden van warm en droog. 
Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 November 2015
Locatie: tricht
Status: Offline
Points: 713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2016 om 12:14
Hier in de betuwe stralende zon met een licht briesje.
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2016 om 09:43
Vanmorgen waren de berichten weer anders .( vroege vogels )

Degene die op een stralende zon hadden gerekend zouden het toch met bewolking moeten doen al zou de temp wel aangenaam zijn .Als ik naar buiten kijk probeert het zonnetje het wel Morgen zakt de temp . weer .

Zolang het maar droog blijft.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2016 om 09:06
Oorspronkelijk was de voorspelling dat we van donderdag tot en met zaterdag zomers weer zouden krijgen en dat de zondag druilerig zou zijn. Maar zondag had geruild met vrijdag, dus vandaag is het stralende zon.

Gisteren was ik op de kofferbakverkoop langs het Apeldoorns Kanaal, het was echt lekker wandelen en slenteren, licht briesje, niet te heet. Zo mag het vaker zijn op de zaterdagen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 192021

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns