Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Weerpraatje

 Reageer Reageer Pagina  <1 45678 21>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2016 om 00:39
leuk!
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2016 om 08:38
De daken zijn wit en het gras ook, het heeft gevroren en ik voel sneeuw in de lucht zitten. Laat die maar lekker zitten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2016 om 13:36

Het weermeisje noemde het een wintertje . . . 3 dagen nachtvorst en koud en dan draait de wind weer en wordt t weer 10 °C

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2016 om 15:59
na ruim 2 weken Down Under was het thuiskomen geen cultuurshock maar een temperatuurshock, van ruim 30grdn naar plm 4 of minder ... maar hier opt forum is het als altijd hartverwarmend, dat scheelt ...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2016 om 12:14

Beetje vriezen is best lekker in de winter.
Keertje weer op schaats is ook wel leuk.
Maar laten we hopen dat het niet zover komt als dit: 




Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2016 om 15:20
Een auto met een hangsnor.

Het begon knap koud vandaag, maar vanmiddag was het al 4 graden bij de blote juffrouw. Om te puffen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2016 om 17:33
ik weet niet nar welke blote jufrouw je gaat?
hier was het koud brrr ik zit bij de warme kachel

toch leuk de auto met hangsnor, ze hebben tegenwoordig geen antenne meer he?

welkom terug nldutchy dat zal en grote over gang zijn hoe ging het haken in het vliegtuig en was de vakantie, ik weet een adresje voor opvouwbare schaartjes die je in het vliegtuig mag mee nemen, grappig he'
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2016 om 19:30
Het haken ging prima met een plastic haaknaald Thian ... en ipv een schaartje gebruik ik een flossdoosje, daar zit ook een scherp mesje aan maar op de terugweg hadden mn dochter en ik Wibra, want niet te duur, haaknaalden mee en geen haan die er naar kraaide, grappig hè....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2016 om 19:39
heerlijk want jullie zaten lang in het vliegtuig he' dan is het fijn om wat te dien te hebben, heb je een ,mooie reis gehad? of zat je ook in een storm zoals een groeps genoot van me?
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2016 om 08:57
In de Stationsstraat in Apeldoorn is een zwart stenen standbeeld van een liggende naakte vrouw. Bijna alle bussen komen daar langs. Als ik vroeger met de kinderen ergens heen ging, keken we altijd op de thermometer naast het beeld hoe warm of koud het was. De kinderen zeiden dan: : "Het is 20 graden bij de blote juffrouw", dus dat hebben we er in gehouden. Wie de stad in gaat en langs het beeld komt, geeft die weersinformatie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2016 om 10:03
LOL Wat een leuk verhaal! Toen jij de blote juffrouw beschreef met 4 graden, was het voor mij ook zoiets als wartaal.  
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2016 om 10:58
Ik kijk hier opzij en naar buiten en wat zie ik - grijze luchten
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2016 om 20:09
Originally posted by thian thian wrote:

heerlijk want jullie zaten lang in het vliegtuig he' dan is het fijn om wat te dien te hebben, heb je een ,mooie reis gehad? of zat je ook in een storm zoals een groeps genoot van me?


Was een hele bijzondere reis Thian, veel lieve mensen ontmoet en het pure farmersleven meegemaakt....avocadofarm en koeienbedrijfje...de reis is erg lang....heen totaal 19u vliegen met een overstap van een dag en terug 21u in de lucht met een overstap van 3 uur ....pffffffff ....maar zo de moeite waard...

Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2016 om 15:14
oh wat klinkt dat mooi en bijzonder, wat heerlijk voor jullie dat zal even af kicken zijn, geniet maar fijn na van die mooie vakantie
heel veel liefs anita
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2016 om 15:16
hier zon en een noro virus ik begin wat op te knappen en kan weer wat biscuitjes eten
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2016 om 15:32
Fijn dat je weer aan het opknappen bent, Thian
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2016 om 09:11
Dikke Mist   we konden net de weg en de schapen weer zien. nu trekt het weer dicht.

oant Sjen
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2016 om 09:13
Wat n prachtige foto !
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12063
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2016 om 11:59
hoe dat het weer op een kleine 300 kilometer zo kan verschillen.
Hier Tunesiëlucht (helblauw en zon)
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2016 om 12:27
Stralend blauwe lucht ,wel een vliesje ijs op de vijver, sterk genoeg om de drinkende merel te dragen .

De gans hangt slap ,dus weinig wind en de buiten thermometer geeft 4.3 aan.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 45678 21>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns