
Soms vraag ik me af wat ik hier doe. |
Reageer
|
| Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23791 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Soms vraag ik me af wat ik hier doe.Posted: 4 hours 2 minuten geleden om 12:43 |
|
Een vraag over patroon Pauline van Phildar??? zonder vermelding waar en hoe je mee kunt kijken. Of een Engels patroon, net of wij allemaal experts zijn in Engels. Ik vond het altijd al ergerlijk als mensen zomaar het forum op kwamen hopsen en een vraag afvuurden zonder zich voor te stellen. Maar nu heb ik echt helemaal geen zin meer om me in hun problemen te verdiepen.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |