Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Soms vraag ik me af wat ik hier doe.

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Online
Points: 23791
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Soms vraag ik me af wat ik hier doe.
    Posted: 8 hours 47 minuten geleden om 12:43
Een vraag over patroon Pauline van Phildar??? zonder vermelding waar en hoe je mee kunt kijken. Of een Engels patroon, net of wij allemaal experts zijn in Engels. Ik vond het altijd al ergerlijk als mensen zomaar het forum op kwamen hopsen en een vraag afvuurden zonder zich voor te stellen. Maar nu heb ik echt helemaal geen zin meer om me in hun problemen te verdiepen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns