Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenben er ook weer.

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2008 om 20:44
Dank je, dank je wel voor jullie begrip.
Groetjes Catharina

Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2008 om 21:32

 Het lege nest-syndroom is alweer over. Erg he? Wij hebben het samen zo leuk gehad deze week, dat ik eigenlijk haar niet echt heb gemist.(mijn man en ik  hebben het leuk gehad he!!!!!!)

Ben dus echt weer de oude met veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Catharina

Back to Top
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2008 om 08:01

Houden zo Catharina,

Antonia
Back to Top
noëlla View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 11 November 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 225
Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2008 om 09:00

Catharina,

welkom terug hoor meid. Ik wens je veel sterkte met je "lege nest syndroom". Ik ben 7 jaar geleden verhuisd en heb mijn kids (toen 20 en 19) achtergelaten in de kempen, zij wilden niet mee naar zee verhuizen. Het doet echt wel raar. als ik hun wil zien moet ik wel 175 km afleggen, dus ongeveer 1u45. gelukkig heb ik nog een doel om naar ginder te rijden ;: mijn moeder woont ook in hun buurt. Zij ziet ze wel regelmatig, ik hoor hen aan de foon, en dat doet ook wel goed.
Nu 7 jaar later is dat akelig gevoel al wel wat gesleten, maar toch...Niks forceren, gewoon zijn gangetje laten gaan en alles komt wel goed. Nog veel moed, en als je het moeilijk hebt, weet dan dat je hier op het forum toch wel steun kan krijgen van deze hobbydozen!

groetjes, Noëlla
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2008 om 17:11

Noella hallo.

Moeilijk om te kiezen voor je eigen leven he?Graag bij zee en de kinderen achter laten.Maar zij gaan toch hun eigen gang en je kunt er nog naar toe.Mijn oudste dochter woont 1uur en 45 min. rijden bij mij vandaan.En dan ook nog met onze lieve kleinzoon .Het is niet anders haar man zijn werk is in A'dam en werk is toch ook erg belangrijk.Moeilijk vind ik het nog steeds als zij weer  weggaan.Dat is dan vaak een avond en de volgende dag gaat het wel weer.De andere twee wonen niet bij ons in de plaats maar wel redelijk vlakbij,kan ik zo even met de auto naar toe als ik zou willen.

LOSLATEN: hoe doe je dat nou helemaal? Kinderen blijven gewoon je kinderen en je wilt ze graag beschermen.Dus knopje omschakelen en doorgaan met je eigen leven.

Ik heb een broer in Canada wonen en dat is voor mijn ouders heel erg.Vooral nu ze op leeftijd zijn.Altijd de vraag of zij het mogen beleven om hem nog een keer weer te zien.Mogen wij eigenlijk niet klagen he?

Groetjes Catharina

Back to Top
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2008 om 09:18

Loslaten doe je ze nooit Catharina, volgens mij hebben ze bij mij vergeten de navelstrengen door te knippen.

Mijn zoon die vorige zomer hier was uit Australië, vertelde me Zondag, dat ze zich nu officieel verloofd hebben, je zou er dan even naar toe willen om ze te knuffelen, maar ja ........ het is zo ver !!!!

Gelukkig kan ik dit allemaal goed aanvaarden, zolang ze maar gelukkig zijn. En of ik hem nog ooit zal zien ????? Ze hebben het plan om als ik 80 word, hier naar toe te komen. Dus moet ik gewoon nog 10 jaar door blijven ademen.

De reis is ook zo duur. vooral als ze met z'n tweeën willen komen,en dan vrij krijgen van hun werk enz. Ik heb er alle begrip voor, laat ze maar aan hun eigen toekomst werken.

Ja, zo hebben we allemaal wat hé, niet kniezen en niet zeuren, maar genieten van de vele leuke dingen die er ook zijn. ( Zoals mijn hobbydoos vriendinnen )

Antonia
Back to Top
monica View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 20 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 335
Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2008 om 10:44
1 van mijn tweeling dochters gaat in juli een jaar varen als stage voor haar opleiding tot maritiem officier en dat vind ik toch wel eng het niet weten waar ze is en niet even kunnen bellen.mijn andere dochter gaat in juli 5 weken naar zweden en in de hefst 10 weken naar schotland ook voor stage maar dat is toch anders want zij blijft op de zelfde plaats.
groetjes janny
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2008 om 19:39

Tony je moet zeker goed blijven ademhalen hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!Wij kunnen je hier ook niet missen.Was even vergeten van je zoon en schoondochter,maar jij kent het dan ook,hoe het is om een kind zover weg te hebben wonen net als mijn ouders.

Janny ik kan heel goed begrijpen hoe het is met jouw dochter op zee.Maar je kunt dan toch wel met elkaar bellen?Of ben ik helemaal mis..De andere dochter is dan niet zover weg, je kunt in ieder geval contact houden.Is de tweeling-dochter niet bang dat zij haar zus zal gaan missen?Ik zou echt niet zolang zonder mijn zus kunnen.(ook tweeling).

Als het zover is ,en nu al met het idee ,wens ik je heel veel sterkte.

Groetjes Catharina

Back to Top
krieltje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 249
Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2008 om 21:30
Hi, ik ben hier redelijk nieuw maar leef met je mee , ik ben onze dochter van 18 aan het aansporen om er een poos tussenuit te gaan vanmiddag kwam ze met de mededeling dat ze misschien, ze hoort het donderdag, voor 4 maanden naar kreta gaat..... nou was dat dus niet helemaal mijn bedoeling , maar dan kan ik vast wennen hoe het word als ze het huis uitgaat. Ze mist alleen 4 van de 7 verjaardagen van ons gezin en dat vindt ze wel heel moeilijk.
ennuu lelystad lijkt ver, maar als je het een paar keer gedaan heb is het wel te doen hoor!!! ik woon er ook

krieltje
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5829
Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2008 om 21:45
hoi allemaal.

wat een verhalen,kan me er heel goed in vinden.moet er niet aan denken dat mijn jongens weggaan,helemaal nu niet.heb er gelukkig een van 16 dus die blijft hopelijk nog wel even.die van 25 was op zoek naar woonruimte,maar heeft zijn zoektocht tijdelijk gestaakt om voorlopig bij zijn moeder te blijven ivm het overlijden van mijn man/zijn vader.ik heb de afgelopen jaren mijn man geholpen met wassen ,aankleden,toiletgang,etc,had mijn werk en huishouden.altijd druk,geen tijd voor hobby's.nu ineens wel tijd,maar daar moet ik wel heel erg aan wennen.werk nog wel gewoon 40 uur per week,maar de avonden zijn lang,daarom haak ik erop los.sorry volgens mij dwaal ik af. doeg renate
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2008 om 22:21
Wat een verschrikkelijke tijd heb jij achter de rug Renate.En nu het missen van je man......Ik wens je heel veel sterkte!!!!
Groetjes Catharina

Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2008 om 22:25
He, Krieltje wat leuk.Mag ik vragen waar jij woont in Lelystad?Mijn dochter is er nog heel eenzaam.Kent verder geen mensen en is lange dagen alleen thuis.Haar man moet veel overwerken,werkt in A'dam.Ze hebben een zoontje van nu bijna 11 maanden.Daarom vind ik het zo erg dat zij zover bij ons vandaan woont.Door mijn gezondheidsklachten kan ik niet meer met de auto naar haar toe rijden.Ik mis haar echt enorm.
Groetjes Catharina

Back to Top
krieltje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 249
Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2008 om 08:52
hi catharina
Ik heb een privé bericht gestuurd bij de hobbydoos.nl Daar heb ik wat meer informatie neergezet!
Wie weet wat dat uitwerkt?
krieltje
Back to Top
monica View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 20 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 335
Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2008 om 10:07
Originally posted by catharina catharina wrote:

Tony je moet zeker goed blijven ademhalen hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!Wij kunnen je hier ook niet missen.Was even vergeten van je zoon en schoondochter,maar jij kent het dan ook,hoe het is om een kind zover weg te hebben wonen net als mijn ouders.

Janny ik kan heel goed begrijpen hoe het is met jouw dochter op zee.Maar je kunt dan toch wel met elkaar bellen?Of ben ik helemaal mis..De andere dochter is dan niet zover weg, je kunt in ieder geval contact houden.Is de tweeling-dochter niet bang dat zij haar zus zal gaan missen?Ik zou echt niet zolang zonder mijn zus kunnen.(ook tweeling).

Als het zover is ,en nu al met het idee ,wens ik je heel veel sterkte.

bellen op zee is niet altijd mogelijk doordat er op zee geen verbinding is en ze mag maar 1 emailtje per dag sturen met oog op de hoge kosten en aangezien ze een vriendje heeft zal dat emailtje niet voor mij zijn.en elkaar missen zal niet gebeuren zeggen ze zelf
groetjes janny
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2008 om 12:02

Hoi Janny.

Ze mogen nu zo stoer praten,maar ik denk wel dat ze je zullen missen.Onze dochter was gisteren even thuis, toch even naar haar kamer om te kijkenVanmiddag ga ik naar haar toe.Mama mag eerst nog even knopen op twee jassen naaien.

Groetjes Catharina

Back to Top
monica View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 20 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 335
Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2008 om 07:47
mij zullen ze zeker missen wand ik heb ze veel te veel verwend mijn zoon is al 8 jaar de deur uit en dat is nog steeds ma kan jij even? maar elkaar zullen ze niet missen zeggen ze.
groetjes janny
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns