Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic gesloten~Ik stop er mee..~

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 09:28

Ik sluit mij bij de vorige reakties aan,ben er helemaal nerveus van ,triest triest.

lieve groetjes puckEmbarrassedConfused

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 09:41
Knitalot, ik bedoelde bij Gezocht :Knuffelpatronen. Die viel bij mij effe verkeerd. misschien omdat ik zwaar verkouden was. Het was net zoiets als een winkel binnenstormen en je bestelling kraaien zonder te kijken of je wel aan de beurt bent. Ik ben anders een heel coulante shopper, die anderen met een klein mandje vóór laat gaan voor haar volle kar in de buurtsuper, maar dat soort mensen krijgen ineens een kwaaie kat tegenover zich. Als ik me aangesproken voel door een oproep ben ik altijd bereid om naar de winkel te hollen voor kopieën en de zooi gelijk te posten, gratis en voor niks, maar nu stond ik met mijn hakken in het zand.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
The Anny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 22 Mei 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 179
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 10:06
Hoi Carola en Marijke,

Ik vind het heel erg jammer dat jullie er mee stoppen...
Ik heb altijd een deftig en waardevol antwoord van jullie gekregen.

Aan Carola,
Ik kreeg altijd direct antwoord op vragen in dit forum en je was altijd zo vriendelijk om me patroontjes te sturen. Ook op technische vragen was jij altijd één van de eerste die antwoorden. Er waren bijna geen vragen waar jij geen antwoord op wist...

Maar ik kan me voorstellen dat je niet altijd de vraagbaak wenst te zijn en als je er dan weinig of geen respect voor terug krijgt, dan kan de emmer wel eens overlopen...

Ik kijk altijd vol bewondering naar je creaties en leer heel veel bij van je reacties hier op het forum. Ik kijk toch op naar je meid. Ik hoop dat je je nog bedenkt! Maar begrijp van een andere kant wel je beslissing....

Hou je goed meid!

Groetjes Anny
Back to Top
MaVee View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 04 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 72
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 10:23
Wel jammer... slaap er nog eens een nachtje over alsjeblieft? Helemaal stoppen is ook zo wat... Misschien is knitalot's idee iets (alles op 'geheim' zetten)? Enne, jullie hoeven niet altijd iedereeen te helpen (is wel lastig hoor, kan zelf irl ook moeilijk 'nee' zeggen).
Iig bedankt voor alle hulp en gezelligheid! Of jullie nu blijven of niet
Back to Top
Suzanne.vnh View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 20 Maart 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 299
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 11:20
Dit vind ik echt jammer!
Ik vind het forum super, omdat ik geen vriendinnen ofzo heb die ook haken of breien kan ik hier altijd wel hulp vinden als ik iets niet snap van een patroon ofzo. Dus jullie hebben het me zowat geleerd, , dus aan iedereen op het forum nog es dankje , voor velen hier doe ik echt mijn petje af want er worden heel vaak erg knappe dingen gemaakt, de inspiratie vliegt hier rond je oren!
Ik vind het erg jammer dat jullie deze keuze maken, het moet jullie wel erg storen,
ik hoop dat ik niet één van de mensen ben waar jullie je aan storen,
ik hoop dat jullie nog van idee veranderen en toch blijven...
mss als we nu een allemaal lief kijken :

Dankje voor alle hulp

Back to Top
marjolein24 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 15 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 642
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 11:30

Originally posted by Suzanne.vnh Suzanne.vnh wrote:


mss als we nu een allemaal lief kijken :

 

    

Marjolein
Back to Top
claudine View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 26 September 2005
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 496
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 11:36
Hoi,
ik respecteer jullie beslissing en vind het zeker jammer dat jullie dit forum verlaten.
Laat het misschien een paar weekjes rusten en wie weet kom je dan toch nog eens terug.
Het beste meiden.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 12:00
Originally posted by marjolein24 marjolein24 wrote:

Originally posted by Suzanne.vnh Suzanne.vnh wrote:


mss als we nu een allemaal lief kijken :

 

    

ik kijk mee lief!

Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 12:25

Puck is er nerveus van,mij zit het heel erg dwars,jullie hebben zoveel gedaan en nu dit,uiteraard ben ik jullie heel erg dankbaar en respecteer ik alles,maar toSmilech,misschien helpen een heleboel lieve smileys wel,ik doe met chrisje mee.

SmileSmileSmile

veel liefs .

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 12:29
ik zit er ook de hele tijd mee in mijn hoofd eigenlijk... 
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 15:24
hallo carola en marike,wat jammer dat jullie moeten gaan het stemt mij ,toch wil ik zeggen bedankt voor alle vertaalwerkzaamheden en patronen die je gestuurd heb,groetjes van diana.
Back to Top
huppel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 11 Oktober 2006
Locatie: Germany
Status: Offline
Points: 350
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 15:43

Het is jammer, dat jullie stoppen, maar de preciese reden weet ik niet.

Is het mogelijk, om nog een keer te reageren op dit draadje?

Als jullie dit lezen, wens ik jullie in ieder geval veel geluk en gezondheid.

Back to Top
Roos39 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 918
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 17:09

Hallo, ik heb zojuist ook een berichtje geplaatst onder "hersenspoeling". Ik hoop dat dit iniatitief helpt om jullie te behouden.

Ook ik ben een "newbie" die een aantal weken geleden een spoedoproepje heeft geplaatst. Kwam min of meer per ongeluk op jullie site terecht en zag een afbeelding waar ik direct iets in zag voor een speciaal iemand te maken. De stap genomen om aan te melden, en te vragen of iemand me kon helpen. Een half uur later was er al een reactie. Hoewel ik het kruissteekpatroon niet heb gekregen ( misschien ivm bovenstaande discussie), was ik aangenaam verrast door de snelheid van reactie. Ter plaatse verliefd geworden op het muizenmeisje en patroon aanvragen geklikt. Dit was er dus binnen datzelfde half uur. Tot zover klinkt dit aardig als een brutale eendagsvlieg. Gelukkig heb ik daarna wel een reactie geplaatst dat foto's plaatsen dus niet lukt.  Het muizenmeisjepatroon ligt nog klaar, maar doordat ik inmiddels dagelijks wel even bij de nieuwe creaties kijk en het forum globaal doorlees, ben ik gevallen voor het baby born jasje. Nu bijna klaar. Wederom bij aanvraag, 's avonds nog kunnen beginnen.

Carola, Marike en alle andere wonders en guru's ik heb veel bewondering voor jullie, met welke intensiteit jullie aan dit forum meewerken. Heel veel site's heb ik inmiddels via jullie tips, links, eigen site's bekeken. Maar dit is ernstig gegroeid na de eerste kennismaking. 

Back to Top
Roos39 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 918
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 17:18

Ik weet nu heel veel patronen te vinden, zoals de bal en de gehaakte vlinders op de site van L33ntje. Barbiepatronen, babybornkleding op breikraam enz. Hoewel ik van Newbie, geen wonder zal worden wil ik met deze, inmiddels 2 reactie's, een beetje goedmaken, van wat ik verzuimd heb. En echt, die foto's komen er.

Ondanks dat er veel nieuwelingen aangemeld worden, denk ik/hoop ik toch dat grootste deel geen misbruikbedoelingen heeft, en respect heeft voor jullie parate kennis. Feit blijft dat je uit zelfbescherming moet gaan selecteren. En dat neemt niemand, iemand kwalijk. Het idee van retourenvelop heb ik toevallig ook ergens gezien, maar inderdaad als je het vanachter de pc kunt, is dit ook weer praktischer. Ik hoop dat iedereen die van plan is ermee te willen stoppen, zich nog eens bedenkt. Ik hoop jullie vertrouwde namen, nog gauw te zien.

Rosemarie

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 17:41
Ik denk eerlijk gezegd dat de 'druppel' een beetje de manier is waarop zíj in het laatste topic werden aangevallen, en ik weet niet of je dat zomaar wer kunt terugdraaien. Als je zó een drastische stap neemt, is er ECHT wel iets gebeurd, dat kunnen we rustig aannemen. Wat precies zullen we nooit weten.

A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
breidje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3928
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 21:47

ik heb er geen woorden voor.

wat is dit jammer allemaal

wil    
Back to Top
cormout View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 734
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 23:15
Jammer dat jullie blijkbaar ergens behoorlijk door gekwetst zijn.

Voor de mensen die na 28 maart 2007 hier lid geworden zijn een tip.
Er huist hier nog een lid met heeeeeeeeel veel kennis.
Zij beantwoordde veel van onze vragen en hielp ons uit de meeste problemen en is al lid sinds 02 April 2006 .

Ra,ra, wie is zij.

Het is tijd dat ze weer van stal komt of is ze misschien met de vut.
Back to Top
TLooman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1871
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 23:34
voor Carola en Marike
groetjes Thea
Back to Top
Rubia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 30 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 23:51

Cormout,

Die is haar hele huis aan het opknappen en ze is afgelopen week gevallen bij het hardlopen en heeft nu last van haar ribben en schouder. Sneu hè? Ze komt wel weer hoor. Ze is nl. ernstig verslaafd ;-)


Back to Top
Breimuis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Januari 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2277
Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2007 om 01:36

Heel jammer dat het zo moest lopen. Ik had jullie graag bij ons clubje gehouden maar heb begrip voor jullie beslissing.  Bij deze heel veel dank voor wat jullie voor dit forum gedaan hebben.

En ik hoop dat als alles een beetje bezonken is en de gemoederen weer bedaard zijn en jullie toch nog eens een kijkje komen nemen al was het maar om te zien hoe het met alle andere gesteld is. Niets jullie zal beletten om alle gegevens buiten jullie naam te wissen of onder een nieuwe nikname aan te melden. Weet dat jullie steeds welkom zijn en dat er hier nog heel veel zijn die jullie erg waarderen.

Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns