Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuw jaar, nieuwe aankopen

 Reageer Reageer Pagina  <1 567
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1551
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Antonia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2013 om 11:19
Wat zijn jullie toch allemaal nog lekker bezig, leuk om te zien dat er nog zoveel van de "oude garde" bij zijn.
Zelf koop ik niet meer zoveel, heb nog genoeg garen om me bezig te houden. Mijn dochter had laatst nog wel 2 bollen roze en 2 bollen blauw/paars voor me meegebracht, zodat ik precies de kleuren had die het patroon aangaf.
Ze waren wel € 2,40 per bol, maar ik denk maar zo, mijn laatste jurk heeft geen zakken.
 
Ik had voor de mutsjes actie voor Azië, toch 14 mutsjes gebreid.
 
Zolang mijn armen het blijven doen, blijf ik haken en breien.
 
Heb hier in het tehuis een breiclubje mee opgericht, maar er zijn er nog maar weinig die er iets van begrijpen. Jammer hé.
 
Lieve groetjes TONY
TONY
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2013 om 11:02
Leuk Tony om te horen dat je nog zo lekker actief bent, zover het in je mogelijkheden ligt.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2013 om 18:06
Vandaag nieuwe breipennen gekocht nadat ik zaterdag EEN breipen ben verloren hahaha. Verder wat kraaltjes/steentjes bij Action gehaald en 2 mooie paarse knoopjes.

Zaterdag kreeg ik nog een paar bollen garen van een vriendin, zij breit niet meer en ik kan het goed gebruiken.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2013 om 22:04
Een bruine Chou chou pop met slap lijf in reiswiegje, met kleren, en een ballerinapopje met maillot en kapot tutuutje. Ik zag veel meer poppen, ook veel Baby Born, maar ik heb er voorlopig genoeg.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2013 om 13:10
rode en blauwe kraaltjes
Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2013 om 14:09
Helemaal niets om te breien, haken of naaien! Maar me vanochtend wel even laten gaan op de tuindag en een gans assortiment kruiden meegebracht. Nu mijn kruidenhoekje verder afwerken Smile
Groetjes, Tineke
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2013 om 17:26
Barbie schoentjes, paar kleertjes voor onze kleindochter en 49 leesboekjes voor de school biblotheek
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2013 om 19:53
Originally posted by widdy widdy wrote:

Helemaal niets om te breien, haken of naaien! Maar me vanochtend wel even laten gaan op de tuindag en een gans assortiment kruiden meegebracht. Nu mijn kruidenhoekje verder afwerken Smile

Dat klinkt leuk Widdy!! Welke kruiden staan er al (of straks?) in je kruidenhoekje??
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2013 om 13:57
Besteld: Deel 14 van Het rad des Tijds, Het licht van weleer, hè hè die serie loopt al een jaar of 25. Gekocht: Mijn breidomein 2 (waar is deel 1?), Fantastische brei-ideeën Lace Collectie, Taartjes breien, Beren haken, een klein plumeautje en een Frans frietje met sinaasappelmilkshake.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2013 om 19:20
 bij de wibra, 3 bollen 'wol''.en 4 bolletjes katoen blauwtinten voor de pauw van k krukkert, dubbele rondbreinld om theemutsen te breien , schijn je met 2 rondbreinaalden te moeten doen, lippenbalsem en koffie snoepjes. 
Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2013 om 20:07
Sandra ik heb nu rozemarijn, tijm, bladpeterselie, basilicum, dragon, bieslook, marokkaanse munt en oregano staan. Daar kan ik al wel wat mee :)
Groetjes, Tineke
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2013 om 20:26
Vandaag een "my little baby born" binnen gekregen (32 cm) en een lading wol gekocht (HEMA en handwerkwinkel) en een paar schattige knoopjes voor aan het rokje in de Kreativ Andrea (pagina 8/9).


Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2013 om 20:49
ik dacht knaloranje katoen te hebben gekocht, maar dat leek alleen maar zo door het lamplicht. Thuis bleek het een soort rood te zijn. Jammer, maar ach, het komt wel op
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2013 om 13:36
Vandaag, dinsdag, is het marktdag + vakantie = kleedjesmarkt voor de kinderen, op ons winkelcentrum. De buit is 3 Eviepopjes, een tas vol kinderkleerhangers en een paar breiboeken voor 50 cent per stuk, waar ik helemaal blij van word: Burda het grote haakstekenboek (was Hfl 10),
Markoma, Scheepjeswol, Godifra en Lana Grossa en nog vrij hip ook en niet te oud.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2013 om 17:11
Topic maar weer even naar boven getrokken.
Gekocht een boekje Beren breien en gebreide boerderij dieren in de boekenvoordeelwinkel.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2013 om 18:42
Ik was de naam vergeten en ik ben een nieuw topic begonnen. Mag hè als 65+ser?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2013 om 19:05
Van mij mag datLOL
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2013 om 20:57
Bij de kringloopwinkel een boek: breien van steek tot steek voor € 1,00
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 567

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns