Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe bollen wol/acryl bij Wibra :)

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Nieuwe bollen wol/acryl bij Wibra :)
    Posted: 09 November 2011 om 19:43

Ik zag vanmiddag bij onze Wibra (voor mij) nieuwe bollen liggen; ze heten Carina en is een mengeling van 30% wol en 70% acryl.

Het zijn prachtige gemeleerde bollen, die helemaal van kleuren verlopen. Ze hadden een kleurenpallet die mij deed denken aan een herfstbos, 1 met allerlei grijstinten en zwart, 1 met aubergine en diverse andere kleuren en 1 die ik prachtig vond, waar groen, blauw, paars, roze, echt een regenboog aan kleuren in zat.

De bollen kosten 2,29 per stuk en er zit 288m op 1 bol van 100gram.

En nee, ik heb niks gekocht

 

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 25 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5940
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 19:47
Wat knap dat je de hand op je knip hebt weten te  houden, het klinkt alleen al leuk, wat een mooie kleuren zo te lezen,  groetjes  irene .
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 307
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 20:04
Dat is heel knap van jouw hoor, dat je er zo maar langs kan lopen.  Ik doe het anders, ik ga gewoon de winkel voorbij, dan hoef ik niet zo te watertanden.
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 20:14
Soms is het best wel leuk om al het een en ander op voorraad te hebben. Dus een klein vergrijp had toch wel gemogen?! 

Ik heb altijd moeite om groen te laten liggen.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 20:30

O Kamilla, ja zeker het een en ander op voorraad, maar je hebt geen idee van mijn voorraad.

Ik heb 2 bakken met 42 bollen op mijn hobbykamertje staan
Vandaar dat ik alleen gekeken en uitgebreid gevoeld heb

Maar het is prachtige wol dames! De kleuren zin prachtig en het voelt heerlijk aan.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 20:34
dan moet ik eens gaan kijken of zouden zij deze nog niet in
belgie verkopen

gisteren langs geweest maar er lag niets in de rekken
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 20:38

Deze lagen er gisteren ook nog niet, toen dacht ik nog van nou die wolkast is ook een zielige bedoening.

Maar blijkbaar vandaag weer vracht binnen gekregen.
En ze zijn prachtig die kleuren zijn echt om te zoenen  

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
degros View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 16 Februari 2010
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 66
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer degros Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 20:55
[QUOTE=Jips]

O Kamilla, ja zeker het een en ander op voorraad, maar je hebt geen idee van mijn voorraad.

Ik heb 2 bakken met 42 bollen op mijn hobbykamertje staan
Vandaar dat ik alleen gekeken en uitgebreid gevoeld heb

Maar het is prachtige wol dames! De kleuren zin prachtig en het voelt heerlijk aan.

Weet u voor welke dikte van naalden die wol is

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 07:57

Hoi, hoi,

Ja pen 3-3,5 want ik dacht nog wel dun voor mij. Ik brei alles op pen 4,5

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 08:19
Oef, dat gaat heel moeilijk worden.

Zou het geschikt zijn om mee te stokhaken?
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 08:48
Hier lag gisteren nog niets. Wel heb ik (eindelijk) bij Zeeman het jeansblauw gevonden. Hiervan ga ik denk ik de poncho nr. 1 die ik ook voor mijn zus heb gemaakt, voor mezelf maken
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 11:40

In Naaldwijk bij de Wibra hadden ze alle kleuren nieuwe wol.Ik heb 12 bollen gekocht. ( 5+5+2).En bij de Zeeman 1 bol Zwart en 1 bol Wit Sparkle.

Ik had nog niet genoeg.

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 11:54
Ooh, ik vind mezelf toch zo slim opeens. Ik kan natuurlijk niet de Wibra inlopen om te kijken zonder iets te kopen. Zo goed ken ik mezelf inmiddels wel. Dus, wat ik heb gedaan is even googlen.

En dan krijg je deze foto's. Gewoon van een hobbydoosje die het al eerder gebruikte:








Ook L33ntje gebruikte het al eens:


En deze mevrouw ook, denk ik. Het is niet het Bianca garen (die had dit jaar deze kleuren tenminste niet), dus ik gok dat dit ook het Carina garen is. Deze kleuren vind ik echt prachtig! Het is sowieso garen van de Wibra, dat staat er wel bij.

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 11:55
Tjeetje, die laatste foto is echt megagroot. Excusez-moi. Zijn gejatte foto's van internet, dus heb even geen flauw idee hoe ik ze kleiner/groter krijg.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 12:06
Originally posted by by Ieke by Ieke wrote:

Tjeetje, die laatste foto is echt megagroot. 


Dit lijkt wel WARE GROOTTE... Het perfecte recept om ieder van ons koopkriebels te bezorgen.
Back to Top
droppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 05 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer droppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 12:06
Mooie kleuren hoor...
Gelukkig ga ik vrijdag de stad weer in hahaha...
Groetjes,
Suzanne
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 13:20
Gelukkig is het 30% wol, daar kan ik niets mee, ik ga er van niezen, ik krijg het benauwd en jeukende bultjes op mijn vingers, bof ik even. Ik hoef niet naar de Wibra.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 13:53
Wat vervelend voor je Magtelt!

Ik zal jouw portie met liefde verzorgen ;)
Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 307
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 14:03
En ik, ik blijf wijselijk ver uit de buurt van Wibra, anders ben ik ook weer helemaal verloren.  Ik kan ook geen wolwinkeltje voorbij gaan zonder een voorraadje op te slaan.  Maar dat kleine voorraadje heeft nu toch al een hele grote omvang gekregen.  Dus ik heb besloten een hele tijd geen boodschappen meer te doen  dan kom ik gewoon niet in de verleiding.
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2011 om 10:43
Ik heb niets gekocht. Goed he...

Tenminste, geen wol. Wel lapje stof en wat ritsen en band...

Ben zelfs nog bij de Euroland geweest, maar helemaal geen wol gekocht. Ik denk dat ik morgen voor de zekerheid maar even langs de dokter moet gaan...
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns