pannenlap (jurkje) |
Reageer |
Autheur | |
breijoke
Hobbywonder Lid sinds: 15 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 528 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 Januari 2010 om 13:21 |
Heeft er iemand voor mij een patroontje van een pannenlap in de vorm van een jurkje??
|
|
Josl
Hobbyguru Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo naamgenoot, ik kan geen fotootje meer vinden helaas maar ergens op dit forum staat het patroontje. Zou ongeveer 20 cm lang moeten worden en is gemaakt van katoen. Hoop dat je hier iets aan hebt: Wat leuk Wanda, dat je pannelap jurk hebt gemaakt. Zo makkelijker: Het patroon voor de jurk pannelappen. zet een ketting van 10 lossen op. sluit tot een ring. lijkt ingewikkelder dan het is, ;-)
|
|
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
|
amandel
Hobbyguru Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat dat deze zijn95% zeker groetjes irene |
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
breijoke
Hobbywonder Lid sinds: 15 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 528 |
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt voor het patroon en de foto deze bedoelde ik ook, ook heeft een ander forum breister patroontjes gestuurd, het resultaat zullen jullie binnenkort wel zien
|
|
Meia
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
Post Options
Thanks(0)
|
Pff, ze zijn leuk maar niet in gebruik. althans voor mij niet, ik zou me constant branden aan de gaten tussen het haaksel. Maar ik vind ze wel heel erg schattig!
|
|
All you need is love.
|
|
klamadi
Hobbywonder Lid sinds: 27 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 709 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel erg mooi |
|
groetjes
KLAZIEN |
|
baloo633
Newbie Lid sinds: 01 Februari 2011 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
hallo
wie kan mij helen aan het patroontje gehaakt pannenlap jurkje met broekje het liefs wel Nederlandse beschrijving gr baloo(nel) |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |