Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Stil

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2018 om 12:08
He, wat jammer... voor nu is dat een domper maar op termijn zou het teleurstellend geworden zijn. Wees blij dat je toch zelf een keuze mag maken.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2018 om 12:13
heel erg jammer voor je .

Is er geen oplossing met geluidsbeschermers ??
Ik kan zelf niet tegen oordoppen ,maar mijn schoonzoon heeft oordoppen voor het motor rijden en die laten weinig geluid door .
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2018 om 12:39
Hier ook geen druppel regen gezien...
We zaten precies tussen de buien in...
Links donker rechts donker maar bij ons geen enkele druppel...

Jammer Lao dat het weet niet is wat je zoekt...
We duimen dat er maar snel een heel goed en lekker plekje voorbij komt voor jullie...
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2018 om 13:51
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

heel erg jammer voor je .

Is er geen oplossing met geluidsbeschermers ??
Ik kan zelf niet tegen oordoppen ,maar mijn schoonzoon heeft oordoppen voor het motor rijden en die laten weinig geluid door .


Ik heb oordoppen, die laten ca 25 % geluid door.
Maar het is geen optie om die dingen de hele dag in te hebben.
Gesprekken worden dan moeilijker, moet je erg geconcentreerd zijn met het luisteren en als er dan achtergrond lawaai is wordt het nog lastiger.
Buiten dat ik ook nog last heb van tinnitus, dat hoor je dan weer sterker door die oordopjes.
Als ik naar buiten ga dan draag ik die meestal en bij andere gelegenheden ook.
Maar het is en blijft een lapmiddel.

En van die dure ramen aanbrengen in een huurwoning is ook niet handig.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2018 om 15:04
Kan je niet eens bij de gemeente vragen ,WMO of zo ,of de gemeente niet kan bijspringen in dit bijzondere geval .
Je zult dan wel hulp van je arts moeten hebben ,maar dat zal het probleem niet zijn .
Welke oordoppen heb jij ?

Mijn man heeft ook tinnitus en dat is na z,n CVA ook erger geworden .
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2018 om 15:28
Ik wacht op jou🌧🌧🌧🌨🌧5 of 10 druppels is genoeg ,ik ben rap content aub🤗🤗🤗🤗🤗
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2018 om 16:10
Wij hebben in het keukenraam kogelwerend glas .
Niet omdat we bang zijn beschoten te worden ,maar omdat de schilder met z,n ladder door het raam ging .
Dit stuk had hij nog liggen en was passend . Hij vroeg of het goed was dat hij dat er inzette .

Je merkt wel heel goed het verschil in geluid ,maar ik keek net eens naar de prijs ,die was niet misselijk .
Er stond ook nog bij dat het warmte werend was ,nu daar merk ik niets van
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2018 om 17:20
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Kan je niet eens bij de gemeente vragen ,WMO of zo ,of de gemeente niet kan bijspringen in dit bijzondere geval .
Je zult dan wel hulp van je arts moeten hebben ,maar dat zal het probleem niet zijn .
Welke oordoppen heb jij ?

Mijn man heeft ook tinnitus en dat is na z,n CVA ook erger geworden .


Over deze woning werd ik woensdag gebeld, aangeboden door WMO.
Anders was ik eerst gaan luisteren.
Maar ja....in hoeverre ik last heb van geluid ter plekke kan ik alleen zelf beoordelen.
Ik heb deze dopjes aan laten meten bij  Beter Horen, ik zei dat ik minder wilde horen en of dat ook mogelijk was. (grappie moet kunnen, vind ik)
Merk "Pluggerz"
Werd mij aanbevolen als zijnde de beste demper.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2018 om 14:50
Tegen echte herrie helpt ander glas wel, maar dan nog kun je niet buiten zitten zonder lawaai en daarom zit ik dus weinig buiten.
Als ik op een stille plek logeer raak ik stinkjalou.
 
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2018 om 15:32
Almere buiten is een stadsdeel dat redelijk rustige wijken heeft. Wij wonen in een van de hofjes waar geen doorgaand verkeer is. Veel groen en meest laagbouw met een tuin. Hondenbezit is erg royaal waardoor er op een zomerse dag nogal eens geblaf klinkt. Je hoort kinderen, duivengekoer, bij oostenwind hoor ik de A6 in de verte en bij westenwind komen er dalende vliegtuigen voor Schiphol over. Al met al is het voor Nederlandse begrippen rustig wonen zonder lawaai-excessen.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2018 om 09:56
Het hoeft ook niet vreselijk stil te zijn, ik kan wel wát hebben hoor.
Wink
Daarom moet ik ook zélf luisteren, ik weet wat voor mij naar is en wat niet.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2018 om 14:11
lao-tse dan is een stemmenvervormer misschien wel iets voor u, maar dan in uw oor zodat ge de ambetante uitlokkende geluiden kunt vervormen.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2018 om 12:06
Vervelend hoor, Lao-tse, dat je zo'n last hebt; ik zou ook niet graag aan een drukke verkeersweg wonen. Hier het tegenovergestelde... rust en stilte... Vrienden van ons vinden het heerlijk, maar zijn ook vaak blij als ze dan weer naar huis gaan, 'want het is bij jullie véél te stil en dat zou ik geen weken uithouden'... Ik kan er goed tegen, vind het prettig als ik niet de hele dag van alles hoor; soms een boer in een van de weilanden, af en toe een auto of motor, maar over het algemeen 90% van de dag niets te horen. Ben ik dus best bevoorrecht vind ik zelf (hoewel mensen uit de stad hier gillend gek worden van de stilte). Huisje erbij zetten in mijn tuin, zodat je daar kunt wonen? :)

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.703 seconden.
Lang Yarns