Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenuren en werken ?

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pppetra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 174
Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2009 om 14:46
Ik ben ong. 3 dagen per week weg ivm vrijwilligerswerk, schoonmaakwerk bij anderen en ook een dag om te sporten.

daarnaast mag ik behalve breien ook graag lezen.
ik maak geregeld iets schoon. twee keer in de week stofzuig ik beneden eens in de twee weken ook boven. dweilen doe ik beneden wekelijks, boven maandelijks.
Ramenlappen eens per kwartaal aan de buitenkant: het regent toch altijd de dag nadat ik ramenlap. binnen ook zoiets, alleen in de zomer wat meer. keukenkastjes worden aan de binnenkant eens per 2 jaar goed gesopt, verder sop ik alleen stof en plakkkerigheid.
strijken is iets dat ik alleen maar doe als mijn man het aan mag naar zijn werk: overhemden, en broeken. spijkerbroeken, t- shirt bloesjes vna mezelf rokken, ik hang ze gewoon in de douche als er net is gedouched: door de stoom trekkend e kreukels weg!

ik ben gelukkig met werk waar je iets van ziet: als er geen stof ligt waarom dan tijd verknooien en er niets van zien?
Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1080
Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2009 om 15:46
Ik ben ook niet zo'n  held in opruimen en schoonmaken maar de meeste kleren (behalve bijvoorbeeld pyama's) worden hier toch gewoon gestreken. Ik vind ze er vaak toch net een tikkie netter uitzien en het voelt meestal ook gewoon prettiger om er verzorgd uit te zien. Ik kan er overigens niet zo goed tegen dat het overal zo'n puinhoop is maar heb ook niet genoeg moed om de hele dag op te ruimen. Beneden zuig ik overigens wel regelmatig. Dat moet ook wel met een huisdier en kleine kinderen. Anders kun je van de keukenvloer eten
Verder heb ik twee kleine kinderen (5 en 2) die me nog volop bezighouden en een parttime baan (van 8 uur). Ik handwerk vrijwel elke avond maar ben erg traag in wat ik doe.
Groetjes,
Ilona.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2009 om 16:24
Dat verhaal van de t-shirts kwam me heel bekend voor, die strijk ik dus ook tegenwoordig. Ik heb een paar crinkle bloesjes, die mag je niet strijken, gelukkig. Maar ook veel katoenen en die kunnen lekker kreukelen.

Ik lees de stapel folders, die elke week in de bus glijden altijd helemaal door en dan gaat een deel meteen in de oudekrantendoos en een deel blijft een weekje rondslingeren. Die liggen dan b.v. op de stoel waar Ziggy nou net lekker op wilde gaan slapen, dus hup op tafel tot etenstijd, dan weer op een andere stoel, verwijtende blik van Obi, dan maar op de grond.

Als ik iets moet doen, een brief beantwoorden, iets repareren, moet het in het zicht liggen, anders gaat het het vergeetboek in.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
licht View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 284
Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2009 om 16:40

wat ben ik blij dat er meer zijn die het werk af en toe de boel laten.Vroeger in mijn jonge jaren en kleine kinderen , was ik echt een poetser, plus dat ik een drukke baan had.Maar als je ouder wordt ,word je ook wijzer . Mijn schoonmoeder zei vroeger altijd , je bent niet geboren om alleen maar te werken. Toen dacht ik ja ja , maar nu begrijp ik wat ze bedoelde.Mijn huis is aan de kant , en doe nu alleen goede beurten als ik er zin aan heb. Mijn mannetje stofzuigt altijd want die is met pensioen, en wast de ramen altijd buiten . wast altijd af ,en als ik een dag weg ga met mijn vriendinnen dan kookt hij ook eten.en ik ben nog al veel weg . een loopmiddag met vriendinnen ,daarna koffie drinken . zwemmen met schoonzus en 2 vriendinnen. of de stad in . en dan nog mijn pc . handwerken doe ik graag ,maar er komt niet zo heel veel van het duurd vaak lang voor dat ik iets af heb. Als ik voor de tv zit dan pak ik ook direct mijn handwerk op . stil zitten vind ik dan zonde van de tijd .dan komen de kinderen regelmatig aan wippen , eigenlijk zijn er te weing uren in een dag .

groetjes van Rita 2

wees een licht voor iedereen
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5829
Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2009 om 17:11
IK HEB EEN FULLTIME BAAN[40 UUR].
IK DOE ALTIJD IETS VOOR IK GA WERKEN[HAAKWERKJE OF ZO],
IN MIJN PAUZE ,DAT IS EEN UUR GA IK NAAR HUIS,ETEN EN DE HONDEN UITLATEN EN WEER EVEN "IETS"DOEN.
NA HET WERK KOKEN,AFWASSEN EN IETS AAN HET HUISHOUDEN DOEN.MEESTAL ZIT IK VANAF 8 UUR OP DE BANK MET EEN WERKJE.IN HET WEEKEND ZORG IK DAT IK ALLES AAN DE KANT HEB EN GA ER DAN LEKKER TEGENAAN.
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2009 om 19:44
Ik werk op het ogenblik niet en als ik iets doe moet ik nadien rusten maar het is dat ik dan soms brei of naai ,maar ook soms niet want als ik te veel doen doen mijn armen pijn.
Back to Top
Ticia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Mei 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 495
Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2009 om 19:59

Jeetje wat zijn jullie allemaal druk , Op dit moment ben ik druk met leren voor mijn opleiding en ook voor mijn auto-theorie (helaas weinig tijd voor). Daarnaast ook nog mijn mamsie helpen met het poetsen van alles in huis. En dan ook nog haken van mijn Winston, leren breien op een rondbreinaald (wat totaal niet lukt wegens geen tijd helaas), Computeren vooral op het forum & dan ook nog de gewone dingen zoals: Eten, Slapen en Vriendinnen bezoeken. Dus ik ben super druk bezig met vanallles tegelijk.

   

Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2146
Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2009 om 17:58
Ik heb een fultime baan en ben behoorlijk aan het klussen in mijn huis. In mijn vrije uurtjes vind ik het gewoon leuk om bezig te zijn met een haakwerkje, ik haak ook voor de t.v. Laatst heb ik in mijn vakantie best wat gehaakt op het vliegveld je zit daar toch maar te wachten. En als ik eenmaal bezig ben is het soms best moeilijk om weg te leggen. Regel is wel hier werk, klussen en huishouden gaan voor. Anders komt er niets meer van dat alles en word alles haken en lezen.
Groeten Jacqueline
Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1551
Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2009 om 09:48

Ik hou wel van een opgeruimd huis, zal altijd iets meteen op zijn plaats leggen b.v.

.....Poetsen is niet echt mijn hobby, maar het moet nu eenmaal af en toe .

Handwerken doe ik zo tussendoor, als ik koffie drink ( zo om het uur ) , en natuurlijk 's avonds bij de tv.,

en dan ligt het er maar net aan wat er op is, het nieuws kan ik goed naar luisteren terwijl ik iets doe .... maar kinderziekenhuis, of intensive care , leg ik mijn werk even voor neer.

en dan wissel ik steeds af, haken .... breien ..... mazen etc.

TONY
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2009 om 10:21

Leuk om te lezen allemaal...maar nu ben ik er van overtuigd dat "mijn mannen' niet te klagen hebben.....

Wat 'de was en de plas' betreft : massa's .!!!!..die dan ook nog perfect moeten gestreken zijn. Kan natuurlijk ook niet anders : mijn man moet naar verschillende bedrijven gaan, steeds bij de directie, ja dan kan je moeilijk met een half of ongestreken overhemd daar aankomen. Mijn oudste begint nu stilletjes aan in het bedrijf van mijn man ook een beetje te werken als verkoper : dus weeral van 't zelfde. De jongste volgt momenteel een opleiding traiteur : dus steeds perfecte en hagelwitte keukenkledij nodig. Dus concreet betekent dit : vandaag strijkdag !!!!! Ben begonnen om 8.30u en einde ...?

Wat het eten betreft : zij willen elke dag warm eten hebben op tafel. En croque monsieur of een uitsmijter rekenen ze daar niet bij. Bovendien moet ik (infectiegevaar voor Bart) elke dag vers eten klaarmaken. Dus geen aardappelen koken voor 2 dagen, elke dag naar de winkel voor verse charcuterie, groenten, enz...niet vlug een slaatje klaarmaken want rauwkost is verboden.  Hier kruipt ook een heleboel tijd in.

Poetsen : ik probeer alles een beetje fatsoenlijk te houden maar dit is bijna onbegonnen werk. Boven heb ik al 2 (ongebruikte) slaapkamers volgestouwd met rommel en ik doe die deuren de laatste tijd zelden open.  Ik let wel op mijn ramen, die worden veel gepoetst. Ik vind persoonlijk dat propere ramen al een heel andere indruk geven. De rommel lijkt er kleiner door...

Ik heb ook nog een part-time job (2 en 3 dagen per week vertrekken om 7.30u en terug thuis rong 18.00u).

Mijn man werkt ook nog regelmatig in het buitenland dus alle werk is voor mij en voor mij alleen...

Dus geen tijd om te sporten, het beetje tijd dat rest is voor handwerk, dat doe ik 's avonds en af en toe gun ik me 1 of soms 2 uurtjes per dag .

Voor de rest ben ik heel gelukkig hoor ...!!!

Nadine 

Back to Top
new.houses View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 244
Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2009 om 10:29

Goh, lees hier zoveel over het strijken van overhemden dat ik jullie toch even wil wijzen op het bestaan van strijkvrije overhemden. Uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat het echt werkt, je hoeft ze niet te strijken. Ik was de hemden zo het mij uitkomt en hang ze op een knaapje te drogen, daarna zo de kast in. De enkele vouw die erin zou zitten gaat er uit als echtgenoot lief het overhemd aantrekt door de lichaamswarmte. Na verloop van tijd werkt het wel enigszins uit en blijven er meer kreukels achter, maar tegen die tijd moeten ze toch weg omdat de manchetten kapot gaan van het horloge en de boord van de baardstoppels. Een aanrader misschien?

groetjes Daisy
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2009 om 10:43

AAN HUISHOUDELIJK WERK HEB IK EEN BROERTJE DOOD, IK ROEP ALTIJD HEB IK NIET VOOR GELEERD, EN JE MOET ME NEMEN ZOALS IK BEN

DAT DOEN ZE DAN OOK, EN MET EEN MAN DIE ALLEEN DE DIEREN BELANGRIJK VINDT EN DAT DIE AF EN TOE ETEN KRIJGT,EN ALS DAT EEN KEER MAKKELIJK IS GEEFT NIETS, HEB IK HET NOG NIET ZO SLECHT, HIJ WERKT OP DE DRUKKERIJ EN HEEFT GEWOON WERKKLEDING AAN DUS BIJNA TOT GEEN STRIJKGOED

SOMS KRIJG IK EEN AANVAL, EN STAAT DE BOEL OP DE KOP, MAAR ZO SNEL ALS IK BEGONNEN BEN KAN IK OOK WEER STOPPEN, HEB NU 2 BLINKEND RAMEN IN DE KAMER, EN DE BOEL IS REDELIJK OPGERUIMD

DAARNAAST ZWEM IK 2 TOT 4 KEER IN DE WEEK, DIT HANGT ER VANAF OF IK MOET WERKEN, WANT DAN MOET IK SMORGENS SLAPEN, DAN IN HET WINTER SEIZOEN 1 MORGEN EEN UURTJE OUDEREN GYM WANT JA IK MOET GOED BEWEGEN VAN DE DOKTER.

DE COMP. NEEMT VEEL TE VEEL TIJD IN BESLAG, EN DAN OO WAT FRUBBEL IK GRAAG EN VERDER DOE IK OOK WEL EENS HELEMAAL NIKS HEERLIJK

O JA IK WERK OOK NOG,IN DE NACHTDIENST 8 NACHTEN IN DE VIER WEEK OPGEDEELD IN BLOKJES VAN 4 MEESTAL

MAAR NU MOET IK WEER AAN DE GANG KRIJG BINNENKORT HOOG BEZOEK

 

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
pppetra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 174
Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2009 om 20:48
Originally posted by new.houses new.houses wrote:

Goh, lees hier zoveel over het strijken van overhemden dat ik jullie toch even wil wijzen op het bestaan van strijkvrije overhemden. Uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat het echt werkt, je hoeft ze niet te strijken. Ik was de hemden zo het mij uitkomt en hang ze op een knaapje te drogen, daarna zo de kast in. De enkele vouw die erin zou zitten gaat er uit als echtgenoot lief het overhemd aantrekt door de lichaamswarmte. Na verloop van tijd werkt het wel enigszins uit en blijven er meer kreukels achter, maar tegen die tijd moeten ze toch weg omdat de manchetten kapot gaan van het horloge en de boord van de baardstoppels. Een aanrader misschien?



dat zijn nou juist de overhemden die ik altijd moet strijken: ze zien er zo smoezelig uit als ze strijkvrij de hanger op gaan.
ik strijk katoenen overhemden vaker niet dan de strijkvrije overhemden.

die dingen kreuken als een gek (kan aan het bedrag liggen minimuminkomen dus geen merken)
Back to Top
new.houses View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 244
Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2009 om 22:51
Originally posted by pppetra pppetra wrote:

Originally posted by new.houses new.houses wrote:

Goh, lees hier zoveel over het strijken van overhemden dat ik jullie toch even wil wijzen op het bestaan van strijkvrije overhemden. Uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat het echt werkt, je hoeft ze niet te strijken. Ik was de hemden zo het mij uitkomt en hang ze op een knaapje te drogen, daarna zo de kast in. De enkele vouw die erin zou zitten gaat er uit als echtgenoot lief het overhemd aantrekt door de lichaamswarmte. Na verloop van tijd werkt het wel enigszins uit en blijven er meer kreukels achter, maar tegen die tijd moeten ze toch weg omdat de manchetten kapot gaan van het horloge en de boord van de baardstoppels. Een aanrader misschien?



dat zijn nou juist de overhemden die ik altijd moet strijken: ze zien er zo smoezelig uit als ze strijkvrij de hanger op gaan.
ik strijk katoenen overhemden vaker niet dan de strijkvrije overhemden.

die dingen kreuken als een gek (kan aan het bedrag liggen minimuminkomen dus geen merken)

of je centrifugeert ze te lang? Géén idee hoor waarom de mijne het wel doen, ze komen een zo'n winkel waar ze alleen stropdassen en overhemden verkopen, maar vooral belangrijk een grote boordmaat. Normaal is 46 de grootste maar in die winkels kan je ook boordmaat 50 kopen. Jammer dat die van jou zo tegenstribbelen, maar ik heb nog een oplossing, de eigenaar strijkt zijn eigen hemden? Deden wij vroeger altijd, toen wij allebei een baan buitenshuis hadden.

groetjes Daisy
Back to Top
pppetra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 174
Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2009 om 23:15
Originally posted by new.houses new.houses wrote:

of je centrifugeert ze te lang? Géén idee hoor waarom de mijne het wel doen, ze komen een zo'n winkel waar ze alleen stropdassen en overhemden verkopen, maar vooral belangrijk een grote boordmaat. Normaal is 46 de grootste maar in die winkels kan je ook boordmaat 50 kopen. Jammer dat die van jou zo tegenstribbelen, maar ik heb nog een oplossing, de eigenaar strijkt zijn eigen hemden? Deden wij vroeger altijd, toen wij allebei een baan buitenshuis hadden.



nou ben ik zo gelukkig dat mijn man ook in een leuk tshirt naar zijn werk kan (maatje s) en dat de overhemden erg klein zijn. voor ons tweeen strijk ik eens in de twee weken een halfuurtje..

maar ik strijk ook voor anderen en daar zitten alijd van die strijkvrije overhemden in in maat xxl
maar de eigenaar hier werkt fulltime en ik kan ook af en toe wegblijven op het "werk", hij verdient dus ik zorg voor het huis en de was en de post
Back to Top
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 855
Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2009 om 07:07

Ik heb een volledige baan in het onderwijs, dus ik neem ook nog vaak werk mee naar huis. Poetsen deed ik als het echt moest maar ik heb sinds kort iemand die elke week een ochtend komt poetsen. Een verademing hoor!!! Thuis komen in een schoon huis .... en eerlijk is eerlijk, ze doet het beter dan ik deed.

Verder moet er natuurlijk gesport worden en boodschappen doen, wassen en strijken .... dus al met al nog druk genoeg!

Maar ik dus niet zoveel tijd over voor haken en breien, alleen 's avonds bij de tv.
Maar ook dan niet altijd. Dus ik ga langzaam maar het is wel leuk en gezellig!

Back to Top
Eeyore82 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Januari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2002
Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2009 om 10:16
Op het moment heb ik bij vlagen een creatieve bui. Overdag kan ik niet hanwerken omdat mijn dochtertje thuis is en op de middagen dat ze weg is, probeer ik het huis een beetje netjes te krijgen.
Dus het wordt af en toe 's avonds, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd ook wel vaak in slaap val op de bank , maar omdat ik nu 20 weken zwanger ben en overdag geen rust kan pakken. Vergeef ik mezelf dat uurtje slapen 's avonds.

Wat het huishouden betreft het is niet mijn favoriete ding. Ik ben te ongeduldig. Ik doe alles wel en het is schoon, maar er blijft altijd genoeg rondslingeren. Er ligt vaak wel een puzzelboekje, een kookboekje, een breiwerkje, wat losslingerend speelgoed, enz.
Mijn dieren zitten uiteraard wel altijd in schone kooien (13 konijnen).
Wat strijkwerk betreft, en denk erom iedereen; hij is van mij, mijn man strijkt. Sterker nog hij vindt het leuk en nog erger hij kan het strakker dan strak.
Ik deed het hem niet naar de zin en toen ging hij het overstrijken elke keer (zo erg doe ik het nou ook weer niet ), toen zei ik doe het dan zelf maar en dat wilde die heel graag.
Natuurlijk wil ik hem dat pleziertje niet ontnemen Ook wast hij na het eten af en zorgt ervoor dat het aanrecht weer netjes is (een hele prestatie, als ik gekookt heb smaakt het heerlijk, maar de keuken is oorlogsgebied).

Groetjes Marije
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2009 om 10:38

Bij mij verschilt het heel erg hoeveel tijd ik besteed aan handwerken. Als ik met iets bezig ben dat goed lukt, gaat het ook sneller :) In ieder geval handwerk ik vooral 's avonds en in het weekend.

Ik studeer nog, en ben overdag vooral daar druk mee. Op dit moment vooral met mijn afstudeerscriptie en daarnaast heb ik binnenkort tentamens van de twee laatste vakken, dus daar moet ook nog heel wat aan gebeuren. Ik werk ook, het verschilt een beetje hoeveel uur per week, maar in de meeste weken toch wel minimaal 10 uur.

En tja, het huishouden, ik woon nu nog even in een studentenhuis (we zijn op zoek naar iets anders) en daar valt wel veel schoon te maken, maar ik weiger andermans rotzooi op te ruimen! En mijn eigen kamer is erg klein, dus daar heb ik weinig werk aan.

Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2009 om 10:40

Oei, Marije......steek je man nu maar achter slot en grendel ....

Nadine

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2009 om 12:39

WOW MARIJE, JIJ STEEKT HIER INDERDAAD HEEL WAT OGEN UIT DENK IK. AL HEB IK OVER MARCO WEINIG TE KLAGEN. HIJ HELPT ECHT WEL. MAAR DIE VERBOUWING SLOKT GEWOON ZIJN MEESTE TIJD OP. TOCH MOET IK OOK ALTIJD WEL LACHEN OM SOMMIGE VROUWEN. EN MAAR KLAGEN DAT HUN MANNEN NOOIT IETS DOEN. MAAR ALS ZE HET DOEN IS HET NIET GOED EN DOEN ZE HET OVER. TJA ALS MIJN MAN DAT NU DEED, DEED IK OOK NIETS MEER......

ENNE DINE, JOU MANNEN HEBBEN INDERDAAD NIETS MAAR DAN OOK NIETS TE KLAGEN. PRINT DIT ZINNETJE MAAR UIT EN STOP ZE DAT AF EN TOE ONDER HUN NEUS. HET HELE TOPIC DESNOODS. ZODAT ZE ZIEN HOE ANDERE VROUWEN HET DOEN. VOOR HET GEVAL ZE OOIT GAAN KLAGEN....

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns