Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenvalt tegen

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
moeder van View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 12 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 340
Direct Link To This Post Posted: 18 December 2007 om 09:06
Hoi Tony, Klopt, vrouwenvoetbal is gemeen. Ik heb zelf gevoetbald en ik verhuisde van de ene club naar de ander en opeens kenden mijn oude teammaatjes mij niet meer. Ik herinnerde mij echter wel hun zwakke plek... Ik weet het niet netjes maar wel gebruikt...
~~~~~~~~~~~~~~
Groeten Debby
~~~~~~~~~~~~~~
Back to Top
borduurmiep View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 08 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 248
Direct Link To This Post Posted: 18 December 2007 om 21:04
Wat vervelend voor je zeg  dan mag ik zeker blij zijn dat ik met mannen werk op de administratie. Ik wens je veel sucses en sterkte met die kenaus
Rats are my life. Everything else is just small detail -Heather-

Gr Carmen
Back to Top
Rubia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 30 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Direct Link To This Post Posted: 20 December 2007 om 09:17
Nijntje, laat je ons nog weten hoe het verder gaat? Ik ben wel nieuwsgierig.

Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Direct Link To This Post Posted: 20 December 2007 om 10:19
Hoi Nijntje wat naar voor je dat het zo gaat op je werk.
Ik hoop dat jij je niet op je kop laat zitten.
Groetjes Teunie
Back to Top
Nijntje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 663
Direct Link To This Post Posted: 22 December 2007 om 17:24

Wat een hartverwarmende reaktie, dat is wel even slikken. Waarom is het forum zo hartverwarmend terwijl er - denk ik - alleen vrouwen reageren? Het is nu wel een little little bit aan de orde gesteld en collega's doen gewoon schijnheilig aardig, ik voel het gewoon! Ik heb mijn ervaring gedeeld met mijn vorige coördinator. Ik heb haar gevraagd of de vacature - op de andere afdeling - nog open staat. Ze heeft aangegeven dat ze geen geschikte kandidaten kunnen vinden. Ik was hier in eerste instantie voor aangenomen en heb later de andere baan genomen. Zij geeft aan dat ik kans heb dat -wanneer ik nu terug zou willen - ik op de ego van de nieuwe teamleider ( man ) sta en ik dit kan vergeten. Begin januari worden er kleinerre groepen geformeerd. Ik word dan direkt gekoppeld aan een adviseur. Wie weet net diegene die de feeksen ook willen. Ik hoop dat ze snappen dat ik hier niets aan kan doen. Er schijnt ook een tweedeling op de afdeling te heersen tussen die meiden, aangezien één helft ervaart wat ik ook ervaar. Een lieve 58 jarige vrouw, wiens werk ik overneem omdat ze in de VUT gaat, heeft zich over mij ontfermt en aangegeven dat zij als mijn aanspreekpunt fungeert. Hier had ik ook om gevraagd, dit geeft al een fijn gevoel. Je merkt alleen dat, wanneer een mannelijke adviseur normale interesse toont dit opvalt bij de groep. Bijvoorbeeld: hoe was je vrije dag? Een normale vraag maar de mannen doen niet zo moeilijk. Misschien dat de wijven hierdoor uiteindelijk ook niet onder normaal gedrag  uitkunnen.

thanks voor de lieve woorden. Aangezien ik niet zeker weet of iemand mijn eigen naam kent pas ik even tijdelijk mijn echte naam, te vinden onder profiel aan. Zo kan ik even mijn gevoel spuien, er van uit gaande dat het hier anoniem is. Thanks voor de steun, uit de grond van mijn hart! Fijne dagen gewenst!

Back to Top
Carlaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 November 2007
Status: Offline
Points: 707
Direct Link To This Post Posted: 23 December 2007 om 21:10
Nijntje een heel verhaal, ik wens je alle succes toe en ik hoop dat je naar je gevoel luistert dat is het allerbelangrijkste. 
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns