Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenverstelwerk

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2007 om 22:29
Vandaag ben ik wel even stevig aan de slag geweest in de slaapkamer van mijn dochter; die is net zo erg als ik (zo niet nóg erger) en kon al een paar dagen haar bed niet meer vinden.... Even stevig de bezem er door getrokken dus. Met als resultaat twee volle manden was en vijf kisten 'om nog uit te zoeken', maar we kunnen de deur weer door.

En nu moet ik eigenlijk de gescheurde binnentent nog eventjes naaien....ligt ook al een dikke week naast me.
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2007 om 07:58
PFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2007 om 13:03
Als mijn vriendin de kamer van haar dochter opruimt, ruikt ze aan de kleren en wat fris ruikt gaat zo weer de kast in, anders wast ze drie keer voor niets. Mijn dochter had smetvrees, die hield haar kamer schoner dan ik ooit had gekund, maar dat is ook weer niet alles, dat legt een enorme druk op het hele gezin.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2007 om 14:36
oeps dat zal niet makkelijk zijn
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2007 om 19:15
Je krijgt de volledige schuld van alle therapeuten, terwijl de pestkopjes van school ook hun bijdrage leverden door te schelden van "Je stinkt" en hun neus dicht te houden in de buurt van hun slachtoffer. Maar dat is nu verleden tijd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2007 om 07:46
Jemig, dat is ons gelukkig nog niet gebeurd. Misschien heb ik de mazzel dat het bij ons dan wel een meestal gezellige rommel is, en alles mag hier ook gewoon wat bij andere ouders verboden wordt, waardoor vriendinnetjes hier graag komen, maar het is verder niet víes. Ik ken echter ook wel mensen in mijn ongeving waar het echt víes is (bij de voordeur al in de hondenpoep trappen, omvergetrokken vuilniszakken in de keuken (en meer van dat fraais dat de combinatie niet-gedreven-juisvrouw en grote-hond oplevert. )En ik kan eerl;ijk zeggen; het is hier áltijd een bende maar het is nooit víes. (in de zin van etensresten, plakkertige vlekken op de  grond en dergelijke).

Ik heb al meerdere keren geprobeerd om in plaats van wekelijks de rommel dagelijks bij te houden. Daar wordt ik echter zo een chaggerijnige ouwe neurotische zeurpiet van (en natuurlijk mogen de kinderen dan ineens niks meer) dat ik inmiddels maar besloten heb dat bij ons  de prioriteiten gewoon anders liggen. Ook heb ik een pposje ene vriendin gehad die wekelijks twee uurtjes bij me kwam poetsen; dat was geweldig. Nou was het vooral koffie drinken, want als ik wist dat ze kwam, deed ik al een hoop 'voorwerk', maar het was een goeie stok achter de deur. Ik mis haar nog steeds. Hopelijk vind ik nog eens zo iemand.
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2007 om 08:25
Zeer goede instelling marleen,je moet wel kunnen leven in je huis!!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2007 om 14:00
Samen met een vriendin poetsen is inderdaad veel en veel gezelliger. Ik heb dat een tijd met iemand gedaan, onze eigen huizen en dat van een vriendin, die werkte en een zwakke rug had. Als je allebei een klus doet die je leuk vindt en de ander niet, gaat het snel, je kunt erbij kletsen en de koffie smaakt halverwege heerlijk.
Mijn moeder zei altijd dat droge rommel minder erg was dan natte/plakkerige. En dat is zo, speelgoed is ook geen rommel, behalve als je er letterlijk over struikelt.
Zolang het huis er bewoond uitziet i.p.v. onbewoonbaar, is het gezellig.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns